Jump to content

Anomaly 1.5.1


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

Anomaly_1.5.1_logo.png

Nazwa: S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.1
Platforma: Call of Chernobyl + Last Day 1.3
Twórcy: Anomaly Developers
Data premiery: 02.02.2021r.
Autorzy spolszczenia: 
@Voldi, Gizbarus,  @Hunter0, @Pietia Chudy, @Szczepan9205,  @Trikster

Adaptacja spolszczenia Anomaly 1.5.0 do wersji 1.5.1: @Szczepan9205

Długość moda: Moloch (kilkadziesiąt godzin)

OPIS:

Opis

S.T.A.L.K.E.R. Anomaly - fabularno-freeplay'owy mod oparty na 64-bitowej silniku Monolith Engine. Mod jest dosyć wymagający dla systemu, ponieważ używa ulepszonego 64-bitowego silnika, ale w tym czasie gra może używać więcej pamięci RAM niż stary 32-bitowy silnik. Mod wciąż się rozwija i dodawane są do niego różne, nowe funkcje, zachowując przy tym wysoki poziom jakości i grywalności.

 

Spis zmian:

Spis zmian

Cechy:

  • 3D PDA;
  • Koło komend dla towarzyszy, nowa ikonka dostępu do ich inwentarza przy naprowadzeniu na nich kamery;
  • Zmieniony interfejs użytkownika okna handlu z towarzyszami dla zgodności ze zwykłym oknem inwentarza, przy wsparciu «wziąć wszystko» / «oddać wszystko»;
  • Ulepszono różnorodność modeli naukowców. Najemnicy i samotnicy, wchodzący w skład naukowych ekspedycji, teraz noszą wyposażenie, odzwierciedlającą ich przynależność do naukowców w Zonie zamiast wyposażenia ich oryginalnych frakcji (efekt będzie obowiązywał tylko dla nowych oddziałów);
  • Gracze teraz mogą wkładać baterie w urządzenia, kiedy są w swoich slotach. Nie trzeba więcej przenosić przedmiotów do inwentarza;
  • Podświetlenie przedmiotów w inwentarzu teraz działa we wszystkich menu i oknach (np, naprowadzenie kursowa na broń pokazuje odpowiednie części, moduły i narzędzia);
  • Ulepszony widok rozszerzonych ustawień wideo;
  • Zoptymalizowane i wyczyszczone pliki danych, głównie poprzez usunięcie niewykorzystywanych zasobów - powinno to zmniejszyć wagę;
  • Silnikowy inwentarz przerobiony na języku LUA dla pełnej kontroli nad jego funkcjonalnością;
  • Interfejs użytkownika w 3D dla odbiornika RF i detektora anomalii.

Shadery

  • Ulepszono oświetlenie, także wodę dla trybu DX8;
  • Poprawka «skyburn» dla pozostałych trybów;
  • Dodano podstawowe rozpraszanie podpowierzchniowe (SSS);
  • Ulepszono wygładzanie FXAA;
  • Zmieniono pętlę SSDO dla lepszej wydajności;
  • Zaktualizowano shader, odpowiadający za odbicia w przyłbicach.

Rozgrywka

  • Dodano nową opcję dla ustawień ekonomii: «Zdjęcie wyposażenia z trupów» - pozwoli graczowi ustawić warunki wypadania wyposażenia z trupów (wył. / progresywne / pełne):
  • «Progresywne» oznacza, że wyposażenie z zabitych będzie zdejmowane w zależności od rodzaju pancerza i postępu gracza: im wyższa jego ranga, tym łatwiej zdjąć lepszy pancerz z trupa. Zrobiono po to, aby uniknąć otrzymania bardzo dobrego pancerza na początku gry;
  • Teraz, dostarczając medykowi zestaw do robienia medykamentów, tenże zestaw stanie się dostępny dla gracza i na stole warsztatowym najbliższego mechanika;
  • Zmieniono funkcjonalność rzadkich schowków. Nie pojawiają się już więcej w specjalnie wyznaczonych lokacjach. Gracz ma szansę otrzymać wskazówkę po pomyślnym wykonaniu szeregu zadań. Nagroda zawiera w sobie i zestaw narzędzi.
  • Złe rodzaje nabojów zostały usunięte z puli przedmiotów (ale nadal pozostały w plikach gry), istniejące elementy zostaną zastąpione wersjami bezużytecznymi;
  • Obniżono grzywny do nagrody za dostarczenie broni w opłakanym stanie w zadaniach na poszukiwanie broni;
  • Ekran PDA zaczyna się bugować w czasie emisji i psi-burzy;
  • Możecie przeglądać zawartość kontenerów zdecydowanie szybciej trzymając klawisz «LSHIFT», co jest wygodne w przypadku dużego inwentarza;
  • Możecie badać przedmioty szczegółowo, nawet jeśli należą do NPC;
  • Eksperymentalna mechanika: ciche zabójstwa;
  • Ulepszono modele PDA, Dozymetru i odbiornika RF + ulepszony GUI w 3D;
  • Zintegrowano poprawki broni od Yim.
  • Dodano klawisz swobodnego przeglądu;
  • Dodano tło dla skali zdrowia;
  • Dodano konsolę 4K i małe czcionki HUD;
  • Dodano suwak czułości myszy podczas celowania;
  • Można odłączać moduły od broni w trybie przeszukiwania, zarówno dla okna gracza, jak i dla okna inwentarza NPC;
  • Można rozmontowywać rzeczy w trybie przeszukiwania, zarówno dla okna gracza, jak i dla okna inwentarza NPC;
  • Anomalie nie aktywują się z powodu zabitych w nich mutantów/NPC;
  • Zmienione zoom-wartości (użyjcie "g_ironsights_zoom_factor 1" w konsoli dla wyłączenia zooma bez celownika).

 

 

SCREENY:

Screeny

zMojxQUWFfk.jpg?size=1280x720&quality=96cOcM6KnhbfE.jpg?size=1280x720&quality=96X0dGO7S9zoA.jpg?size=1280x720&quality=96wa7gTUGlrik.jpg?size=1280x720&quality=965dNlJb93MTw.jpg?size=1280x720&quality=96

 

WIDEO:

Wideo

 

 

LINK DO POBRANIA:

Linki

Mod:

Cytat

magnet:?xt=urn:btih:c307c208636d1fd98ca4fe70ca0c692035659855&dn=Anomaly-1.5.1.7z&tr=udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce&tr=udp://bt1.archive.org:6969/announce&tr=udp://bt2.archive.org:6969/announce&tr=udp://tracker.torrent.eu.org:451/announce

Spolszczenie do moda Anomaly 1.5.1 (wersja spolszczenia 0.9.8):

 

INSTRUKCJA INSTALACJI (w tym spolszczenia):

Instrukcja
  1. Pobierz modyfikację w dowolny z podanych sposobów.
  2. Utwórz folder dla modyfikacji, na przykład w: D:\Gry\Anomaly i rozpakuj go w nim.
  3. Sprawdź, czy są jakieś poprawki i jeśli tak, to je zainstaluj.
  4. Uruchom launcher, wybierz render, włącz obsługę instrukcji AVX, jeśli masz dobry komputer.
  5. Uruchom i ciesz się grą!
  6. Pobrane archiwum ze spolszczeniem wypakowujemy WinRarem lub 7-Zip, wypakowany folder gamedata wklejamy do głównego katalogu z Anomaly i odpalamy grę.

By spolszczenie działało w 100% należy zacząć NOWĄ GRĘ więc jeśli ktoś jest już w trakcie przechodzenia wersji 1.5.1 to wszystkie wiadomości odbyte przed nałożeniem spolszczenia będą w tzw. "krzaczkach".

 

ŹRÓDŁO:

36728.png

AP-PRO.RU | Новости Stalker | Скачать моды Stalker | S.T.A.L.K.E.R. 2 | Сталкер моды

  • Dodatnia 11
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael pinned and featured this topic
  • Agrael locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity