Ignachinio Posted January 28, 2023 Report Share Posted January 28, 2023 Witam, czy ktoś z szanowanych kolegów lub koleżanek jest w posiadaniu albo może stworzyć dodatek który zablokuje przekształcanie się artów w brukowce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stalkerowski Posted March 31, 2023 Report Share Posted March 31, 2023 (edited) Podbijam. Tez mi się coś takiego by przydało także jeżeli mógłby ktoś się podjąć takie zadania byłbym wdzięczny . Edited March 31, 2023 by Stalkerowski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted April 1, 2023 Author Report Share Posted April 1, 2023 Nie ma. Ale jest na to sposób. Noś ze sobą zawsze z 4-5 artów słabych (ja noszę jakieś krople) zazwyczaj to one mi się gotują. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted April 1, 2023 Report Share Posted April 1, 2023 Był taki fix do NS2016, ale czy pasował by do OP, nie wiem, bo w OP nie grałem i nie mam zamiaru. Ale chyba w jakimś momencie GB dla zadania potrzebuje brukowce i może być problem. Ale moda można oszukać. Po zbrukowieniu artów zapamiętać czas i miejsce wydarzenia, cofnąć się w zapisach, wyrzucić arty nawet na ziemię i odczekać na info o brukowieniu. Pojawi się, zebrać wyrzucone arty i w drogę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted April 1, 2023 Author Report Share Posted April 1, 2023 DO Op 2.1 też takie coś było. Tylko że to psuło grę. Jest parę zadań na brukowce. A jak już chcesz naprawdę nie tracić artów to rób sobie zapis co jakiś czas i jak Ci się ugotują to wczytuj. Ugotują się inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irobo Posted April 1, 2023 Report Share Posted April 1, 2023 Brukowce są potrzebne do zadań, a i chyba sprzedać też je można. Tutaj to najlepiej - mieć ciastko, ale ugryźć ciastko. Przewracanie się artefaktów w bułyżniki trigeruje emisja/blowout i możliwe, że zmiana na "false" w sekcji pliku 'amk_mod.script' zabezpieczyłaby te co lepsze... Tutaj nie ma znaczenia jak długo art jest w posiadaniu. Ale wygląda na te, że są też triggery/restryktory 'terenowe'. To w zasadzie może być cokolwiek z gameid i niech sobie tam będzie. Odkrywając takie np.miejsce - grając z poprzedniego sejwa - to gracz 'decyduje' co może pójść na brukowce. Wystarczy wyłożyć 'cenne' sztuki i podejść w rejon działania restryktora z jakimiś śmieciowymi. Taka tylko sugestia/kierunek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted April 1, 2023 Author Report Share Posted April 1, 2023 Bardziej bym powiedział, że to jest czas. Niż miejsca. Ale metoda omijania bardzo dobra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stalkerowski Posted April 1, 2023 Report Share Posted April 1, 2023 Zawsze tak robiłem, że wczytywałem więc chyba przy tym pozostanę. Dzięki za odp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irobo Posted April 1, 2023 Report Share Posted April 1, 2023 @Ignachinio „Czucie i wiara silniej mówi do mnie / Niż mędrca szkiełko i oko”... Poeksperymentuj sobie np. na Radarze w okolicach skrzyżowania przy przystanku z artefaktami, które dopiero co miały inny parent_id (ledwo znalezione) - tylko z świadomością, że restryktor nie musi działać natychmiastowo i może mieć randomowy 'timerek', albo znajdź sobie tę funkcję w skryptach. Merytorycznie pozostanę sobie nieprzekonany tym - "bardziej". Pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignachinio Posted April 2, 2023 Author Report Share Posted April 2, 2023 W takim razie na mapie musiałby być same takie restryktory. Bo mi arty gotowały się wszędzie i to bardziej zależenie od czasu niż miejsca. Przykład: CEA 1 idziesz sobie w stronę bramy przez strefy promieniowania i cyk gotowanie. Wczytujesz save idziesz przez dziurę w płocie i dokładnie o tej samej porze w grze w zupełnie innym miejscu na mapie (z tyłu przy zbiornikach jakieś 300 metrów w grze) pyk to samo. Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że restryktor jest na całej mapie. Oczywiście trochę racji masz gdyż w każdym OP od dawien dawna istniały pkt gdzie arty się gotowały z zasady. Były to droga na radarze między posterunkiem Monolitu a drogą do Prypeci. Bagna droga z placu maszynowego do opuszczonej wsi. Ale przecież o tym chyba wiesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazik147 Posted April 9, 2024 Report Share Posted April 9, 2024 Dam trochę odkop, ale gdzieś w poradnikach znalazłem informację, że w OP2.2 do restryktorów miejsca tworzenia brukowców dodano jeszcze czas,to znaczy,że restryktor na Radarze pod Warlabem i drogą na Prypeć odezwie się później na przykład w labie X10, w Prypeci lub Warlabie, a nie jak to było w NS2016 natychmiast po przekroczeniu miejsca restrykcji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.