Skocz do zawartości

Dodatek do nie gotowania się artów.


Ignachinio

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Był taki fix do NS2016, ale czy pasował by do OP, nie wiem, bo w OP nie grałem i nie mam zamiaru.

Ale chyba w jakimś momencie GB dla zadania potrzebuje brukowce i może być problem.

Ale moda można oszukać. Po zbrukowieniu artów zapamiętać czas i miejsce wydarzenia, cofnąć się w zapisach, wyrzucić arty nawet na ziemię i odczekać na info o brukowieniu. Pojawi się, zebrać wyrzucone arty i w drogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brukowce są potrzebne do zadań, a i chyba sprzedać też je można. Tutaj to najlepiej - mieć ciastko, ale ugryźć ciastko. Przewracanie się artefaktów w bułyżniki trigeruje emisja/blowout i możliwe, że zmiana na "false" w sekcji pliku 'amk_mod.script' zabezpieczyłaby te co lepsze...

artModOP.png.66233d58788b8033a7b671d16ba214f8.png

Tutaj nie ma znaczenia jak długo art jest w posiadaniu.

Ale wygląda na te, że są też triggery/restryktory 'terenowe'. To w zasadzie może być cokolwiek z gameid i niech sobie tam będzie. Odkrywając takie np.miejsce - grając z poprzedniego sejwa - to gracz 'decyduje' co może pójść na brukowce. Wystarczy wyłożyć 'cenne' sztuki i podejść w rejon działania restryktora z jakimiś śmieciowymi.

Taka tylko sugestia/kierunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ignachinio

„Czucie i wiara silniej mówi do mnie / Niż mędrca szkiełko i oko”...

Poeksperymentuj sobie np. na Radarze w okolicach skrzyżowania przy przystanku z artefaktami, które dopiero co miały inny parent_id (ledwo znalezione) - tylko z świadomością, że restryktor nie musi działać natychmiastowo i może mieć randomowy 'timerek', albo znajdź sobie tę funkcję w skryptach. Merytorycznie pozostanę sobie nieprzekonany tym - "bardziej". Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie na mapie musiałby być same takie restryktory. Bo mi arty gotowały się wszędzie i to bardziej zależenie od czasu niż miejsca. Przykład:

CEA 1 idziesz sobie w stronę bramy przez strefy promieniowania i cyk gotowanie. Wczytujesz save idziesz przez dziurę w płocie i dokładnie o tej samej porze w grze w zupełnie innym miejscu na mapie (z tyłu przy zbiornikach jakieś 300 metrów w grze) pyk to samo. Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że restryktor jest na całej mapie.

Oczywiście trochę racji masz gdyż w każdym OP od dawien dawna istniały pkt gdzie arty się gotowały z zasady. Były to droga na radarze między posterunkiem Monolitu a drogą do Prypeci. Bagna droga z placu maszynowego do opuszczonej wsi. Ale przecież o tym chyba wiesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dam trochę odkop, ale gdzieś w poradnikach znalazłem informację, że w OP2.2 do restryktorów miejsca tworzenia brukowców dodano jeszcze czas,to znaczy,że restryktor na Radarze pod Warlabem i drogą na Prypeć odezwie się później na przykład w labie X10, w Prypeci lub Warlabie, a nie jak to było w NS2016 natychmiast po przekroczeniu miejsca restrykcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.