kmicic0 Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 (edited) Dla Solijanki/DMX'aPo rozpoczęciu fabuły standardowo rozpoczynamy od rozmowy z "Sidem", który zleca nam znalezienie artefaktu gwiazda wieczorna ...nie zawsze jest koło opuszczonej fabryki trzeba się nabiegać aby znaleźć ten artefakt... Uważam, że nagroda którą otrzymujemy za to zadanie jest za mała. Przypuszczam że są osoby, które mają takie samo zdanie. Postanowiłem coś z tym zrobić i tu koniec biadolenia zaczynamy. W.. gamedatascript ..znajdujemy plik... escape_dialog.script ...będzie tam takie coś:function transfer_deneg(first_speaker, second_speaker)dialogs.relocate_money(second_speaker, 1400, "in") -- pieniądze które dostajemydialogs.relocate_item_section(second_speaker, "detector_simple", "in") -- dozymetrdialogs.relocate_item_section(second_speaker, "arc_art_box_8basic", "in") -- pojemnik na 8 artefaktówdialogs.relocate_item_section(first_speaker, "arc_art_box_1basic", "out") -- pojemnik na jeden artefakt który nam Sidek zabiera.W pierwszych trzech linijkach możemy dokonać zmian tylko tekstu w nawiasach. Możemy tu na przykład dopisać sobie jakiś sprzęt. Nie musicie ściśle trzymać się tego co pod spodem napiszę, możecie wpisać co chcecie (przedmioty występujące w grze).Oto przykład jak to zrobić:function transfer_deneg(first_speaker, second_speaker)dialogs.relocate_money(second_speaker, 14000, "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "detector_elite", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "arc_art_box_8basic", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "detector_simple", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "yurekt51b_outfit", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_groza", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_addon_scope", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_addon_silencer", "in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x39_sp5","in")dialogs.relocate_item_section(first_speaker, "arc_art_box_1basic", "out")endDokonałem zmian, dołożyłem: unikatowy mundurek czystego nieba, elitarny detektor anomalii, karabinek groza, tłumik, lunetę i kilka paczek amunicji. Jak pisałem można tutaj dodać dowolny sprzęt, który chcemy otrzymać za wykonanie tego zadania. Pytania pisać w temacie.Miłej gry jeżeli komuś pomogłem. Edited December 1, 2013 by The Emperor Post edytowany zgodnie z regulaminem działu Warsztat Modera, pkt.8 - funkcje skryptu oraz fragmenty configu ujęte w [code][/code] 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 A jak zmienić wynagrodzenie które dostajemy od Barmana za zlecenie np. na kopyto Dzika, bo próbowałem dopisac do sprzedaży, ale nie chce zaskoczyć. Potrzebuję za to zlecenie otrzymać: wpn_ desert_eagle wpn_gungauss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 @ korn06 Folder: gamedataconfigmisc Plik: task_manager.ltx Szukasz poniższego fragmentu kodu (jeśli Ci chodzi o Barmana i zamianę nagrody za część mutanta). Podobne kody mają inni handlarze, zmieniają się tylko przedmioty, więc wybór jest dowolny. [barmen_monster_part_1]type = monster_partcommunity = actortext = barmen_monster_part_1_textdescription = barmen_monster_part_1_descrparent = barmantarget = mutant_flesh_eye;reward_money = 500reward_reputation = +20reward_rank = 5reward_item = conserva, conserva, conserva, vodka, vodkatime = 604800prior = 3[barmen_monster_part_2]type = monster_partcommunity = actortext = barmen_monster_part_2_textdescription = barmen_monster_part_2_descrparent = barmantarget = mutant_boar_leg;;reward_money = 4500reward_reputation = +20reward_rank = 5reward_item = vodkatime = 604800prior = 4[barmen_monster_part_3]type = monster_partcommunity = actortext = barmen_monster_part_3_textdescription = barmen_monster_part_3_descrparent = barmantarget = mutant_tail_cat;;reward_money = 5000reward_reputation = +20reward_rank = 5reward_item = medkit_army, antiradtime = 604800prior = 1[barmen_monster_part_4]type = monster_partcommunity = actortext = barmen_monster_part_4_textdescription = barmen_monster_part_4_descrparent = barmantarget = mutant_face_tushkano;;reward_money = 5000reward_reputation = +20reward_rank = 5reward_item = medkittime = 604800prior = 2Linia...target = ..to określenie jakie to zadanie. Np. target = mutant_tail_cat..oznacza zadanie..Przynieś ogon kota. Wybierasz sobie za jaką część mutanta chcesz nagrodę i w linii " reward_item =" wpisujesz po przecinku i spacji to co chcesz otrzymać. Zapisujesz poprawki, odpalasz grę, idziesz do Barmana, dajesz mu TĄ część mutanta i dostajesz w nagrodę to co wpisałeś (albo FATAL ERROR jak wpisałeś coś źle ). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted December 6, 2011 Report Share Posted December 6, 2011 Dzięki Yurek, wiedziałem że mi pomożesz, potrzebuję jeszcze nazwę pistoletu Freemana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted December 6, 2011 Report Share Posted December 6, 2011 A proszę bardzo ;) Pistolet dla Freemana nazywa się w grze: "wpn_eagle_m1" Powodzenia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts