Skocz do zawartości

Poszukiwacze: R.E.D.U.X


Rekomendowane odpowiedzi

I ta 2. część moda postawiona bezproblemowo i uruchomiona.                Zostałem ładnie przywitany przez jego autora.

ss_fred_01-28-22_17-17-43_(l11_pripyat).jpg   ss_fred_01-28-22_17-15-18_(l11_pripyat).jpg

Czas zrobił swoje i z fabuły moda prawie nic nie pamiętam, więc gram jak w coś nowego. Z oryginalnej wersji została tylko pamięć o niezbyt ciekawej grafice, która teraz jest o wiele atrakcyjniejsza. Szkoda tylko, że znów "mroczność" moda w dzień niesłoneczny, prawie nie różni się od nocy. Latarka z moda nie wiele pomaga.

Na razie biegam z CEA na Kordon i spowrotem. Ale "pustych" przebiegów nie ma, bo na każdej lokacji ktoś lub coś staje na przeszkodzie.

Tu kilka zrzutów z początku gry.

ss_fred_01-28-22_18-09-08_(l12_stancia).jpg   ss_fred_01-28-22_21-46-32_(l11_pripyat).jpg

ss_fred_01-28-22_23-12-44_(l10_radar).jpg   ss_fred_01-29-22_01-57-16_(l05_bar).jpg

Dodałem silna latarkę, stąd ostatni zrzut taki jasny. Inaczej wyglądałby jak ten poprzedni.

Spoiler

Szybko można się dorobić.

ss_fred_01-29-22_20-53-41_(l04_darkvalley).jpg

To już nie bar, a rzeźnia.

ss_fred_01-29-22_18-33-05_(l05_bar).jpg

Ale przy nowej grafice, całkiem przyjemna.

ss_fred_01-30-22_00-22-29_(l05_bar).jpg

ss_fred_01-30-22_00-17-44_(l05_bar).jpg

ss_fred_01-30-22_00-20-11_(l05_bar).jpg

Animacja przeładowania km-u.

ss_fred_01-30-22_00-21-23_(l05_bar).jpg

 

Zachęcam do gry.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło sobie było przypomnieć moda w nowej szacie graficznej. Jak już pisałem, nie pamiętałem fabuły, za to pamiętałem, że były techniczne problemy z modem.

Teraz tego nie miałem, za wyjątkiem kilku wylotów gdy dłużej pograłem, a przytrafiła się dynamiczna akcja z efektami. Wczytanie bez problemu i gra była płynna. Co mnie trochę irytowało, to nadmierny realizm w sytuacjach kolejnych wydarzeń na odległych lokacjach, kiedy trzeba było z Kordonu gnać na CEA. Chociaż pojawiły się zwiastuny dobrego i kilka razy następowała automatyczna teleportacja w pobliże miejsca akcji. Ale chyba coś w modzie zmieniono, albo w pierwotnym brakło pomysłu. Bo teraz po boju w Prypeci zamykającym zadanie na uratowanie Poszukiwaczy, przyszło zadanie na "wycieczkę" do Baru. Ale kiedy GB ze swoimi kompanami pojawia się w bazie, przychodzi SMS od Barmana który to ostatnie zadanie z PDA eliminuje i mamy go określone jako wykonane.

ss_fred_02-01-22_22-11-15_(l11_pripyat).jpg      ss_fred_02-01-22_22-09-09_(l11_pripyat).jpg

ss_fred_02-01-22_22-10-41_(l11_pripyat).jpg      ss_fred_02-01-22_22-12-14_(l11_pripyat).jpg

Porozmawianie z kompanami skutkuje pojawieniem się napisów końcowych.

Próbowałem puścić kompanów do bazy samych, a samemu pójść do baru, ale w Prypeci zniknął teleport. A nie sądzę, że coś opuściłem, bo wsparłem się po fakcie wideo poradnikiem i było w nim to samo.

W części wspólnej Junx zasugerował, jak samemu można wykorzystać spolszczenie do poprzedniej wersji dla Anomalia Redux. Sądzę, że dokładnie tak samo można samemu sobie poskładać spolszczenie do Poszukiwaczy. Zrobił bym to, ale nie miałbym tego jak przesłać na forum.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.