Skocz do zawartości

Shoker Mod 1.9


Rekomendowane odpowiedzi

75f83483d068542c2c8d0e67581f63ed.png

Nazwa: Shoker mod 1.9
Autor spolszczenia: 
Autor:
Shoker Mod Team
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10

 

Opis:

Spoiler

Celem moda jest rozszerzenie gameplay - możliwości oryginalnej gry, poprawa błędów, zwrot starego/ wyciętego i dodatek nowego materiału.

Nie małą rolę w wielu zmianach ma czynnik przypadkowości, dzięki czemu przy każdym przechodzeniu pewne rzeczy będą wyglądać inaczej.

Autorzy moda spróbowali zachować oryginalną atmosferę gry. Zadaniem moderów nie było stworzenie moda hardcore, jednak nie zbyt prostego...wprowadzono wiele zmian w balansie rozgrywki.

Wiele smaczków moda można wyłączyć/ustawić według swoich upodobań prosto w menu.

Ostatecznym celem projektu było doprowadzenie do "porządku" oryginalnej gry, jak również znaczne rozszerzenie jej fabuły z wykorzystaniem zdobytych materiałów fabularnych i własnych nowych koncepcji.

 

Szczegółowy opis zmian by Kobal:

Spoiler

* - tym znakiem zaznaczono zmiany opcjonalne

* Poprawa bugowbraków oryginalnej gry *

- Naprawiony (częściowo) bug z namakaniem na DX10, kiedy na mokrej powierzchni pojawiały się odbłyski (Sky4CE)

- Naprawiony bug z przepełnieniem danego miejsca oddziałami.

- Odtąd grupy mutantów będą mogły atakować gracza prawie dwa razy dalej od miejsca swojego pobytu.

- Dodano przeładowywanie niepełnych magazynków (Autor Dunin, adaptacja pod CN - IG-2007)

- Usunięto detektor Wieles ze schowka na Bagnach.

- Z imienia Szramy usunięto słowo Najemnik.

- Przerobione opisy całej broni, przywrócono prawdziwe nazwy broni.

- Ulepszony sprzątacz trupów, teraz trupy stalkerów i mutantów nie znikają w oczach, a tylko jeżeli gracz odejdzie dalej. *

- Dodany sprzątacz bezpańskiej broni.

- Zwiększono szkody wyrządzane przez czerwone beczki i inne materiały wybuchowe.

- Naprawiony bug z piskiem Kontrolera, który nie znikał po jego śmierci lub po załadowaniu gry. (DEXXX)

- Teraz na dynamicznym oświetleniu niektóre lampy można rozbić strzałem. (masron)

- Usunięto napis "Koniec gry" po śmierci gracza. Przywrócono możliwość obracania kamery.

- Teraz po załadowaniu gry jest domyślna pauza (jak w ZP), by wyjść z pauzy trzeba nacisnąć spację. *

- Broń zebrana z zabitego stalkera może być zużyta w różnym stopniu (w oryginale nie mniej ~60%)

- Rzucona śruba teraz nie znika po kilku sekundach.

- Trup niebieskiego poltergeista teraz nie znika po śmierci.

- Promień niewidocznej ściany naokoło stalkierów z lekka zmniejszony. (dzięki za naprowadzenie dla Alex Ros)

- Dodany fiks od Sky4CE, który poprawia pewne braki na kartach AMD

- Dodany fiks, od Snork-a (?) który poprawia niewidoczną siatkę maskującą na kartach AMD

- Ranni stalkerzy znów proszą o pomoc, jak w SoC. (DEXXX)

- Teraz bandyci na Wysypisku zabierają tylko część pieniędzy.

- Teraz zawartość ekwipunku trupa stalkera zgadza się z tym, co było w nim przy opcji handlu

- Różne korekty configów i skryptów. (OGSM mod)

- Naprawiono brak śladów po kulach na DX10, wstawione pewne poprawki z ZP.

- Naprawiono problem oryginalnej gry, kiedy oddziały nie przechodziły w offline, po oddaleniu się od nich gracza, co doprowadzało do blokady przy dłuższej grze.

- Naprawiono problem, kiedy w polach anomalii nie pojawiały się nowe artefakty. (Ravlov)

- Naprawiono błąd, kiedy trup stalkera nie pokazywał się na mini-mapie

* Zmiany graficzne *

- Poważnie rozszerzona liczba modeli stalkerów różnych ugrupowań, w oryginale na każde ugrupowanie przypadało w najlepszym wypadku około 4-5 modeli.

Teraz jest po 15-20 i więcej. Autor modeli: Alex Ros, Ikonki: Meshanis

- Praktycznie wszystkim fabularnym i questowym postaciom przyznano unikalny wygląd zewnętrzny.

Za modele bardzo dziękuję: GSC (ZP), Meshanis , Antnigm, Rykoszet, Senator, Sikorsky, Hakim, Sergga, H.U.N.T.E.R.7.62, S.t.A.L.K.e.Z, Gosuke, Leszy 28 i wszystkim innym o których mogłem zapomnieć.

- Dodane lepsze jakościowo listowie na drzewach z Absolute Natural Pack * (Cromm Cruac)

- Błota teraz się zazieleniły, i nie przypominają już pustyni. *

- Dodana nowa pogoda, a właściwie zmieniona oryginalna (usunięto żółtość, zwiększono zasięg widoczności, drobne korekty) Za podstawę wzięto prace sergy172 *

- Zastąpione prawie wszystkie tekstury nieba na lepsze jakościowo ze STALKER Skies mod *

- Zastąpione tekstury krwi na lepsze jakościowo, jak również samej krwi jest więcej.

- Teraz znaczki handlowcówprzewodnikówmechaników mają różne kolory na mapie.

- Teraz na mapie w PDA, nad obozami pokazują się ich nazwy po naprowadzeniu na nie kursora.

- Zmienione niektóre ekrany ładowania lokacji.

- Usunięta mrugająca ikonka dyskietki na dole ekranu.

- Kursor myszki jest teraz pomalowany na niebiesko w stylu CN.

- Tekstura PDA zastąpiona na nową wersję.

- Zmieniona tekstura inwentarza, teraz inwentarz jest częściowo przezroczysty, i zamiast stalkera jest tam narysowany Szrama. (Autorzy Meshanis i Antnigm)

- Częściowo przerobiony interfejs (HUD) ekranu w grze, autor Pollux

- Aktualny czas pokazuje się nie tylko w PDA, ale również w grze. (DEXXX) *

- Dodane tekstury oryginalnej broni z Real Weapon Mod (Peter1), tekstury są poprawionymi wersjami oryginalnych tekstur z pewnymi wyjątkami.

- Mech na asfalcie jest teraz zielonego koloru.*

- Pewnym mutantom dano wygląd zewnętrzny znany z Zewu Prypeci.

- Nowa ikonka Szramy (Meshanis)

- Dodany efekt ubranej maski przy noszeniu niektórych pancerzy. (Wak) *

- Dodane efekty czerwonej poświaty i ślepoty przy zranieniach i radiacji. (Wak)

- Nieznacznie przerobione menu gry.

- Wzmocniona latarka gracza.

- Tekstury rąk gracza teraz są zgodne z ubranym pancerzem. (Antnigm)

- Nowa siatka lornetki (Gnomus)

- Całkiem sporo zwiększono jasność tekstur ziemi na dynamicznym oświetleniu (Dziękuję sjayho)

- Na statycznym oświetleniu tekstura wody teraz jest przezroczysta.

- Nowy efekt przy wrzuceniu śruby w anomalię.

- Niektórym anomaliom zmieniono wygląd zewnętrzny.

* Zmiany dźwiękowe *

- Nowe dźwięki eksplozji beczek i kanistrów. *

- Nowe dźwięki wystrzałów z broni i częściowo przeładowania.*

- Teraz w Zonie słychać różne dźwięki, krzyki, eksplozje. (Jak w buildzie 1935) *

- Dodane dowcipy z ZP do CN.

- Połamaniec mówi prawie że ludzkim głosem. (Irbis ?)

- Mięsacz mówi prawie że ludzkim głosem. (Keni ?)

- Nowa melodia w menu. (DJ Hate - Collapse)

* Zmiany w gameplayu *

- Teraz emisje mają miejsce co określony czas, a nie losowo, w czasie emisji stalkerzy próbują znaleźć schronienie (są niedociągnięcia). *

- Teraz oprócz oddziałów, po Zonie tak jak w SoC chodzą wędrowni stalkerzy i mutanty, ich lokalizacja jest losowa. *

- Dodano dynamiczne anomalie. Są równomiernie rozmieszczone po całej lokacji i po emisji zmieniają swoje położenie. Anomalie nie przeszkadzają oddziałom i nie pojawiają się w obozach. *

- Znacznie poprawiona wojna frakcji, jest teraz bardziej dynamiczna i nieprzewidywalna. Jest możliwość całkowitego zniszczenia któregoś ugrupowania i przechwycenia jego bazy. Teraz oddziały pojawiają się w punkcie tylko w tym wypadku, jeżeli na najbliższym punkcie jest oddział ich ugrupowania, to znaczy jeżeli gracz zdobył któryś punkt na wrogich oddziałach, posiłki się nie pojawią.

- Usunięto ograniczenia terytorium, teraz ugrupowanie może się rozszerzać się na dowolne punkty, nawet jeżeli są one na innych lokacjach (bez walki).

- Jeżeli punkt należy do któregoś zaprzyjaźnionego ugrupowania, a gracz musi go zdobyć, to można zapłacić dowódcy oddziału za opuszczenie tego punktu, możliwe że się zgodzi.

- Teraz zawartość schowków jest całkowicie losowa, można tam znaleźć wszystko, od kilku konserw do skrytek z unikalną bronią. Napełnienie schowka zależy od lokacji i szczęścia. Zmienia się to z każdą nową grą.

- Także wszystkie schowki teraz są napełnione od samego początku gry, nawet jeżeli nie ma na nie znacznika.

- Teraz z trupów stalkerów można ściągać pancerze, pancerze są w różnym stopniu zużyte i nie pracują z nimi mechanicy *(oprócz mechanika bandytów, jeżeli gracz też jest bandytą)

- Przywrócono wycięte mutanty. Połamaniec, cywilne zombie, burer, chimera, koty, jak również dodano nowe - jadowity mięsacz, bagienny snork, ognista chimera. Prawie wszystkim nowym mutantom dodano unikatowe zdolności, jak również przywrócono pewne stare. (Na przykład, pseudopies znów może oślepiać gracza)

- Dodany osobisty PDA Szramy:

>>>* Encyklopedia (DEXXX, Alex Ros)

>>>* Odtwarzacz muzyki z gry.

>>>* Notes dla krótkich notatek.

>>>* Rozdział Nauka

>>>* Rozdział Zdolności (patrz poniżej)

- Dodana system awansu gracza, teraz za swoje działania (wyszukiwanie artefaktów, mordy, questy) Szrama otrzymuje doświadczenie i awansuje na wyższe poziomy, za zdobyte punkty ma możliwość kupienia różnych ulepszeń i rozwinięcia zdolności.

- Dodano patrole helikopterów na Bagnach i Kordonie, dwa razy dziennie. Jeżeli helikopter zauważy gracza, to będzie próbować go zabić. Stalkerzy próbują się chować. *

- Przywrócony głód i dodane pragnienie. Użycie suchego i słonego pożywienia powoduje pragnienie. Przy maksymalnym. głodzie zdrowie gracza spada do określonego poziomu, przy maksymalnym pragnieniu spada wytrzymałość. *

- Dodano wiadomości o śmierci stalkerów. Wskazuje się miejsce i przyczynę śmierci, jak również pojawia się znacznik na mapie. *

- Dodany nowy przedmiot - Rozładunek, który pozwala przypisać jakis przedmiot do klawisza szybkiego dostępu (Jak w ZP).

- Z trupów stalkerów można odzyskać część posiadanych przez nich pieniędzy *(na bazie prac Babuin 119)

- Dodana możliwość snu w śpiworze (Autor Atempad) Spać można wszędzie, gdzie nie ma mutantów lub trupów, najlepiej przy zaprzyjaźnionych stalkerach.

- Dodany Smart Monster Parts CN Autor: Skunk. Z mutantów po śmierci można zdobyć trofea, pod warunkiem, że nie zostały uszkodzone w czasie walki.

- Dodane znaczniki GPS (AMK-Team, adaptacja pod CN - Idiler) Można nimi zaznaczać schowki, stalkerów lub po prostu jakieś miejsce na mapie.

- Teraz jest możliwość utworzenia własnego schowka, gdzie można chować rzeczy (Plecak-schowek, autor Kstn)

- Stalkerzy teraz też przeszukują trupy, jeżeli jest w nich coś cennego, zabiorą to. (Z Zewu Prypeci)

- Stalkerzy uderzają wrogów kolbą, jeżeli ci podejdą do nich zbyt blisko (Wak)

- Jest możliwość wymieniać się rzeczami ze stalkerami (pod warunkiem wykupienia tej zdolności) Autorzy: Vladimir Savinov, Zen

- Dodane miny, które reagują na wrogów gracza, jeżeli ci dostaną się w ich zasięg.

- Dodano szczególne artefakty, za pomocą których można tworzyć portale dla szybkiego przemieszczenia, tak w ramach lokacji, jak i między nimi.

- Przebalansowane configi broni na bazie moda NWM od ijekio. poprawiono precyzję, obrażenia i odrzut. Configi założone nie na realizmie, a na balansie gry.

- Antyrad teraz jest drogi, a wódka ogłupia jeszcze bardziej.

- Użycie pożywienia i lekarstw odbiera energię biegu, teraz apteczek nie można użyć w biegu.

- Dodane 28 nowych pancerzy, jak również uppgrade do nich. Pancerze są zbalansowane.

- Dodane koło 42 nowych broni. Całą broń rozdano postaciom, jest mniej więcej zbalansowana i ma unikatowe modeleanimacje. Do nowych broni są nowe celowniki i nowe siatki celownicze.

Za broń bardzo dziękuję: Rykoszet, Lis, Iwatusznik, Sin!, wladyar, Simbiot, Johann, majordolgar, bsss, [Prototype], -Deatch -, Kirag, Mongoł, Kaktus i wszystkim innym, których zapomniałem.

Siatki celownicze brałem od różnych autorów, lecz najwięcej siatek jest od RAX-a, Lisa (?), OGSE i Gosuke. Dziękuję każdemu, kogo prace wykorzystałem.

- Powiększony asortyment jedzenia, którym handlują barmani.

- Teraz handlowcy nie będą kupować zbyt mocno uszkodzonych rzeczy. (Jak w ZP)

- W celu zachowania balansu i sensu zarabiania pieniędzy, broń podniesiona z trupów niszczy się osiem razy szybciej od broni kupionej u handlowca lub znalezionej w schowku. Taka rzecz jest oznaczona tzw. "złym" uppgradem.

- Dodano skrzynkę do remontu broni i pancerzy, za pomocą której można naprawić jeden przedmiot, rozebrawszy na części inny taki sam.

- FN2000 teraz umie zaznaczać cele w celowniku, na podobieństwo lornetki.

- Dodany freeplay, po przejściu fabuły można przedłużyć grę.

* Pozostałe *

- Elastyczny system opcji moda, za pomocą którego można ustawić pod siebie pewne aspekty modyfikacji.

- Dla tych, którzy nie lubią wojny frakcji, w każdej chwili jest możliwość zablokowania pojawiania się nowych oddziałów na polu bitwy. (Nie zapominajcie odłączać w czasie zadań fabularnych)

- Teraz można wyłączyć zadania o pomocy w obronie danego punktu. (nie testowane)

- Trupy mutantów i stalkerów, jak również pewne sprzęty domowe można przenosić na rękach. (Shift+F)

- Dodany wygodny system auto-zapisu. Teraz gra sama tworzy po trzy różne zapisy co określone odstępy czasu, jak również na początkukońcu niektórych questów i snu. *

- Powiększone maksymalne przybliżenie globalnej mapy w PDA.

- Teraz gracz nie widzi rozmieszczenia oddziałów na globalnej mapie, jeżeli nie należy do ugrupowania (domyślnie wyłączone). *

- Usunięto pasek życia przy helikopterze w szpitalu.

- Dodano możliwość przypisania przycisku do przełączania typu kamery na widok z 1-3 osoby.

- Kontroler teraz może zmusić stalkera by się zastrzelił.

- W początku gry Szrama jest ubrany w płaszcz taki jak na początkowym filmie. (Antnigm)

- Jeżeli na Szramy nie ubrana rezerwacja, to on chodzi w ciemnoniebieskim swetrze od płaszcza (Antnigm)

- Dodana skryptowa podstawa dla stworzenia questów. Ogromne dziękuję Nick_Mondyfic (SGM mod)

- Przywróceni naukowcy (Senator), kręcą się często bliżej centrum Zony i czasem można kupić u nich artefakty.

- Dodano trzy nieduże questy dla Kałańczy.

Jak również kilka innych drobnych zmian.

 

 

Screeny:

Spoiler

c71f0a2f0a7fd47723a592925fd72a47.jpg9498f8f58d644ee461260dc1dafde8d1.jpg8ff20fa92cc0baae9d6ee7f877437c91.jpg66872953.jpg37306761.jpg39f6d852a2d232a750437886ebc14801.jpg

 

Wideo:

Spoiler

 

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Mod:

 

Źródło:

AP-PRO.RU | Новости Stalker | Скачать моды Stalker | S.T.A.L.K.E.R. 2 | Сталкер моды

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nasze forum trzyma jakiś powiedzmy wyższy poziom. I głupio by było żeby nasze "stanowisko" było z translatora. Niech w oficjalnych czytajcie pierwszych, reprezentatywnych postach nie będzie tego. Jak napisałeś jak ktoś bardzo chce to niech sobie sam wrzuci w translator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótki opis.

Celem moda jest zachowanie klimatu gry, powrót do wersji pierwotnej jaką miał być Stalker. Nie przesadzono z poziomem trudności, wprowadzono kilka usprawnień, usunięto kilka błędów, dodano nowe elementy do fabuły. Opis -poprawiono efekt deszczu na teksturach; -osunięto napis gra zakończona po śmierci GG; -ciała mutantów i stalkerów znikają po oddaleniu się gracza; -broń ma nazwy przyjęte z realnie istniejącego uzbrojenia; -więcej można znaleźc z przeszukiwanych zwłok; -poprawiono tekstury NPC; -poprawiono tekstury otoczenia; -poprawiono tekstury krwi; -dodano więcej roślinnosci na terenach bagien; -poprawiono ekrany ładowania poziomów; -poprawiono tekstury PDA; -poprawiono tekstury broni i wyposarzenia; -nowy cykl pogodowy; -poprawiono dzwięki wystrzałów i wybuchów; -poprawiono głosy NPC; -dodano nowe dowcipy opowiadane przez NPC; -emisje występują w regularnych odstępach; -mutanty pojawiają się po emisjach w różnych miejscach; -wojsko zachowuje się nieprzewidywanie; -poprawiono technikę walk pomiędzy ugrupowaniami; -dodano dynamiczne anomalie; -zmieniono sposób utrzymywania punktów w terenie; -schowki mają losową zawartość; -można zabierać kombinezony z ciał NPC; -dodano mutanty: połamańca; chimerę;buera; kota,zombi;snorka; -dodano potrzebe snu i głód; -z mutantów wypadają części ciał; -dodano mozliwosc ulepszania broni i kombinezonów; -dodano nową broń i kombinezony; -zmieniono technike handlu; -zmieniono właściwości broni i kombinezonów; -zmieniono atak mutantów; -drobne poprawki fabularne- kilka dodatkowych zadań pobocznych; -inne poprawki;

To luźne tłumaczenie, nie zawiera wszystkich zmian wprowadzonych przez moda ale zapowiada się ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minifix z 20.03 znajduje się http://dl.dropbox.co...5/mini_fix1.rar, rozpakować i zgodzić się na zmiane plików.

http://www.amk-team....showtopic=12152

Minifix z 15.04 pod linkiemhttp://dl.dropbox.co...5/mini_fix1.rar .

Minifix z 28.04http://dl.dropbox.com/u/23885395/mini_fix1.rar

Edytowane przez czernobyl10
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

Moje pierwsze wrażenie to:
- Ja pierdykam fajny mod.

- Niezłe tekstury otoczenia

 

Napotkane minusy:

- Fale mutantów co 45 sekund (Dosłownie)

- Brak animacji wielu broni

- Brak tekstur do wielu broni

- FOV jest do niczego, a ja nie mogę go zmienić (nie zamierzam crackować gry jest z topsellera)
- Niektóre sekwencje w grze są pochrzanione (początek gry na bagnach ( jeszcze nie przeszedłem do kordonu)  - Chcę pozbierać stuff od innych a tu na mnie 6 pijawek wyskoczyło WTF)
 

 

Ogólnie rzecz mówiąc. Mod nie moja liga. Wolę pograć w moda co dodaje textury, modele. A nie taki mod zerżnięty dosłownie z SGM.

 

 

Kończąc chcę dodać, że mogliby zrobić to samo co zrobili na CoP, fajnie się wtedy grało.

 

 

Post poprawiłem, nie lepiej teraz wygląda? 

PS. To jest BETA, więc błędy się zdarzają.

Junx

Edytowane przez Junx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Litosns: To jest wersja BETA, więc nie ma co się dziwić, że są braki, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :smile:

 

Tutaj jest cała playlista z wersji 1.99: http://www.youtube.com/playlist?list=PL767CA09A48A5FF09

 

Tu jest z wersji 3.0 [w produkcji]: 

http://www.youtube.com/watch?v=JsQ8yxfqWBs&list=PL767CA09A48A5FF09&index=54

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.