Agrael Opublikowano 22 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca Platforma: Zew Prypeci Data premiery: 20.07.2024 r. Autorzy: IX-Ray Team, ImeSense OPIS: Spoiler IX-Ray Platform to seria projektów tworzących niezależną platformę: zarówno dla twórców modów, jak i zwykłych graczy. Zapewnia ona zaawansowane narzędzia i wsparcie dla nowych rozwiązań przy tworzeniu modyfikacji opartych na silniku X-Ray. Silnik zawiera wsparcie dla czcionek TTF, technologii NVIDIA DLSS i AMD FSR2, ulepszoną optymalizację i poprawki błędów, a także zaawansowane możliwości tworzenia dodatków przy użyciu systemu DLTX i XMLOverride. Platforma zapewnia wygodne i elastyczne wsparcie dla tworzenia modyfikacji dzięki przeprojektowanym narzędziom i edytorom, a także poprawia wrażenia z gry poprzez zwiększoną wydajność i stabilność rozgrywki. Gracze mogą cieszyć się nowymi funkcjami, ulepszoną grafiką i stabilną rozgrywką dzięki regularnym aktualizacjom i wsparciu społeczności. Cechy moda: wsparcie dla architektur: x64; wsparcie dla rendererów: DirectX 9.0c, DirectX 11; wsparcie dla czcionek TTF; obsługa NVIDIA DLSS i AMD FidelityFX Super Resolution 2 (FSR2); obsługa AO: SSAO, HDAO, GTAO; ulepszona optymalizacja silnika gry przyspieszenie wczytywania lokacji o 3-4 razy; naprawa wielu pierwotnych błędów; rozszerzone możliwości dla twórców modów; obsługa DLTX i XMLOverride do tworzenia dodatków; rozszerzone możliwości rendererów; rozszerzenie możliwości UI; rozszerzenie możliwoścu Lua; obsługa narzędzi ASAN, RenderDoc i LuaPanda; wsparcie dla narzędzi do usuwania błędów w grz; i wiele więcej. Plany i cele na przyszłość: Spoiler nie zamknąć projektu w ciągu 2 miesięcy; naprawić wykryte awarie i błędy; rozwój niestandardowych edytorów, narzędzi i wtyczek; poprawa wsparcia dla niestandardowych dodatków; stworzenie własnego launchera do instalowania modów, dodatków i edytorów; rozwój narzędzi do usuwania błędów w grze; rozwój kodu gry sieciowej; ujednolicenie kodu silnika graficznego; integracja paczek broni. Podziękowania i autorzy: Spoiler Szczegółowa lista wszystkich współtwórców projektu IX-Ray. IX-Ray Team: Spoiler acidicMercury8, Drombeys, Hozar_2002, MayLay, Mortan (Shitposting Goddess), Misery (Shtrecker), johncurley, OldSerpskiStalker, vadvalskiy, ForserX, v2v3v4, ggGhosTt, ugozapad, morrazzzz, Oswald, Z3SA, DJYar, K0cTep (ice[icicle), Red Panda (isobolevskiy), @LVutner, VodkaNET, BigBro, krairon. IX-Ray Community: Spoiler _V_O_IN_, Воскресенский (ЛилЖук), Sin!, Se7kills (DimaKuzmin), borshig, pavelspitsin, Seakad, ROOZBAN, moof1x, MafiosiGhost, KWAN, nuclearfag, Baryshev194. Testerzy IX-Ray: Spoiler Kystman, Makson2097, Sinner, after_glow, PastKNIGHT, mannewil_, YOUASSBEE. Pomoc ze strony społeczności: Spoiler Dance Maniac, Hrusteckiy, SurDno, ValeroK, xrEugene, xrLil-Batya, Vertver, revolucas, tatarinrafa, Giperion, range-vs, abramcumner, StalkMen, KD87, ShokerStlk. Minimalne wymagania systemowe: Spoiler System: Windows 7 SP1 х64 z zainstalowaną aktualizacją. Procesor: wsparcie SSE2 i/lub nowszych wersji. Pamięć: 6GB. Karta graficzna: wsparcie Shader Model 3.0 i/lub nowszych wersji. VRAM: 512MB DirectX: 9.0с i/lub nowsze wersje. Wydane oraz opracowywane projekty na platformie IX-Ray: Spoiler Poniżej znajduje się oficjalna lista modyfikacji opartych na IX-Ray, nad którymi aktualnie pracują autorzy. Wydane: Łapacz snów. Opracowywane: DLC do Złe Towarzystwo/Bad Company 2: Mason, Alone In Windstorm: Fallen Bear, Na skraju szmaragdowego świtu, NET Online, Kilka niezapowiedzianych projektów. GALERIA: Spoiler Dostępne w trakcie gry narzędzia: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. W pierwszej kolejności należy zainstalować następujące sterowniki: OpenAL Driver, Visual C++ Redistributable, DirectX End-User Runtime. 2. Należy pobrać najnowszą wersję IX-Ray Engine do Zewu Prypeci, wybierając Game Build lub Developer Build. 3. Należy zainstalować oryginalną grę S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci (Steam lub GOG). 4. W głównym katalogu gry należy usunąć foldery bin i gamedata. 5. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Wymagane sterowniki: Spoiler OpenAL Driver: Openal - [KLIK] Visual C++ Redistributable: Microsoft - [KLIK] DirectX End-User Runtime: Microsoft - [KLIK] Mod: Github - [KLIK] Źródła: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yascarr Opublikowano 6 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia Pojawiła się wersja 1.1.1 - changelog dostępny na GitHub. Ogólnie przetestowałem ten engine i uważam że jest o nim dziwnie za cicho, a w przyszłości powinien stać się podstawą dla wszystkich modów. Jest diabelnie stabilny - to raz. Jest diabelnie wydajny - to dwa. Jeśli ktoś ma kartę nVidii (jak ja) to dzięki wsparciu DLSS można uzyskać naprawdę świetnie efekty (jeśli chodzi o antialiasing z którym S.T.A.L.K.E.R. miał zawsze problem). Nie mogę się doczekać następnych wersji, biorąc szczególnie pod uwagę plany które można znaleźć tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.