Jump to content

Folder Bin


Recommended Posts

Witam Mam ogromną prośbe do kogoś z forum. Przez własną głupotę przed modyfickacjami nie utworzyłem kopii folderu Bin. Czy mógł by być ktoś tak miły i wrzucił mi ten folder na serwer? Oczywiście po wszystkich dopach,spolszczeniu. Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

Ściągnij sobie poprawkę na degradację patcha z 1.006 na 1.004 http://wyslijto.pl/files/download/2e5phjb56s Masz tam czysty folder bin z wersji 1.004. Odnośnie zmian dokonywanych w tym folderze przez "dopy, spolszczenia itp" w grę wchodzi tylko podmiana pliku xrgame.dll, jeśli oczywiście grasz w NS. Ten pliczek możesz ściągnąć stąd http://www.wrzuc.to/hhGj3Mty.wt

Link to comment
Share on other sites

Ok żeby nie robić nowego tematu - Zainstalowałem sole - wszystko ok, git chcę dodać Autumn aurore wraz z dodatkami i wywali taki błąd - XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinxrCore.dll" at 001B:01137D15, xrDebug::backend()+165 byte(s)

Link to comment
Share on other sites

To nie jest log błędu. Jak cię wywali na pulpit to otwórz notatnik i użyj komendy wklej. Powinien ci się zapisać właściwy log błędu. Jeśli się nie zapisze to w na dysku C w dokumentach publicznych znajdź folder STALKER SHOC i tam w katalogu logs znajdź plik "xray_twój login" Otwórz go w notatniku i skopiuj wszystko poniżej FATAL ERROR.

Link to comment
Share on other sites

[error]Expression	: fatal error
[error]Function	  : CInifile::r_section
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp
[error]Line		  : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : Can't open section 'wpn_awm'
Link to comment
Share on other sites

Ok sorry za męczenie was ale jest kolejny problem tym razem - FATAL ERROR [error]Expression : Ran out of memory [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp [error]Line : 356 [error]Description : D3DXCreateTextureFromFileInMemoryEx ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), D3DX_DEFAULT,D3DX_DEFAULT, IMG.MipLevels,0, IMG.Format, D3DPOOL_SYSTEMMEM, D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, 0,&IMG,0, &T_sysmem ) [error]Arguments : d:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatatexturesartifactartifact_hell1_04.dds stack trace: Zmniejszałem pole widzenia ale wiadomo grafikę nie chciałbym w końcu po to instalowałem moda - komp na 100% wyrobi - 4 rdzenie, karta 1gb, 4gb ramu - system Vin 7 32 bit

Link to comment
Share on other sites

[error]Description : D3DXCreateTextureFromFileInMemoryEx ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), D3DX_DEFAULT,D3DX_DEFAULT, IMG.MipLevels,0, IMG.Format, D3DPOOL_SYSTEMMEM, D3DX_DEFAULT,

Zmień oświetlenie na statyczne próbuj przejść ten fragment gry, a potem z powrotem przywróć ustawienia. Robiłeś optymalizację silnika gry pod 4 gb.?...dodaj rdzenie dla płynności gry. Ten błąd jest od DX, a Soljanka z rdzeni nie korzysta bo to silnik gry decyduje o użyciu zasobów. Co do RAM to bez optymalizacji pracuje max. 2 GB.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.