Filippo23 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 No ale jakby to było w oryginale to modderzy zajęli by się innymi rzeczami Gdyby wszystko było w "oryginale", to byłaby to gra idealna. A jak wiemy, nobody's (and nothing) perfect. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert115 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Wydaje mi sie, ze to jednak obowiazek tworcow gry. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filippo23 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Z którego żaden wytwórca nie wywiązał do końca :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ale powinni choć trochę się przyłożyć, a nie żeby trzeba było za nich dobre pomysły wprowadzać. Nie mówię, że to ie jest fajne modderzy odświeżają podstawowa wersje ale nie powinno być tak żeby gra była ciekawa dopiero po zajęciu się nią modderów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filippo23 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 żeby gra była ciekawa dopiero po zajęciu się nią modderów. Oj bez przesady. Wszyscy (prawie...) graliśmy w defaultowe stalkery i nie było źle. Dla mnie mody to tylko dodatek, ciekawostka a nie coś, bez czego nie mogę żyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ale tak szczerze to właśnie dzięki modom wracamy po raz kolejny do gry w czysta się pogra ze 3 razy i masz dość, mody trochę to urozmaicają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filippo23 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ale tak szczerze to właśnie dzięki modom wracamy po raz kolejny do gry w czysta się pogra ze 3 razy i masz dość, mody trochę to urozmaicają. Fajnie by było, gdyby w Zewie było takie coś jak Priboi Story do SoC - czyli nowa fabuła, itd. Dwie gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedia Cezar Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Oj bez przesady. Wszyscy (prawie...) graliśmy w defaultowe stalkery i nie było źle. Uważam, że było źle, jako fani kupiliśmy, kupimy i pogramy. Modderzy wzbogacili rozrywkę i rozszerzyli fabułę, która kulała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filippo23 Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 rozszerzyli fabułę, która kulała. TAKICH modów było mało. Uważam, że było źle, jako fani kupiliśmy, kupimy i pogramy. Dokładnie. Lecz sądzę, że mi to będzie sprawiało przyjemność ;-) Chodzi o to, że ja nie będę grał z tego powodu "bo to mój psi obowiązek". Lubię takie gry, interesuję się Zoną i każdy stalker mnie za nos wodził, wodzi i będzie wodził ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VooDoo Opublikowano 2 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 jako fani kupiliśmy, kupimy Niezależnie od tego jakie dno by to było. Może nie za cenę premierową ale i tak w końcu trafi w nasze ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Trzydniową konferencję KRI 2009 mamy już za sobą. Relacje z pierwszego dnia znajdziecie tutaj, a z drugiego zaś tutaj. Na koniec podsumowanie. Jest na co czekać. Jakieś spekulacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filippo23 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Ja najbardziej się cieszę z tych nowych lokacji, wielkich, bo mam dosyć np. takiego Baru, gdzie trzeba ciągle gdzieś przełazić. Grafika też dużo lepsza. Nie zapominajmy także, o silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VooDoo Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Jak myślicie jakie będzie miała gra miała PEGI? Oczywiście nie biorąc pod uwagę dziwnych zachowań PEGI'ów(czasami się dziwie jaki PEGI oni dają...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Na pewno takie same, czyli 16+. Większego dla tej gry progu nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filippo23 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Na pewno takie same, czyli 16+. Większego dla tej gry progu nie widzę. I tak trochę za dużo... Uważam, że PEGI ocenia zbyt krytycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VooDoo Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 JA mam na SoC'u to że się narkotyki bierze. Na grze z innego gatunku(SotSE)mam PEGI 7+(!)a do tego... uwaga pajączek(!!). Czasami myślę ze ludzie nie mają co robić w życiu... Równie dobrze może to być 18+ lub z Pajączkiem. Nigdy nie wiesz co PEGI wymyślą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 To powinna wystawiać jakaś organizacja i jakoś to ujednolicić, teraz pewnie sami twórcy wystawiają te progi. Żeby nie pisać nowego postu pisze tutaj. Gdzieś czytałem, że twórcy wysyłają swoje propozycje progów w grze i ktoś im je zatwierdza czasem nawet bez kontroli. Jeżeli to jest ta organizacja to dziękuje bardzo :-D niezła robotę robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 To powinna wystawiać jakaś organizacja PEGI jest właśnie tą organizacją. teraz pewnie sami twórcy wystawiają te progi Nie mogą. Nie schodźcie z tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLOOD_STALKER Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Mam nadzieje że tego stalkera dopracują bo temte stalkery mialy małe błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 temte stalkery mialy małe błędy. Chodzi chyba o tych stalkerów, którzy za późno zareagowali na rzucony granat tuż przed ich nogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLOOD_STALKER Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Nie chodzi o to że poprzednie cześci miały bugi. [ Dodano: Nie 24 Maj, 2009 ] np. to że zombi strzelają przez mury i trafiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 zombi strzelają przez mury i trafiają. To jest jak najbardziej realne. Pocisk dużego kalibru ma w rzeczywistości szansę na przebicie się przez przeszkodę (zwłaszcza amunicja do karabinów snajperskich). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aen Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Albo weźmy słynny bug w jantarze zamkniety bunkier naukowców zombie wybite a bunkier mimo to zamkniety. Pewnie koledze chodzi o tego typu błedy. Od siebie dodam bug który do tej pory nie został usuniety w Clear Sky bandyci strzelajacy przez drzwi hangaru w lokacji wysypisko to wyjątkowo irytujacy bug. Sądze że Gsc game world zastanowi sie troszke i w nowym stalkerze nie bedzie tego typu błedów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 w jantarze zamkniety bunkier naukowców zombie wybite To nie był bug - należało wyeliminować pobliskich stalkerów i drzwi stały otworem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aen Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 To nie był bug - należało wyeliminować pobliskich stalkerów i drzwi stały otworem. Wiem że trzeba bylo weliminowac zobie by wejsc do bunkra takie byly założenia gry, ale zawieszał sie chyba skrypt bo bunkier był zamkniety po ich weliminowaniu dopiero ktoryś patch go naprawiał i mozna bylo grac bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi