Skocz do zawartości

Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone


Szczepan9205

Rekomendowane odpowiedzi

@Mayer99 

18 godzin temu, Mayer99 napisał(a):

Lab X18 wejście na tyłach i trzeba otworzyć drzwi.

o tych drzwiach mówisz? innych nie znalazłem na tyłach tzn one są jakoś z boku, na tyłach to nic nie ma oprócz pustych hal, trza mieć jakiś klucz coś? możesz coś więcej napisać?

 

ss_cez137_11-22-23_16-32-42_(la04_darkdolina)_w_cgim_dark_2_17_00_to_cgim_cloudy_base_18_00_gt_17-36.jpg

ss_cez137_11-22-23_16-36-32_(la04_darkdolina)_w_cgim_cloudy_base_18_00_to_cgim_cloudy_base_19_00_gt_18-02.jpg

ss_cez137_11-22-23_16-36-36_(la04_darkdolina)_w_cgim_cloudy_base_18_00_to_cgim_cloudy_base_19_00_gt_18-03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 To kółko nie naprowadza na wielką dziurę w podłodze? Musisz tam wleźć.

 

Gorzej to mi chyba ta misja z atakami mutantów nie mogła się potoczyć.
Trzy razy musiałem powtarzać z powodu braku amunicji, a do tego za trzecim razem nadeszła emisja.
Kontroler wszedł do budynku, a po każdym jego zranieniu ekran się strasznie gibie, a wszędzie nasi więc nie mogłem potraktować go serią. Na szczęście jakoś się udało.:cool:

Spoiler

c1.thumb.jpg.c62514f658de4860cc24919f30583a64.jpgc2.thumb.jpg.0aebcdb2a4eaa8cc792474df89ec5b57.jpg

 

Edytowane przez LisKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKot w życiu bym nie pomyślał że do X18 wchodzi się przez anomalię, ja właśnie myślałem żeby tam nie wchodzić

Szukam papierów w x18, mam już 3, ile ich tam jest? bo w podstawce to chyba 4 było jak dobrze kojarzę, bo szukam tego czwartego już z godzinę, chyba wszystko już przeszukałem i zachodzę w głowę, bo może jest tylko 3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKotHmm to "Okej, do zobaczenia!" to już w 1.4007 było i w sumie nie wiem jakby to poprawić bo skoro w oryginalnym tekście tak było no to tłumacze też tak przetłumaczyli... Drugi babol już poprawiłem, a co do trzeciego to coś Ci się źle wyświetliło w samej grze bo masz jakąś wielką spację między Za tak długie, a spacery - w pliku tekstowym jest normalnie "burer ekshibicjonista. Zazwyczaj nie nosi ubrań i żyje na powierzchni. Za tak długie „spacery” płacę z góry." Czasami się zdarzają takie szopki w Stalkerze, że a to tu coś utnie, a to tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKot Chodzi Ci o kombinezon Turysty???? Ja się bujam po Outskirts za Skat10 i SR25 i były to dobre decyzje :P... Kilka misji pobocznych i wbijam do Lab X7. Strasznie silne te oddziaływania w Przedmieściach, naebia jak po lsd :P. Skąd Amigo masz Bulldoga? I co to za arty 2x pierwsze z lewej i ostatni z prawej?

Mój szit:

ss_user_11-24-23_00-21-39_(la17_outskirts)_w_cgim_pre_blowout_07_00_to_cgim_pre_blowout_08_00_gt_07-09.jpg

Edytowane przez Mayer99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 Tak, chodziło jednak o kombinezon turysty.

Godzinę temu, Mayer99 napisał(a):

Strasznie silne te oddziaływania w Przedmieściach, naebia jak po lsd

Na szczęście w hełmie psi chociaż nie zadaje obrażeń.

Ja to już wyłączyłem to dziadostwo. Nie wiedziałem, że te fantomy kontrolerów można zabijać i dopiero po wyłączeniu instalacji je wytłukłem. xd

Godzinę temu, Mayer99 napisał(a):

Skąd Amigo masz Bulldoga?

Od powinności za zadania. A jakie arty? 2 pierwsze powinieneś już znać. Sidor 1 chciał. Nigdy mu nie oddałem i nie żałuję. Artefakt "Róg" Bardzo dobry artefakt. Pierwszą sztukę mam prawie od początku.

Co to za art na końcu zaraz ci podam. Tak wgl to dostałem parę z tych artów za pracę dla wolności. Te 2 ostatnie (na pasku) były najlepsze.

Spoiler

a1.jpg.e73d72c4e1bfa98cb14307af0d1cc175.jpga2.jpg.9e07feb9ba26cd580b563e91a570fc14.jpg

a3.jpg.1122ac1702aade2e12520f593a1f96f0.jpga4.jpg.adce576f544ab071a9538dbe922ae8d2.jpg

Trochę słaby xd

a5.jpg.325b617468af34c4bb2c806f18c5d4e8.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKot Właśnie sam nie wiem czy klasyfikować to jako błąd bo zajrzałem przed chwilą w plik gdzie jest tekst do tych statystyk i co ciekawe nie ma tam ani tego dog_weak_2, ani tego kontrolera z dołu listy - ani w rosyjskiej translacji, ani w angielskiej - czemu?

Nie mam pojęcia, ale rzucę okiem jeszcze raz jutro bo o jeśli pamięć mnie nie myli to właściwe pliki, które się aplikują do tej wersji moda są w którymś z archiwów .xdb w folderze mods, a ja mam wypakowaną gametadę z archiwów .db z innego folderu i do tamtych plików zajrzałem - dosłownie teraz mi się przypomniało i chyba w tych .xdb jest tekst do tych linijek - jak będzie to jutro to uzupełnię i dorzucę do poprawek, a jak nie no to nie wiem 😛

Z tymi bagiennymi bestiami masz na myśli to, że na liście są bagienne bestie, a w dialogach bagniaki? Czy, że na liście mutanty mają dopisane swoje podgatunki, a bagniaki nie mają? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Szczepan9205 napisał(a):

Z tymi bagiennymi bestiami masz na myśli to, że na liście są bagienne bestie, a w dialogach bagniaki? Czy, że na liście mutanty mają dopisane swoje podgatunki, a bagniaki nie mają? 

@Szczepan9205 To i to.

Rzuć okiem na opis Kompasu. Wydaje mi się trochę przestarzały (A nawet jest, jak teraz sprawdziłem). I brakuje także paru spacji w nim.
Są też dwa Ochłapy. Mimo tego, że to dwa całkowicie inne artefakty.

Spoiler
	<string id="st_af_flesh_chunk_name">
		<text>"Ochłap"</text>
	</string>

	<string id="st_af_giblets_name">
		<text>"Ochłap"</text>
	</string>

 

 

Edytowane przez LisKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie gdzie jest Duszman przywódca najmusów w MM? potrzebna mi jego karta do więzienia dla doktora, zlazłem już całe MM i okoliczne budy i nic nie znalazłem, powoli tracę cierpliwość, a wgl ocb z tym zadaniem z foto? gdy wszedłem na lokację dostałem tylko krótkie info żebym nie pajacował etc, ok, i jak tylko zbliżyłem się do budynku gdzie wolność prowadziła wymianą ognia z najemnikami zadanie zmieniło się na wybicie najmusów i uratowanie doktora, to tak ma być? do celi doktora właśnie potrzebna jest karta klucz którą ma Duszman

ss_cez137_11-24-23_21-07-11_(la08_deadcity)_w_cgim_pre_blowout_10_00_to_cgim_pre_blowout_11_00_gt_10-19.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.