Jump to content

Poszukiwacze: R.E.D.U.X


Recommended Posts

I ta 2. część moda postawiona bezproblemowo i uruchomiona.                Zostałem ładnie przywitany przez jego autora.

ss_fred_01-28-22_17-17-43_(l11_pripyat).jpg   ss_fred_01-28-22_17-15-18_(l11_pripyat).jpg

Czas zrobił swoje i z fabuły moda prawie nic nie pamiętam, więc gram jak w coś nowego. Z oryginalnej wersji została tylko pamięć o niezbyt ciekawej grafice, która teraz jest o wiele atrakcyjniejsza. Szkoda tylko, że znów "mroczność" moda w dzień niesłoneczny, prawie nie różni się od nocy. Latarka z moda nie wiele pomaga.

Na razie biegam z CEA na Kordon i spowrotem. Ale "pustych" przebiegów nie ma, bo na każdej lokacji ktoś lub coś staje na przeszkodzie.

Tu kilka zrzutów z początku gry.

ss_fred_01-28-22_18-09-08_(l12_stancia).jpg   ss_fred_01-28-22_21-46-32_(l11_pripyat).jpg

ss_fred_01-28-22_23-12-44_(l10_radar).jpg   ss_fred_01-29-22_01-57-16_(l05_bar).jpg

Dodałem silna latarkę, stąd ostatni zrzut taki jasny. Inaczej wyglądałby jak ten poprzedni.

Spoiler

Szybko można się dorobić.

ss_fred_01-29-22_20-53-41_(l04_darkvalley).jpg

To już nie bar, a rzeźnia.

ss_fred_01-29-22_18-33-05_(l05_bar).jpg

Ale przy nowej grafice, całkiem przyjemna.

ss_fred_01-30-22_00-22-29_(l05_bar).jpg

ss_fred_01-30-22_00-17-44_(l05_bar).jpg

ss_fred_01-30-22_00-20-11_(l05_bar).jpg

Animacja przeładowania km-u.

ss_fred_01-30-22_00-21-23_(l05_bar).jpg

 

Zachęcam do gry.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Miło sobie było przypomnieć moda w nowej szacie graficznej. Jak już pisałem, nie pamiętałem fabuły, za to pamiętałem, że były techniczne problemy z modem.

Teraz tego nie miałem, za wyjątkiem kilku wylotów gdy dłużej pograłem, a przytrafiła się dynamiczna akcja z efektami. Wczytanie bez problemu i gra była płynna. Co mnie trochę irytowało, to nadmierny realizm w sytuacjach kolejnych wydarzeń na odległych lokacjach, kiedy trzeba było z Kordonu gnać na CEA. Chociaż pojawiły się zwiastuny dobrego i kilka razy następowała automatyczna teleportacja w pobliże miejsca akcji. Ale chyba coś w modzie zmieniono, albo w pierwotnym brakło pomysłu. Bo teraz po boju w Prypeci zamykającym zadanie na uratowanie Poszukiwaczy, przyszło zadanie na "wycieczkę" do Baru. Ale kiedy GB ze swoimi kompanami pojawia się w bazie, przychodzi SMS od Barmana który to ostatnie zadanie z PDA eliminuje i mamy go określone jako wykonane.

ss_fred_02-01-22_22-11-15_(l11_pripyat).jpg      ss_fred_02-01-22_22-09-09_(l11_pripyat).jpg

ss_fred_02-01-22_22-10-41_(l11_pripyat).jpg      ss_fred_02-01-22_22-12-14_(l11_pripyat).jpg

Porozmawianie z kompanami skutkuje pojawieniem się napisów końcowych.

Próbowałem puścić kompanów do bazy samych, a samemu pójść do baru, ale w Prypeci zniknął teleport. A nie sądzę, że coś opuściłem, bo wsparłem się po fakcie wideo poradnikiem i było w nim to samo.

W części wspólnej Junx zasugerował, jak samemu można wykorzystać spolszczenie do poprzedniej wersji dla Anomalia Redux. Sądzę, że dokładnie tak samo można samemu sobie poskładać spolszczenie do Poszukiwaczy. Zrobił bym to, ale nie miałbym tego jak przesłać na forum.

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity