Jump to content

Zmiana FOV w OP 2.2


Recommended Posts

image.thumb.jpeg.ec24284333a6f44241b49062a7ad044f.jpeg

Witam.

Jako że nie widziałem wcześniej żadnego moda który skupiałby się na zmianie fov w aktualnej wersji OP czyli 2.2, postanowiłem sam coś zadziałać.

Zmiany w FOV są dokonywane w pliku xrGame.dll do którego trzeba mieć program umożliwiający edytowanie plików z kodowaniem heksadecymalnym. Z góry podzielę się swoim plikiem xrGame.dll (plikw którym jest już ustawione FOV 90 lecz dla dociekliwych również podzielę się swoim sposobem na zmianę na dowolny fov.

Ja używam darmowego programu HxD Portable. Robimy kopię zapasową xrGame.dll i otwieramy swój oryginalny plik xrGame.dll. Nie zmieniamy kodowania offsetu tylko jedziemy na offset(h) i zjeżdżamy do linijki 00D0F240. Mamy tam taką linijkę(spoiler)

Spoiler

image.thumb.png.d1548fd251ab8ff0650416784e43a1b5.png

Ja już mam zmienione tam na ľB czyli odpowiednik fov 90(za 90 odpowiada literka ľ; B nie wiem od czego jest i nas nie interesuje) Jeżeli chcemy zmienić sobie na inny fov na przykład 60 to musimy sobie to obliczyć z liczb decymalnych(dziesiętnych) na heksadecymalne(szesnastkowe). Jest dla tego poświęcona Strona w której wpiszemy sobie to wyżej wymienione 60 jako 160 oraz otrzymujemy dane które mamy wpisać do komórki.

 image.png

Spoiler

W Taki sposób

image.png.65555395a888e738db7920435854dc3f.png

xrGame.dll

Edited by Dr_Sztychowka
  • Positive 2
  • Cool 1
  • Important 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.