Jump to content

yascarr

Stalker
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Przyjacielski

About yascarr

  • Rank
    Gość w Zonie

Profile Information

  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    i7-4770
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    SVD
  • RAM
    12GB
  • Karta graficzna
    GeForce GTX 1070 Ti Mini 8GB
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jest już 1.605 z 18.08.2020. Tu klikajom.
  2. Wyjdź do głównego menu i naciśnij F7.
  3. Na S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost czekałem od 2001/2002 roku i pamiętam całą "aferę" ciut inaczej niż przedstawia to Pan Sharpe. Wg mojej pamięci ciągle przekładana premiera (początkowo gra miała wyjść w 2004 roku!) wkurzyła THQ i wysłała Pana Sharpe do Kijowa. I po kilku miesiącach chwalił się "Wywaliłem to, wywaliłem tamto, kazałem zmienić to". Nawet znalazłem dosłowny cytat (na innym forum na którym się kiedyś udzielałem): Warto wspomnieć że zanim Pan Sharpe wziął się za SSoC to pracował nad tak znaczącymi tytułami jak: Star Wars: Episode I - The Phantom Menace Herc's Adventures Metal Warriors MTV Celebrity Deathmatch The Simpsons Wrestling Herc's Adventures Big Sky Trooper Metal Warriors Zombies Ate My Neighbors Wordtris Tak więc ja zapamiętałem go jako człowieka wziętego znikąd który "urżnął kurze złote jaja" i nic tego nie zmieni...
  4. 1. Wiem że głównie się wypowiadam tylko w tym temacie, ale nieśmiały jestem. 2. LADC 1.4008 z dodatkiem CGIM graficznie wsysa nosem wszelkie Anomaly i Dead Air... Screen właśnie z LADC.
  5. Ja dziś tylko z jednym... Legend Returns 0.9.2.
  6. Priboi Story... Zrobił na mnie tak wielkie wrażenie że aż go nie ukończyłem i czekałem cierpliwie na Lost Alpha. Czekałem tyle, że mój komputer zdążył się zacnie zestarzeć i odpalenie Lost Alpha tak żeby przyzwoicie działało graniczyło z cudem. Udało się dopiero kilka miesięcy temu poskładać nowy sprzęt i teraz nadrabiam resztę modów. Zacząłem od Lost Alpha i się zawiodłem... Symulator spacerowicza. Aktualnie próbuje Anomaly na zmianę z Dead Air.
  7. Nie, to jest samodzielny repack.
  8. Wstyd przyznać, ale dopiero nadrabiam Call Of Chernobyl... I natrzaskałem dziś chyba z setkę SS. Zamiast grać śmigałem po lokacjach i wysysałem klimat z ekranu...
  9. Do działania jest wymagany DX9/10/11, tudzież Vulkan (testowałem na Doom Eternal). Jeśli chodzi o link - aktualne wersje są dostępne do pobrania przez oficjalny kanał Discord jak zostaniesz patronem (czyli 5$ miesięcznie + VAT). I dodam tylko że jest to cholerstwo strasznie zasobożerne. W Lost Alpha tam gdzie bez SSRTGI mam circa 95 FPS, przy SSRTGI (z maksymalną ilością promieni) robi się nagle 35 FPS...
  10. Jest już wersja 0.11. Korzystałem przy Lost Alpha i Anomaly. Naprawdę ciekawe efekty. Zasadniczo jak ktoś zostanie już patronem to ten shader można wykorzystać wszędzie - świetnie wygląda w Skyrim czy Portalu. Jak coś to chętnie służę radą, tudzież swoimi presetami.
  11. Szanowni, Bawię się ostatnio czymś takim co nazywa się RTGI (Ray Traced Global Illumination) od Pascala Gilchera (Marty McFly). Zwykła wtyka do ReShade, ale rezultaty są dość ciekawe. I tym się dzielę. Ogólnie użyte wtyczki to qUINT_rtgi, Tonemap i FFXA. Opinie mile widziane - wciąż eksperymentuję z ustawieniami.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity