Skocz do zawartości

Zmiana wynagrodzenia za wykonane zadania - dla Solijanki/DMX'a


Rekomendowane odpowiedzi

Dla Solijanki/DMX'a

Po rozpoczęciu fabuły standardowo rozpoczynamy od rozmowy z "Sidem", który zleca nam znalezienie artefaktu gwiazda wieczorna ...nie zawsze jest koło opuszczonej fabryki trzeba się nabiegać aby znaleźć ten artefakt...
Uważam, że nagroda którą otrzymujemy za to zadanie jest za mała. Przypuszczam że są osoby, które mają takie samo zdanie. Postanowiłem coś z tym zrobić i tu koniec biadolenia zaczynamy.

W.. gamedatascript ..znajdujemy plik... escape_dialog.script ...będzie tam takie coś:

function transfer_deneg(first_speaker, second_speaker)dialogs.relocate_money(second_speaker, 1400, "in") -- pieniądze które dostajemydialogs.relocate_item_section(second_speaker, "detector_simple", "in") -- dozymetrdialogs.relocate_item_section(second_speaker, "arc_art_box_8basic", "in") -- pojemnik na 8 artefaktówdialogs.relocate_item_section(first_speaker, "arc_art_box_1basic", "out") -- pojemnik na jeden artefakt który nam Sidek zabiera.

W pierwszych trzech linijkach możemy dokonać zmian tylko tekstu w nawiasach. Możemy tu na przykład dopisać sobie jakiś sprzęt. Nie musicie ściśle trzymać się tego co pod spodem napiszę, możecie wpisać co chcecie (przedmioty występujące w grze).
Oto przykład jak to zrobić:

function transfer_deneg(first_speaker, second_speaker)dialogs.relocate_money(second_speaker, 14000, "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "detector_elite", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "arc_art_box_8basic", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "detector_simple", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "yurekt51b_outfit", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_groza", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_addon_scope", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_addon_silencer", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(first_speaker, "arc_art_box_1basic", "out")end

Dokonałem zmian, dołożyłem: unikatowy mundurek czystego nieba, elitarny detektor anomalii, karabinek groza, tłumik, lunetę i kilka paczek amunicji.
Jak pisałem można tutaj dodać dowolny sprzęt, który chcemy otrzymać za wykonanie tego zadania.

Pytania pisać w temacie.

Miłej gry jeżeli komuś pomogłem.

Edytowane przez The Emperor
Post edytowany zgodnie z regulaminem działu Warsztat Modera, pkt.8 - funkcje skryptu oraz fragmenty configu ujęte w [code][/code]
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

@ korn06


Folder: gamedataconfigmisc
Plik: task_manager.ltx

Szukasz poniższego fragmentu kodu (jeśli Ci chodzi o Barmana i zamianę nagrody za część mutanta). Podobne kody mają inni handlarze, zmieniają się tylko przedmioty, więc wybór jest dowolny.
 

[barmen_monster_part_1]type = monster_partcommunity = actortext = barmen_monster_part_1_textdescription = barmen_monster_part_1_descrparent = barmantarget = mutant_flesh_eye;reward_money = 500reward_reputation = +20reward_rank = 5reward_item = conserva, conserva, conserva, vodka, vodkatime = 604800prior = 3[barmen_monster_part_2]type = monster_partcommunity = actortext = barmen_monster_part_2_textdescription = barmen_monster_part_2_descrparent = barmantarget = mutant_boar_leg;;reward_money = 4500reward_reputation = +20reward_rank = 5reward_item = vodkatime = 604800prior = 4[barmen_monster_part_3]type = monster_partcommunity = actortext = barmen_monster_part_3_textdescription = barmen_monster_part_3_descrparent = barmantarget = mutant_tail_cat;;reward_money = 5000reward_reputation = +20reward_rank = 5reward_item = medkit_army, antiradtime = 604800prior = 1[barmen_monster_part_4]type = monster_partcommunity = actortext = barmen_monster_part_4_textdescription = barmen_monster_part_4_descrparent = barmantarget = mutant_face_tushkano;;reward_money = 5000reward_reputation = +20reward_rank = 5reward_item = medkittime = 604800prior = 2

Linia...target = ..to określenie jakie to zadanie. Np. target = mutant_tail_cat..oznacza zadanie..Przynieś ogon kota.
Wybierasz sobie za jaką część mutanta chcesz nagrodę i w linii " reward_item =" wpisujesz po przecinku i spacji to co chcesz otrzymać.
Zapisujesz poprawki, odpalasz grę, idziesz do Barmana, dajesz mu TĄ część mutanta i dostajesz w nagrodę to co wpisałeś (albo FATAL ERROR jak wpisałeś coś źle Dołączona grafika ).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.