Skocz do zawartości

Wola Najemnika v1.5


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

21357599.jpg

Tytuł oryginalny: Воля Наёмника v1.5
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 2010 r.
Autor: RaDJa 


OPIS:

Spoiler

Wola Najemnika należy do grupy modów fabularnych, który kontynuuje historię poznaną w Czystym Niebie. Początek gry ma miejsce na bagnach - w dawnej bazie „czystoniebowców”, którą teraz kontroluje grupa najemników. Bohater budzi się we wspomnianej wcześniej bazie po tym, jak najemnicy znajdują go nieprzytomnego w okolicach Limańska. Warto dodać, że już na samym początku nowej przygody gracz otrzyma możliwość dołączenia do dowolnego ugrupowania.

Modyfikacja rzuca odrobinę światła na skrywane przez najemników tajemnice - kto ich wynajął i dlaczego próbowali dostać się do laboratorium X-8 w Zewie Prypeci? Czemu usiłowali zniszczyć Czyste Niebo oraz przejąć kontrolę nad Limańskiem? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w Woli Najemnika. 


Cechy moda:

  • Kontynuacja fabuły z Czystego Nieba. 
  • Nowa linia wojny frakcji: Najemnicy vs. Czyste Niebo.
  • Nowe, jak i stare postacie - Szakal, Wieprz, Leszy, Tasak, Wilczarz, Ara, Charon, Major Chaleckij i inni. 
  • Nowe kombinezony. 
  • Freeplay. 
  • Nowe schowki oraz ich zawartość. 
  • Nowe ikonki niektórych rodzajów broni.

Zmiany w wersji 1.5:

Spoiler
  • Dodano oddział Czystego Nieba w Limańsku, który jest dowodzony przez Lebiediewa.
  • Zmiany w wyglądzie najemników w Limańsku. 
  • Lekko zoptymalizowana wojna frakcji. 
  • Zmieniono spawn mutantów na bagnach. 
  • Zmiana ilości posiadanych przez Szramę pieniędzy. 
  • Poprawiono ikony ugrupowań, które znajdziemy w statystykach. 
  • Poprawa ikon broni oraz inne drobne zmiany i dodatki. 

 

SCREENY:

Spoiler

21357601.jpg  21357603.jpg  

21357600.jpg  21357602.jpg

VIDEO:

Spoiler

:Przegląd moda:

 

INSTALACJA: 

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  • Czyste Niebo 1.5.10 
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Źródło: stalkermod.jpg.8090220402bc69c0080c4ca2946c79bb.jpg  synthira_LOGO.jpg  playground-logo-3d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mod postawiony i uruchomiony na rus podstawce. Uruchomienie na polskiej, ze względu na strukturę moda się nie powiodło. Wymagałoby dodania plików, których aktualnie nie posiadam. A ponadto, z jakiegoś powodu mod posiada katalogi w text dla kilku różnych języków, lecz w pol są tylko 3 pliki. A przy instalacji brak jest możliwości wyboru języka. Na rus podstawce wystarczyło gamedatę moda wstawić do gry i ruszyło bez problemu.

ss_fred_10-23-22_11-27-48_(mainmenu).jpg                       ss_fred_10-23-22_11-28-06_(mainmenu).jpg

Już na samym początku - jeśli się nie wie - może wystąpić problem wyboru. Pojawia się okno z kilkoma frakcjami, podobnie jak to było w Odrodzonym FF. Ale teraz trzeba od razu wybrać najemników i załapać się na fabułę, aby móc zrealizować scenariuszowe zadanie poszukiwania tajemniczego laboratorium.

ss_fred_10-22-22_14-18-06_(marsh).jpg ss_fred_10-22-22_13-25-38_(marsh).jpg                              

      Pojawiamy się w bazie na Bagnach, zajętej właśnie przez nich, z takim wyposażeniem i niebotyczną gotówką (sic!!!)       

ss_fred_10-22-22_13-06-40_(marsh).jpg                    ss_fred_10-22-22_12-54-23_(marsh).jpg          

Próba gry wolnym stalkerem i walki na Kordonie nie pozwoliły na wejście do bazy. Wszyscy na Bagnach są wrodzy. Widocznie autorzy moda czegoś nie dorobili, lub dali sobie możliwość poprowadzenia w innym modzie fabuły, jedną z wymienionych frakcji. A szkoda, że nie umożliwiono tak jak w Odrodzonym możliwości przekabacenia się na najemnika.

Ale aby zagrać po swojemu, potrzebuję plików system.ltx i actor.ltx, lub gotowego fiksa na zmianę udźwigu w CzN.

@Suseł @Junx  Dysponujecie czymś takim? Również inni mający takie pliki. Dajcie tutaj, lub na PW.

A to zrzut z nieudanej gry za wolnego w wiosce na Kordonie. Ale chyba nic straconego, bo i tak tu się trzeba będzie pojawić.

ss_fred_10-22-22_17-56-45_(escape).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Junx :018: Zaraz się inaczej gra, gdy protagonista co krok nie dostaje zadyszki.

Zostały mi do końca gry dwie lokacje. Ale już mogę powiedzieć, że to luzacki mod z swobodną grą, dla tych co lubią "iść swoją drogą". Nasz GB właśnie tak idzie, po drodze przejmując pod swoje władanie na spółkę z Wolnością i Powinnością całą Strefę. A jak się i czym to przejmowanie zakończy, dowiem się niedługo. O sprzęt i amunicję martwić się nie trzeba. Jak coś nam się podoba, bierzemy i z pomocą przewodnika targamy do rusznikarza, który za psi grosz doprowadzi to do porządku. Handlarze Wolności Powinności mają dostępne setki sztuk amunicji do różnej broni. Musiałem zwiększyć udźwig, aby to móc dźwigać. Choć przy takich możliwościach zaopatrzenia, podstawowy udźwig z moda jest całkowicie wystarczający.

     A jestem tak posażny.                                                                              Aby nocą ( brak możliwości spania ) coś widzieć, musiałem dodać mocną latarkę.

ss_fred_10-23-22_21-36-46_(military).jpg           ss_fred_10-23-22_16-16-51_(escape).jpg

@Suseł  Przyjrzyj się temu modowi. Niektóre rozwiązania mogą Ci się przydać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mod ukończony, albo i nie. Nie mogę mojej gry porównać z innymi, bo filmików z zajęciem Limanska nie znalazłem. Wg tego co powiedział Leszy ( patrz zrzut w 1. wpisie), należało zawładnąć Bagnami i Limanskiem. Obie lokacje opanowane.

ss_fred_10-24-22_16-31-47_(marsh).jpg  ss_fred_10-24-22_17-21-43_(marsh).jpg

A po drodze również i te, na których było Czyste Niebo. Krytyczne punkty pozajmowane.

Na końcu Limanska jest tylko wyjście na Wysypisko, więc z niego skorzystałem i wróciłem tam, gdzie wszystko się zaczęło, czyli do bazy na Bagnach.

ss_fred_10-24-22_15-25-39_(limansk).jpg   ss_fred_10-24-22_16-38-22_(marsh).jpg

Na temat zajęcia Limanska, nie ma z kim pogadać. Z zadań w PDA mam tylko do odebrania nagrody i doczekanie na uroczysku w Rudym Lesie na przyjście wsparcia.

ss_fred_10-24-22_14-38-06_(red_forest).jpg  ss_fred_10-24-22_16-33-38_(marsh).jpg

Ale to chyba jest niedoróbka moda, bo punkt jest obsadzony najemnikami. A jedną nagrodę dostałem od stalkerów, chociaż trochę wcześniej ich w chlewniach na Kordonie wybiłem co do jednego. Więc albo mod ma jeszcze błędy do naprawienia, albo jak to już bywało w tego typu modach, rozstrzygnięcie czy moda zakończyć, czy dalej łazić lecz już bez celu, autorzy pozostawili graczom.

I jeszcze kilka widoczków z gry.

ss_fred_10-24-22_15-28-40_(military).jpg  ss_fred_10-24-22_15-30-53_(military).jpg

ss_fred_10-24-22_15-42-01_(garbage).jpg   ss_fred_10-24-22_14-11-52_(red_forest).jpg

Pomimo tego nieciekawego zakończenia moda, mogę go polecić, jako taki lekki, ale przyjemny w grze modzik.

Jeśli ktoś by brał się za jego tłumaczenie, to niech zwróci uwagę na dialogi z enpecami drugoplanowymi. Oni dalej mówią tak, jakby Czyste Niebo istniało i że zadania im stawiali nieżyjący Lebiediew i Kałańcza.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.