Stalker_11 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 E tam. Ja jestem za Persilem Nie no ale ja bym dygał kombinezon do wyczyszczenia. Siadł bym sobie gdzieś, załatwił szmaty i wodę i hejka. Ja roboty się nie boję. Strefa to coś gorszego niż wojna. Tu każdy nabój się liczy bo nie walczysz tylko z ludźmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny1 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ale w zonie raczej Persilu byś nie znalazł. Naboje się też liczą, ale nie zapominaj o nożu, którym też można dużo zdziałać. Jedno machnięcie i po stalkerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalker_11 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Gość W Exo tego nie poczuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel350 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Na egzo też jest sposób... w grze tego nie zastosowali, ale w realu jak zostanie uszkodzona hydraulika to Stalker zostaje uwięziony w 20 kg ZŁOMU :-D da się naprawić, ale nie każdy nosi ze sobą narzędzia, co nie? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalker_11 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Strielok, najgorsze jak by ci się śrubokręty i klucze połamały albo jak by ci młotek ukradli żeby na złom sprzedać. to co byś wtedy zrobił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalker_11 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 W tedy bym wezwał Super Esa I miał bym darmowe minuty i zadzwonił bym po serwis Nie wiem co bym zrobił, po pierwsze na pewno bym nie chciał mieć exo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert115 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Offtop sie z lekka robi... Kombinezony powinny byc zdejmowane ale uszkodzone. Po celnym trafieniu w baniak tracimy tylko helm, a reszta jest ok. Co do rozmiaru, prania i innych pierdulek to mysle, ze nie warto tego uwzgledniac bo gra byla by zbyt zlozona co zmniejszy grywalnosc. Pomysl z kieszkonkami jest ciekawy, przypomina rozwiazanie z ja2 1.13. Moim zdaniem "luzny" inv. jest wygodniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel350 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Aj tam... po co mają nowe przeszkody wymyślać ;/ "Cień Czarnobyla" w grafice "Zewu Prypeci" z systemem zabójstw z "Czystego Nieba". System z CS mi się podobał ze względu na to, że najpierw można było na 100 sympatyzować z wolnością, a zabicie ich dwóch oddziałów tylko zmniejszało ich "sympatie" a nie gniewa się na ciebie cała frakcja, jak to było w SoC :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalker_11 Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Oj nie. Żadnej grafiki z Zewu. Najlepsza jest ta pierwotna bo nie grafika się liczy. Chociaż nie wyobrażam sobie Stalkera z grafiką Crysisa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel350 Opublikowano 12 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Masz rację, grafika nie jest najważniejsza... Najważniejsza jest grywalność, czego Stalkerowi nie brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert115 Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Grafika w obecnym stalkerze jest bardzo fajna. Przyadlo by sie poprawic tylko plynnosc gry. X-ray zawsze przycina, niezaleznie od sprzetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny1 Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Ja jednak chciałbym, żeby była poprawiona inteligencja wrogów. Nie wiem jak było w COP, ale we wcześniejszych odsłonach gry samemu można było by pokonać cały garnizon przeciwnika (na poziomie mistrz), co mnie trochę wkurzało, a szczególnie to, że te apteczki tak szybko dodają zdrowie. Powinni to jakoś zmodyfikować i urealistycznić , ale nie w taki sposób, żeby nie dało się grać, ale żeby zwiekszyć nieco poziom trudności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel350 Opublikowano 13 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 I żeby nie zauważali jak stoją plecami do nas. Rozumiem, jak nie używa się tłumika albo głośno zabija, ale mnie to lekko mówiąc wkurza, jak chodzi się z "Vintorez'em" i zdejmując jednego gościa od razu wszyscy wiedzą gdzie jesteś i w którą stronę strzelać ;/ W CoP trochę to poprawili, bo dało się zajść niektórych od tyłu, ale w poprzednich to nie dało się po cichu nic zrobić ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny1 Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Może jak się skradasz za plecami to nie tak szybko nas zauważą, ale nie da się podejść na odlegość uderzenia nożem, poniważ kilka razy próbowałem i udało mi się zabić tylko jednego gościa jak siedział przy ognisku. Kiedy podszedłem do niego zaczął wstawać i zanim wyciągnął broń trafiłem go prosto w serducho i dostał zawału chłopak. Co do cichego zdejmowania to w SOC udawało mi się nawet całą obsadę zdejmować bez wszczęcia alarmu, ale jest taki mankament, że jak zapiszesz się będąc w sytuacji skradania się obok przeciwnika, to jak wczytasz grę, to od razu każdy wie gdzie jesteś i tracisz efekt ukrycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert115 Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Jest mod na skradanie sie i dzialajace tlumiki. Zawsze go wrzucam. Strasznie denerwuje mnie to wykrywanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny1 Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Co do tłumików to one nie czynią z broni w 100 % niesłyszalną broń. Zawsze słychać odgłos oddanego strzalu (oczywiście bardzo cicho go słychać), a także odgłos upadającej łuski. Należy także wziąć pod uwagę stan techniczny i jakość tłumika. Im gorsze wykonanie i zużycie tym łatwiej wykryć strzelaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert115 Opublikowano 14 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Przy dobrym wytlumieniu slychac tylko odglos zamka. Luski nie slychac zawsze np. gdy strzelamy na trawie, piachu itp. Sa tez woreczki na luski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 14 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Pozostaje jeszcze tylko widok ognia z lufy/tłumika po tym szczególnie w nocy można wyczaić strzelającego. A tak btw. czy my nie off topujemy. A na pewno wiec koniec proszę tej dyskusji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel350 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Nie offtopujemy... spekulujemy co mogłoby być w następnej części STALKERa- to nie jest offtop, tylko dłuższa dyskusja o dodatkach i szczegółach poprawiających zabawę To o tym pamiętajcie bo powoli zaczynaliście błądzić LD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny1 Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Co do tych łusek. Inna sprawa jak łuska spadnie na trawę, a inna jak na metal lub twardą podłogę. Ja mam kilka łusek kalibru 7.92 mm i jak upuszczam je na podłogę drewnianą to je trochę słychać. Co do ognia z lufy to chyba są jakieś tłumiki? Bo to też zależy od ilości prochu. Wracając do stalkera i skradanki, to uważam, że mogli by dodać specjalne chwyty z nożem, np. skradzasz się za plecy wroga i oczywiście on nie może nas wykryć. Gdy będziemy już bardzo blisko to nasz bohater atakuje przeciwnika i po cichu go zabija (przecięcie tętnicy szyjnej, uduszenie, skręcenie karku i jakieś inne możliwości). Także uważam, że amunicja powinna być trudniej dostępna niż dotychczas. Oznaczało by to wzrost poziomu trudności, ale akcje trzeba było by planować i wykonywać "po cichu". Nie wystrzelało by się całego magazynka, żeby ukartupić gościa, ale wystarczyłby jeden pocisk w głowę oddany z ukrycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalker_11 Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Mamy 2 tłumiki, ognia i dźwięku. Niestety nie ma ich połączonych. Ja tam wolę ognia bo jak bym ze snajpery walił to mogą mnie słyszeć hen hen a echo by to zniekształciło. Co do stalkera. Dobre animacje były w riddicku. Takie powinni dodać. I żeby walka wręcz była a nie z nożem tylko biegamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert115 Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Jak strzelasz z karabinu snajperskiego to z zalozenia jestes w takiej odleglosci od celu, ze odglos wystrzalu nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalker_11 Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Więc dlatego mówiłem że ognia tłumik najlepszy. Bo ktoś blisko będzie i zauważy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny1 Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 W nocy widać ogień wyraźnie, ale jak strzelamy w dzień to ogień jest mniej widoczny. Ja bym wolał tłumik dźwięku, bo tłumik ognia jest dobry gdy strzelamy z dalekich odlegości lub strzelamy z LKM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi