Meta Posted August 18, 2021 Report Share Posted August 18, 2021 (edited) Dodaję dźwięki dla kilku nowych rodzajów NPC (na ten moment mają po prostu przypisane dźwięki wojaków) i mam pytanie odnośnie niektórych folderów. Mam po wypakowaniu z gry takie foldery jak fatique, health, starvation, radiation, hear_something, see_something z charakterystycznym głosem dewelopera zamiast aktorów głosowych. Nigdy tych rzeczy nie słyszałam w grze, wygląda to jak jakieś pozostałości z buildów. Pytanie brzmi, czy mogę bez problemu te rzeczy wywalić, czy lepiej zastąpić dźwięki ciszą, bądź nic nie tykać i zwyczajnie je przekopiować? Mam wątpliwości, bo nazwy folderów pojawiają się w jakichś skryptach. I dodatkowo - czy jest może gdzieś spis folderów z dźwiękami, które są pozostałością i gra ich nigdzie nie używa? Edited August 18, 2021 by Metastophalius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_Sztychowka Posted August 18, 2021 Report Share Posted August 18, 2021 12 godzin temu, Metastophalius napisał: Pytanie brzmi, czy mogę bez problemu te rzeczy wywalić, czy lepiej zastąpić dźwięki ciszą, bądź nic nie tykać i zwyczajnie je przekopiować? Mam wątpliwości, bo nazwy folderów pojawiają się w jakichś skryptach. Raczej możesz usunąć bez problemu. Lepiej, po prostu wypakuj je z gry i już. Jak coś się zepsuje, wrzucasz z powrotem. 12 godzin temu, Metastophalius napisał: I dodatkowo - czy jest może gdzieś spis folderów z dźwiękami, które są pozostałością i gra ich nigdzie nie używa? Tekstury, skrypty, modele itp. Tego jest bardzo wiele. Kwestia czasu i cierpliwości. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meta Posted August 18, 2021 Author Report Share Posted August 18, 2021 @Dr_Sztychowka Ok, widzę w niektórych folderach innych frakcji tego nie ma, więc spróbuję odtworzyć ich strukturę w nowych. Żmudne to rzeczy, ale warto, super zobaczyć to wszystko w grze, na razie cierpliwości nie brakuje 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suseł Posted August 18, 2021 Report Share Posted August 18, 2021 Jak usuniesz te pliki to i tak gra będzie odczytywać to co jest zapakowane. Bo z tego co mam rozumieć to ty wypakowałaś grę tak? z formatu database (.db) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meta Posted August 19, 2021 Author Report Share Posted August 19, 2021 @Suseł Tak, z SoC wypakowałam ekstraktorem folder sounds, żeby zobaczyć strukturę plików, bo do Poszukiwaczy będę robić foldery z nowymi głosami, dla urozmaicenia i coby łatwiej zidentyfikować dodane frakcje, bo mieli przypisane dźwięki żołnierzy. Czyli np. dla żołnierzy NATO wrzucę dźwięki podebrane z angielskiej wersji Metro. Potem w hil_character_desc.xml przypiszę ścieżki do folderów tam gdzie trzeba. Wrzuciłam do gamedaty już jednego na próbę i w grze darł się po jankesku, czyli wygląda na to, że działa. Trochę musiałam kombinować, bo w Metro dźwięki są złożone inaczej, odrobina inwencji, szukania w sieci i nawet kilka anegdot do ogniska im skombinowałam 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.