Jump to content

Problem z uruchomieniem SGM 1.6


korn06

Recommended Posts

Mam problem z uruchomieniem. Instaluję polską podstawkę , patch 1.6.02: Mod, fix i spolszczenie (wszystkie w wersji 1.6), przy tworzeniu nowej gry wywala do pulpitu:

FATAL ERROR

[error]Expression	: !m_error_code
[error]Function	  : raii_guard::~raii_guard
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
[error]Line		  : 748
[error]Description   : ...e.r. - zew prypecigamedatascriptssgm_grant.script:16: attempt to call global 'check_actor_item_to_add' (a nil value)


stack trace:
Link to comment
Share on other sites

Spróbuj usunąć następujące pliki

check_actor_item_to_add("personal_pda")

check_actor_item_to_remove("use_personal_rukzak")

ze skryptu sgm_grant.script.

Znajdziesz go w gamedata/scripts,

Takie rozwiązanie doradza lukass z stalker.pl główny macher od SGM

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Kobal, właśnie te 2 linijki trzeba było usunąć. Mod zaczyna się bardzo ciekawie. Pytanie dla tych, którzy już grali w tego moda. Nie wiecie gdzie mogę znaleźć 2 komplety narzędzi dla Kardana w Zatonie. Przeszukałem obie lokacje w których były w podstawowej wersji Zewu czyli strych na Tartaku oraz skrzynię na Stacji Najemników i nie ma ich tam. Czy istnieje ewentualnie jakiś spawner do SGM?

Link to comment
Share on other sites

  • Meta locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.