Dr_Sztychowka Posted January 15 Report Share Posted January 15 (edited) Witam. Jako że nie widziałem wcześniej żadnego moda który skupiałby się na zmianie fov w aktualnej wersji OP czyli 2.2, postanowiłem sam coś zadziałać. Zmiany w FOV są dokonywane w pliku xrGame.dll do którego trzeba mieć program umożliwiający edytowanie plików z kodowaniem heksadecymalnym. Z góry podzielę się swoim plikiem xrGame.dll (xrgame) w którym jest już ustawione FOV 90 lecz dla dociekliwych również podzielę się swoim sposobem na zmianę na dowolny fov.xrGamePATCH.dll - plik do gry z patchem/łatką xrGame.dll - plik bez patcha(na którym grałem przez ostatni rok i nie wiedziałem że nie mam patcha i przez to miałem crashe i w efekcie misje które nie mogłem ukończyć. Polecam wgrać patcha) Ja używam darmowego programu HxD Portable. Robimy kopię zapasową xrGame.dll i otwieramy swój oryginalny plik xrGame.dll. Nie zmieniamy kodowania offsetu tylko jedziemy na offset(h). Zjeżdżamy do linijki 00D14A40. Jest tam taka linijka(spoiler). Spoiler Ja już mam zmienione tam na ľB czyli odpowiednik fov 90(za 90 odpowiada literka ľ; B nie wiem od czego jest i nas nie interesuje) Jeżeli chcemy zmienić sobie na inny fov na przykład 60 to musimy sobie to obliczyć z liczb decymalnych(dziesiętnych) na heksadecymalne(szesnastkowe). Jest dla tego poświęcona Strona w której wpiszemy sobie to wyżej wymienione 60 jako 160 oraz otrzymujemy dane które mamy wpisać do komórki. W Taki sposób, zamieniamy na wymarzoną, wyliczoną ze stronki wartość FOV. Zamieniamy literkę przed (lub w offsecie 02, tam gdzie ja mam A0) B na tą która nam wyszła z obliczeń. Spoiler !!!UWAGA!!! Poniższy spoiler odnosi się do zmiany fov bez patcha. Spoiler zjeżdżamy do linijki 00D0F240. Mamy tam taką linijkę(spoiler) Spoiler Ja już mam zmienione tam na ľB czyli odpowiednik fov 90(za 90 odpowiada literka ľ; B nie wiem od czego jest i nas nie interesuje) Jeżeli chcemy zmienić sobie na inny fov na przykład 60 to musimy sobie to obliczyć z liczb decymalnych(dziesiętnych) na heksadecymalne(szesnastkowe). Jest dla tego poświęcona Strona w której wpiszemy sobie to wyżej wymienione 60 jako 160 oraz otrzymujemy dane które mamy wpisać do komórki. Spoiler W Taki sposób, zamieniamy na wymarzoną, wyliczoną ze stronki wartość FOV. Zamieniamy literkę przed B na tą która nam wyszła z obliczeń. Edited March 22 by Dr_Sztychowka aktualizacja3 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirzal Posted January 24 Report Share Posted January 24 Co właściwie daje graczowi zmiana FOV ? Czy powoduje jakieś zniekształcenia obrazu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.