malakas Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 Snorki w Prypeci łatwo zabić strzałem w głowę. Przed zaliczeniem kwestu ze snorkami warto iść na południe, w pobliże przejścia na Radar, można tam zlikwidować kilku najemników, którzy mają przy sobie niezły sprzęt, jest to cenna zdobycz jak na ten etap gry. Na początku gry dobrze jest przeszukać dokładnie chatkę Leśnika. W schowku na dachu czeka niespodzianka, przydatna na start....Kombinezon i apteczki. Rozbijamy skrzynkę na dole i zabieramy prowiant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Podczas zrywania mandragory można się "wczołgać" głęboko w szczelinę miedzy kamieniami. Gdy pojawią sie dziki spokojnie je stamtąd wystrzelamy a one nas nie dosięgną. Tak zrobiłem i potem nie mogłem wyjść żaden przycisk nie działał. Może nie można tam sevować?? LD trurl3//Tylko trzeba uważać, żeby trupy dzików i mięsaczy nie zasłoniły wyjścia, bo nie da się wyjść spod tych kamieni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Mamy małe zmiany względem TŚ1: ... skrzynię z konserwami dla Salomona znajdziemy w Gastronomie po lewej stronie patrząc od stadionu pod zawalonym dachem. ...trzecia walizka z dokumentami na Czarnobylu2 jest trochę wyżej niż w jedynce; po prostu wchodzimy w kolejne teleporty, aż w końcu dostaniemy się do miejsca zaznaczonego na mapie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 W pieczarze pod jeziorkiem na lokacji... LAS... na górnym poziomie czeka na nas karabin snajperski... Należy przeskoczyć wyrwę i korytarzem dojdziemy do skrzyni z ukrytym karabinem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Polecam wszystkim ustawić w opcjach AMK w czasie gry "rzadkie schowki"- każdy schowek będzie miał bardzo dobrą zawartość. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maur Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 pomiędzy kamieniami na przeciwko miejsca gdzie zrywamy mandragorę znajdziemy 100 szt. amunicji do snajperki. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 Zamek PSI nie zapobiega złodziejstwu w Barze najlepiej kupić sobie plecak i gdzieś w miejscu niedostępnym go ustawić po takim ruchu ni na razie mi nie zginęło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Nóż to bardzo skuteczna broń... Na początku gry, gdy brakuje amunicji, polecam używać nóż do zwalczania zombi, snorków, pijawek. Wystarczy trochę poćwiczyć- zadajemy cios nożem i jednocześnie krok do tyłu-staramy się trafiać w głowę- zobaczycie jaka to skuteczna i przyjemna metoda eksterminacji przeciwników. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Proponuje po zrobieniu questa na Winczestera dla Księcia odkupić tę broń od niego. Koszt to około 2200 rubli a broń ma wygar konkretny lepszej strzelawki na śrut jeszcze nie znalazłem, a znalazłem już dużo. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 2, 2011 Author Report Share Posted April 2, 2011 Schowek na Kordonie, a w nim 450 szt. amunicji 9x18 do Bizona jest na swoim dawnym miejscu w dolince obok krzaków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Ja polecam przeszukać dokładnie Wioskę Pijawek na Magazynach Wojskowych. Na wieży znajdziemy cenny artefakt, a w 2 piwnicach (jedna jest przykryta paletą) są granaty i artefakty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted April 10, 2011 Author Report Share Posted April 10, 2011 Nasz kolega test012 napisał świetny post o... PRZEJŚCIACH NA TERENIE BARU...postanowiłem go tutaj dołączyć.... Jako, że w Zonie jestem STALKER-em pełną gębą i nie omieszkam zajrzeć do każdej dziury... Od strony Dziczy i Magazynów: Wskakujemy na daszek, z daszka na mur, z muru za mur http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//cool.gif I dalej: http://img192.imageshack.us/img192/1002/obejscie.jpg 1. - przejście przez mur 2. - wejście do wewnątrz przez okno 3. - wyjście na zewnątrz przez płot (po krzyżu) 4. - wejście do wewnątrz przez ogrodzenie 5. - wyjście na zewnątrz przez krzywy płot Wewnątrz - tam, gdzie się toczy gra. Zewnątrz - za ogrodzeniami i budynkami. Drogi między punktami pewnie znajdziecie (uważać na braki tekstur). Od Wysypiska można przejść przez płot po lewej (tam, gdzie się idzie w misji od Hrabiego w TS) i obejść budynki do punktu 2. Nie zbliżać się do posterunków od wewnątrz! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Po wykonaniu zadania od Merwina zabij snorki chowamy gdzieś jego pistolet zalicza nam zadanie po powrocie do Prypeci możemy go zabrać.NIESTETY NIE JEST TO MÓJ POMYSŁ ZNAKAZŁEM TO NA FORUM STALKER SPRAWDZIŁEM DZIAŁA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nostalgov Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Jak odprowadzamy na naukowca na jantar to można tam zanurkować i dać nie na przejście do lokacji iść dalej jest tam dester eagle i potem jak pojdziemy dalej tulenami to można znaleźć(w skrzynce) Dragunova i artefakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.