Ignachinio Opublikowano 28 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 Witam, czy ktoś z szanowanych kolegów lub koleżanek jest w posiadaniu albo może stworzyć dodatek który zablokuje przekształcanie się artów w brukowce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalkerowski Opublikowano 31 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 (edytowane) Podbijam. Tez mi się coś takiego by przydało także jeżeli mógłby ktoś się podjąć takie zadania byłbym wdzięczny . Edytowane 31 Marca 2023 przez Stalkerowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Nie ma. Ale jest na to sposób. Noś ze sobą zawsze z 4-5 artów słabych (ja noszę jakieś krople) zazwyczaj to one mi się gotują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Był taki fix do NS2016, ale czy pasował by do OP, nie wiem, bo w OP nie grałem i nie mam zamiaru. Ale chyba w jakimś momencie GB dla zadania potrzebuje brukowce i może być problem. Ale moda można oszukać. Po zbrukowieniu artów zapamiętać czas i miejsce wydarzenia, cofnąć się w zapisach, wyrzucić arty nawet na ziemię i odczekać na info o brukowieniu. Pojawi się, zebrać wyrzucone arty i w drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 DO Op 2.1 też takie coś było. Tylko że to psuło grę. Jest parę zadań na brukowce. A jak już chcesz naprawdę nie tracić artów to rób sobie zapis co jakiś czas i jak Ci się ugotują to wczytuj. Ugotują się inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irobo Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Brukowce są potrzebne do zadań, a i chyba sprzedać też je można. Tutaj to najlepiej - mieć ciastko, ale ugryźć ciastko. Przewracanie się artefaktów w bułyżniki trigeruje emisja/blowout i możliwe, że zmiana na "false" w sekcji pliku 'amk_mod.script' zabezpieczyłaby te co lepsze... Tutaj nie ma znaczenia jak długo art jest w posiadaniu. Ale wygląda na te, że są też triggery/restryktory 'terenowe'. To w zasadzie może być cokolwiek z gameid i niech sobie tam będzie. Odkrywając takie np.miejsce - grając z poprzedniego sejwa - to gracz 'decyduje' co może pójść na brukowce. Wystarczy wyłożyć 'cenne' sztuki i podejść w rejon działania restryktora z jakimiś śmieciowymi. Taka tylko sugestia/kierunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Bardziej bym powiedział, że to jest czas. Niż miejsca. Ale metoda omijania bardzo dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalkerowski Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Zawsze tak robiłem, że wczytywałem więc chyba przy tym pozostanę. Dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irobo Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 @Ignachinio „Czucie i wiara silniej mówi do mnie / Niż mędrca szkiełko i oko”... Poeksperymentuj sobie np. na Radarze w okolicach skrzyżowania przy przystanku z artefaktami, które dopiero co miały inny parent_id (ledwo znalezione) - tylko z świadomością, że restryktor nie musi działać natychmiastowo i może mieć randomowy 'timerek', albo znajdź sobie tę funkcję w skryptach. Merytorycznie pozostanę sobie nieprzekonany tym - "bardziej". Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 W takim razie na mapie musiałby być same takie restryktory. Bo mi arty gotowały się wszędzie i to bardziej zależenie od czasu niż miejsca. Przykład: CEA 1 idziesz sobie w stronę bramy przez strefy promieniowania i cyk gotowanie. Wczytujesz save idziesz przez dziurę w płocie i dokładnie o tej samej porze w grze w zupełnie innym miejscu na mapie (z tyłu przy zbiornikach jakieś 300 metrów w grze) pyk to samo. Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że restryktor jest na całej mapie. Oczywiście trochę racji masz gdyż w każdym OP od dawien dawna istniały pkt gdzie arty się gotowały z zasady. Były to droga na radarze między posterunkiem Monolitu a drogą do Prypeci. Bagna droga z placu maszynowego do opuszczonej wsi. Ale przecież o tym chyba wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia Dam trochę odkop, ale gdzieś w poradnikach znalazłem informację, że w OP2.2 do restryktorów miejsca tworzenia brukowców dodano jeszcze czas,to znaczy,że restryktor na Radarze pod Warlabem i drogą na Prypeć odezwie się później na przykład w labie X10, w Prypeci lub Warlabie, a nie jak to było w NS2016 natychmiast po przekroczeniu miejsca restrykcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.