Agrael Posted April 9, 2022 Report Share Posted April 9, 2022 Do modyfikacji Alone in Windstorm zapowiedziano dodatek fabularny, który opowie nam kolejną historię z postapokaliptycznego świata uniwersum Metro na silniku X-Ray 1.6. Nowa historia nie będzie zawierać skomplikowanych zadań oraz towarzyszących im przerywników, ale dzięki bogatej wyobraźni oraz zwykłej kreatywności autor projektu ma nadzieję, że nawet najprostsze zadania wzbudzą zainteresowanie. Na uwagę zasługuje również fakt, że w grze pojawią się żywe postacie. W momencie zapowiedzi modder zdążył już zrealizować kilka szkiców lokacji oraz w połowie napisać scenariusz. Ponieważ główny programista moda nie będzie już brał czynnego udziału w jego tworzeniu, rozgrywka i grafika nie ulegną żadnej zmianie. Co więcej, aby wszystko wypadło jak najlepiej, potrzebna jest pomoc modelarzy 3D w tworzeniu obiektów dynamicznych, a także specjalistów, którzy znają się na tworzeniu zadań i scenariusza. Źródło: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted April 10, 2022 Report Share Posted April 10, 2022 Może sie zlituja i podkopsaja mini mapę bo w podstawce to korzystałem z astronomii i pamięci oraz charakterystycznych punktów odniesienia takich jak wieża, latarnia, mosty. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted April 11, 2022 Report Share Posted April 11, 2022 Po tym co przeżyłem w Alone in Windstorm...?! Jeśli doczekamy premiery to na pewno zagram 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted April 11, 2022 Report Share Posted April 11, 2022 Może akcja będzie w Murmańsku i okolicach. Spoiler Główny bohater przeżył postrzały i biega wściekły po mieście szukając trepów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted June 28, 2022 Author Report Share Posted June 28, 2022 Fallen Bear ma kłopoty? Według szefa działu rozwoju, programista projektu, który był odpowiedzialny za całą bazę techniczną pierwszej części, zerwał z nim współpracę, co spowodowało utratę dostępu do kodu źródłowego. Bez niego dalszy rozwój sequela nie jest możliwy. Do tego momentu udało się napisać scenariusz, wymodelowano wersję alfa nowej lokacji, narysowano mapę i wprowadzono kilka nowych funkcji. Nie ma mowy o całkowitym zatrzymaniu rozwoju dodatku, ale jego autor bez wątpienia będzie musiał uporać się z nieoczekiwanym problemem z najmniej spodziewanej strony. Źródło: [KLIK] 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 30, 2022 Author Report Share Posted December 30, 2022 Opublikowano noworoczny post dotyczący postępu prac nad Upadłym Niedźwiedziem. Aktualnie pierwsza lokacja gry jest gotowa w około 90% pod względem geometrii i częściowo fizyki. W następnej kolejności prace obejmą jej zasiedlenie, a na końcu realizację zadań. To właśnie na podstawie tego schematu rozwój projektu będzie kontynuowany: gdy jedna lokacja zostanie w pełni ukończona - łącznie z fabułą i zadaniami - to nastąpią prace nad kolejną. Jednocześnie koordynator projektu podziękował społeczności, swoim bliskim, a także wszystkim tym, którzy pomagają i wspierają go w rozwoju modyfikacji. Przy okazji opublikowano kilka nowych zrzutów ekranu z aktualnej wersji Upadłego Niedźwiedzia. Źródło: [KLIK] 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted March 20, 2023 Author Report Share Posted March 20, 2023 Dziś mija rok od premiery Alone in Windstorm. W związku z tym autor moda opublikował dwa zrzuty, które wskazują na bezpośrednie powiązania między bohaterami pierwszej odsłony a powstającym dodatkiem. Źródło: [KLIK] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted August 21, 2023 Author Report Share Posted August 21, 2023 W końcu pojawiły się nowe wieści dot. rozwoju Upadłego niedźwiedzia. Zakończono prace nad geometrią, zasiedleniem i symulacją życia na pierwszej lokacji. Jej rozmiar będzie wynosił 3x3 kilometrów. Teraz rozpoczęła się budowa fabuły. Implementacja nowych funkcji rozgrywki dobiega końca, ale nie jest wykluczone, że dodatkowe z nich pojawią się w przyszłości. Zwiastun projektu zostanie zaprezentowany na AP-PRO Showcase 2023, który odbędzie się pod koniec roku. Ponadto chodzą pogłoski, że autor moda poszukuje kompozytorów, którzy opracują ambient oraz muzykę do cutscenek i scenarzysty w celu rozbudowania dialogów bądź opisów zadań. Źródło: [KLIK] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted March 16 Report Share Posted March 16 Trochę nowych informacji, w ostatnim czasie zaimplementowano do moda dużo zadań. Aktualnie rozgrywka zajmuje około 10 godzin, a to połowa tego co jest zaplanowane. Ruszyły też prace nad nową podziemną lokacją (screen poniżej). Mod przeszedł też na 64 bitowy silnik. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted March 16 Report Share Posted March 16 Wyglada jak typowa piwnica w bloku po libacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted April 30 Author Report Share Posted April 30 Nowy filmik mający na celu ukazanie panującej atmosfery w miejscu, gdzie gracze będą mogli odpocząć po ciężkich wyprawach. Spoiler Niedawno zakończono opracowywanie nowej podziemnej lokacji, a teraz rozpoczął się etap jej zagospodarowywania wraz z późniejszym wdrażaniem fabuły. Następny obszar, nad którym będą prowadzone prace, znajdzie się na powierzchni. Źródło - KLIK 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted May 11 Report Share Posted May 11 Takie tam nowe to wrzucam. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted July 2 Report Share Posted July 2 Rozwój moda jest zagrożony. Autor pracuje samemu, czasu nie ma za wiele. Możliwe, że w pewnym momencie wypuści modyfikację w stanie "w jakim jest" i tyle. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted July 2 Author Report Share Posted July 2 Szkoda i mam nadzieję, że to tylko chwilowe problemy, bo AiW - moim zdaniem - okazał się niemałym sukcesem, jeżeli chodzi o mody, które nie mają nic wspólnego ze światem Stalkera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted September 3 Report Share Posted September 3 Prace nad modem wciąż trwają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.