vidkunsen Opublikowano 13 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca Сумерки Зоны Дух, zew 1602 Nad strefa zapadł zmierzch, jedynym bezpiecznym miejscem jest Bar, wrogowie są w jednym miejscu, nastąpił czas przymusowego rozejmu. Jesteś z Wolności, ksywa "Hard" i masz misję w Dolinie Mroku razem z mieszana ekipą Wolności i Powinności. W modzie są robaki, zaleca się pełne oświecenie dynamiczne, błędy w tym ortograficzne. Mod: https://drive.usercontent.google.com/download?id=1lcqtOiI5toDMIUUlIxZBSt-xUYWCNqcB&export=download Repak: https://drive.usercontent.google.com/download?id=1ot25hpROiWD3O3CzjD5_InMj_UhFvXCe&export=download 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 24 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca Pobrałem to w formie repacka i działa. Atmosfera ponura . Zapisy tylko przy magnetofonie w schronieniu (Dolina Mroku), pod warunkiem posiadania kasety magnetofonowej, trzeba ich szukać na lokacji. Gdyby komuś wyskoczyły takie babole w ekwipunku, należy w opcjach jakość tekstur ustawić na maxa. Pogramy i zobaczymy co dalej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 24 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca W opisie moda była wstawka o kastach do magnetofonu. Ciemno i ponuro bo taki jest w chwili obecnej (w modzie) wygląd strefy. Nietsche,ański biologizm (Fryderyk Niecki alias Nietsche)- przeżyją najbardziej przystosowani. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano Piątek o 09:00 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 09:00 Mod udało się ukończyć, po końcowej walce z finałowym poltergeistem . Fabularnie mod daje radę, chociaż nie jest to jakieś wybitne dzieło. Całość rozgrywa się w Dolinie Mroku, wyposażenie dość ubogie i stałą miejscówkę mamy w budynku na terenie byłej bazy bandytów. Jest tam technik u którego możemy naprawić sprzęt i w niewielu przypadkach go usprawnić, na wiele nie liczcie bo jest drogo, a możliwości zarobku niewielkie. Głównie źródła zarobku to marna kasa za zadanka, kanistry z paliwem i kilka artefaktów. W miarę postępów w rozgrywce pojawi się handlarz, ma niewielki asortyment i również cienko płaci . Rozgrywka w dodatku utrudniona prze brak normalnych zapisów, tylko tak jak wcześniej pisałem przy magnetofonie na bazie mając kasetę przy sobie. Pojawiły się u mnie dwa zaznaczone schowki na mapie i można znaleźć dodatkowo kilka znajdziek. Sporo amunicji i sprzętu znajdziemy przed finalnym starciem. Ogólnie można zgrać w tego moda dla zabicia czasu . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.