Jump to content

Zawieszanie się gry w schowku Korna w przedszkolu w Prypeci


Recommended Posts

Witam Sola Sola Sola... Tyleż piękna, co nieprzewidywalna w swoich kaprysach. Tym razem następujący feler. Robię questy Błyskawicy. Mam odszukać schowek Korna i Maksymiliana w Prypeci w przedszkolu. Znajduję. Zabieram z plecaka obiektyw i globus. Kasa pancerna zamknięta. Przychodzą smsy od Kła czy Ducha - już nie pamiętam - że biegną z Kornem od strony Radaru i trzeba go chronić a jak dotrze cały do schowka to otworzy sejf. Poginam po nich w stronę przejścia z Radaru. Rozwalam nibyolbrzyma, asekuruję Korna. Korn wchodzi do przedszkola i otwiera kasę. W kasie jakies papiery i komentarz Korna, że był jeszcze jakiś dokument ale zabrał go Maks. Przychodzi Kieł i każe zaminować schody. Biorę miny przeciwpiechotne z plecaka i minuję schody. Wracam na górę i jeszcze nim zacznę gadać z Kłem lub gdy zaczynam gadać z Kłem i najczęściej w momencie jak daje informację, że jest link do strony na forum AMD, gra się podwiesza kompletnie. I tak juz dynda przez kilka, kilkanaście minut az jej z 3 króli i menadżerem zadań nie zamknę. 6 razy to samo zaczynawszy grę od ostatniego save - od momentu info, że sejf zamknięty i trzeba chronić Korna lub od save posrednich - np. od wzięcia min z plecaka czy od zaminowania schodów a przed rozmową z Kłem. Jakieś rady Stalkerzy ? Dzięki i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Możliwe, że to

BŁĄD... shadow of chernobylgamedatascriptsamk_mod.script:2xxx. attempt to index local 'respawner' (a function value) .. KOBAL

http://stalkerteam.p...ch-rozwiazania/

Zobacz, czy w folderze 'logs' w dokumentach, po każdym zacięciu, tworzą się nowe pliki.

Albo za dużo min ustawiasz. Ustaw 2-3, poczekaj aż wejdą na nie przeciwnicy, pozostałych zastrzel i rozmawiaj z Kłem- taka była chyba kolejność.

Edited by korn06
  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

No i d... Walka z kaprysami Soljanki część dalsza, przegrana na razie. Twardy save z przed miejsca gdzie gra się zwiesza, zrobiony, wczytany. Nic nie pomaga. Co ciekawsze - zawis zdarza się w okolicach tej samej godziny czasu zony (+/- 2 min). Próbowałem to przespać i teoretycznie się udaje, bo budzę się 3 godziny później ale tylko jak zbliżę się do Kła by zagadać lub pójść do plecaka po miny, znowu się zawiesza na amen. Druga ciekawostka to ta, że twardy save robię po przeprowadzeniu Korna i Kła bezpiecznie do schowka w przedszkolu i po komendzie od Kła by zaminować schody. Kładę jedną jedyną minę przeciwpiechotną na schodach i sejwuję. Wczytanie tego sejwa i co ? Okazuje się, że raz niewiadomym trafem Kieł, raz Korn choć stali już w schowku na górze i nie szli za mną minować, są po wczytaniu save na dole, biegną i mina wybucha na nich (raz jednym raz drugim). Jaką cholerę tam mogą być na dole, skoro byli na górze ? W przypadku wybuchu miny na Kle nic się nie dzieje większego, dochodzę do niego a on zaczyna gadkę od nowa o potrzebie zaminowania schodów. To i lecę po minę do plecaka i jest zwis kompletny. Jak mina wybuchnie na Kornie, jest sms czerwony od Kła, że radiowiec zginął ale nie martw się, postrzelamy w zamek, moiże się sejf jakoś otworzy i w tym momencie następuje zwis... Takiej zagwozdki jeszcze nie miałem... Pytanko do korn06 - gdzie mam szukać tego folderu logs w Dokumentach ? Nic takiego nie widzę w folderze THQ.

Link to comment
Share on other sites

~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_gauss20319:20319], parent[wpn_gauss20319:20319], section[wpn_gauss]

FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : LUA error: ... shadow of chernobylgamedatascriptsamk_mod.script:2790: attempt to index local 'respawner' (a function value)
Link to comment
Share on other sites

Zrobione. Walki ciąg dalszy :-) Dzięki za pomoc, poszło. Ale żeby nie było za łatwo teraz pojawił się kolejny babol. Po podmianie plików gra się już nie zwiesza. Sukces ! No więc biorę miny. Minuję. Słychać bum. 3 warianty, stawiam jedną minę, 2 lub 3. W wariancie 1 lub 2 miny giną 4ej monolitowcy, piąty czeka na dole i nie ma zamiaru się ruszyc. Schodzę zabijam. W wariancie 3 miny, giną wszyscy pięcioro od razu. Wracam do Kła ale ten ma tylko komunikat NA RAZIE. I żadnej gadki nie ma. Obleciałem wokół cały budynek w poszukiwaniu innych monolitowców ale tam tylko zieloni z Powinności. Wyspałem się 3 godzinki. Wracam do Kła, nadal gada tylko NA RAZIE... Czegoś jeszcze nie zrobiłem, by uaktywnić dalszą gadkę czy po prostu trzeba pójść bez gadania z nim do Czerwonego Lasu ?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym zaczął od wejścia na lokację. Ale generalnie to informację od Kła o izomorfach w Czerwonym Lesie powinieneś dostać po rozłożeniu min na schodach. Dopiero po tym jak Kieł ci udzieli tej informacji pojawiają się monolitowcy. Później Kieł już nic do powiedzenia nie ma.Więc pewnie co miało być powiedziane, już było i możesz iść do Czerwonego Lasu do Leśnika.Sprawdź sobie w PDA historię dialogów.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Dokładnie tak. Kieł co miał powiedzieć powiedział a ja czekałem po zlikwidowaniu Monolitowców na jakie dobre słowo jak... Polazłem więc do Czerwonego Lasu a tam pojawił się stary znajomy Leśnik i fabuła idzie dalej. Teraz szukam przejścia do Warlabu z CL i jest dobrze. Jeszcze raz wielkie dzięki. Bez podpowiedzi gdzie szukać tego loga błędu nigdy bym nie dotarł co jest przyczyną tego zwisu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.