Skocz do zawartości

Broda i Pilot na Jupiterze


DaarMoo

Rekomendowane odpowiedzi

Zastosowałem Twoją metodę @kondotier i... poległem. Okazuje się, że co gra to drobna zmiana.

Aby prześlizgnąć się za pseudogigantem musieliśmy ruszyć, kiedy tylko pojawił się w prawej części okna. Może u mnie szybciej chodzi albo ma krótszy wybieg (!?). Udało się za czwartym podejściem (raz sam wlazłem w anomalię). Za to dostałem od Brody cztery Cudeńka i to jeszcze w chacie, nie na moście. Dalej. Bieg za Brodą będącym na skraju minimapy skutkował permanentnym włażeniem jego w spalacz koło cementowni. Dopiero jak puściłem go wolno, sam czekając przy stacyjce, bez problemu dotarł do mostu omijając wszystkie niebezpieczeństwa.  

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Utrafić na moment kiedy trzeba ruszyć z Brodą nie jest łatwo.

I sorki, bo zapomniałem podpowiedzieć, aby po strąceniu albo tylko przepędzeniu śmigłowca, iść za Brodą w takiej odległości, aby było widać jego znacznik na skraju minimapy. On idzie z prawej strony cementowni, a my możemy koło bajora, aby mu zdążyć na moście pomachać.

ss_fred_10-22-21_13-03-11_(jupiter).jpg

Prowadzenie Brody po Jupiterze, to małe piwo, w porównaniu z tym, które będzie na Zatonie. Aby mu oczyścić drogę, przygotuj sobie z 10 Błyskawic, rpg7 i też z 10 nabojów do niego. Na drodze którą on pobiegnie od warsztatów podstacji do Skadowska aż roi się od pseudogigantów. Jak ich wcześniej nie zlikwidujesz, to może być problem.

A co dotyczy tych 4. Cudeniek jakie dał Ci Broda, to miałeś farta. Sporo razy już grałem i zawsze dawał mi jeden, jak już przeszedł na Zaton.

Spoiler

Jak jeszcze nie wyszedłeś z Jupitera, to przejdź się do biurowca w zakładzie, tam, gdzie w podstawce były papiery i Protekta. W rogu jest niewidoczny teleport do tunelu przy zakładzie i na tej belce na której się pojawisz, na drugim jej końcu jest plecak ze sporą ilością amunicji do kaemu z innej pętli. Znajdziesz go w podziemiach Agrokatu u duplikata Szramy, oraz na lokacji Hrabiowski Staw.   Ja bym go nazwał "wymiataczem".  Tylko jak go będziesz używał, to przez przypadek nie kliknij klawisza zmiany amunicji, bo ci zeżre tę go grawiana. A grawigany jego amunicji nie używaja.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Duplikat Szramy jest osiągalny z Agrokatu. Wchodzisz do podziemi wentylacją pomagasz najemnikom  - zrób wszystko aby jak najwięcej ich przeżyło - , wchodzisz do kryjówki Striełoka. Robisz jej przegląd, a następnie wchodzisz w ten teleport na żelaznych drzwiach. Kiedy próbujesz się w nowej kryjówce poruszać, przychodzi Ci info o Szramie i nowych przejściach. Wychodzisz wtedy z kryjówki i idziesz w prawo, do końca korytarza gdzie jest drabina do niższego poziomu, a stąd do tych korytarzy gdzie z rur wydobywa się płonący gaz. Tam na korytarzu lub w dziurze gdzie było wyjście leży trup Szramy. Po zabraniu PDA i kaemu z innej pętli trzeba wyjść. Jest kilka sposobów. Rekomenduję cofnąć się tym półokrągłym korytarzem, minąć drabinkę do góry i na drugim jego końcu wleźć w teleport. Ma jedną opcję TAK, ale wynosi z podziemi. Gdzie, już nie pamiętam.

A do tych podziemi pod Agrokatem z Agro, można też się dostać wchodząc na zaplecze rusznikarza w INB, teleport przenosi na zaplecze handlarza. Warto przeszukać i teleport w nim przeniesie do podziemi. Dalej bezie podobnie jak wyżej.

A co dotyczy teleportu na czołgu w Czerwonym Lesie. Nie jestem w stanie powiedzieć jakie wcześniejsze czynności trzeba wykonać, aby teleport się uruchomił. W moich grach, zawsze jak zrobiłem porządek na tym uroczysku, teleport był. A do Hrabiowskiego Stawu i tak gra Cię zaprowadzi po wykonaniu zadań Gigi w Limansku i obsadzeniu mostu Monolitem. Dostaniesz info o aktywacji teleportu na końcu Limanska. Jest to lokacja służąca tylko wzbogaceniu się, tak w arty np. przeciwgłodowe, jak i w latarki, oraz drugi kaem z innej pętli z amunicją. Wyjście dwoma teleportami, na dwa różne końce mapy zONY i z'ONY.

TU OSTRZEŻENIE. Przed wejściem w teleporty na obu końcach Limanska OBOWIĄZKOWO trzeba zdjąć Elitarną Egzę Monolitu, a na spokojnie można to zrobić dopiero po kolejnym  "wybiciu" Luki i doprowadzeniu go aż do budowy. Jest to możliwe dopiero po oczyszczeniu Limanska z Monolitu. To dalszy ciąg zadania Odnaleźć żywych. Jeśli zapomnisz zdjąć, to poza Limanskiem wszyscy, oprócz Monolitu i Nieumarłych dusz będą ci wrodzy. Jednak już na następnej lokacji Elitkę można ubrać bez wrogości enpeców. Wyjątkiem od tej zasady jest zadanie Gigi na obsadzenie mostu, kiedy przychylność nieumarłych koło przystanku będzie konieczna dla uzyskania wirtualnych pieniędzy potrzebnych do przywołania drużyny. Chyba pamiętasz, jak to się robi z FF. Jak ich wybiłeś wcześniej, to z jednej z pijawek wyskoczy enpec wyjątkowo przyjaźnie nastawiony i z nim można pohandlować.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.