czernobyl10 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Nazwa: Змеелов v2.17 Final Autor spolszczenia: Twórca: Владимир «Zmeelov» Змеелов Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 Opis: Spoiler Nowa wersja ciekawego moda globano-fabularnego do CS Fabuła uległa zmianie. Podstawowe zmiany dotknęły grywalności i stabilności. NOWOŚCI -poprawiono większość błędów z poprzedniej wersji, mod jest bardziej stabilny; -dodano dwie nowe lokacje z CoP; -poprawiono grafikę, szybsze ładowanie poziomów; -zmieniono balans gry, podczas podróży do wnętrza Zony rozgrywka jest zupełnie inna, to nie ta sama historia; -dodano nowe mutanty; -nowe ukryte schowki, aby je odkryć trzeba będzie zdobyć informacje; -poprawiono tabele rozkazów dla oddziału. Standardowo nie działa pierwszy autozapis, po prostu wczytać nową grę. PLIKI DO TŁUMACZENIA Spoiler Ta wersja moda przeznaczona jest dla rosyjskojęzycznej publiczności i w wypadku tłumaczenie będzie potrzebna mała adaptacja. Część tekstów znajduje się w skryptach co nie jest optymalne dla moda wielojęzycznego. Dla chcących przetłumaczyć mod na inne języki mały spis skryptów... xr_effects.script -helikoptery na Błotach zm_car_inv.script -bagażniki aut i dowodzenie oddziałem zm_bot_spawn.script -reakcja na kontrolera pda.xml -zielony tekst w głównym zadaniu pda_16.xml -zielony tekst w głównym zadaniu ogsm_satiety.script -głód ogsm_sleep.script -potrzeba snu ui_gg_helpers_full.xml -panel dowodzenia oddziałem actor_need_help.script -panel poleceń bind_stalker.script -przejścia na drugą lokacje Screeny: Spoiler Wideo: Spoiler Linki do pobrania: Spoiler Mod: Yandex: [KLIK] Patch: Yandex: [KLIK] Dodatki: Yandex: [KLIK] Źródła: zmeelov-mod.narod.ru 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Tylko tyle masz do powiedzenia ? lolex, 90% twoim postów to nic innego jak zaśmiecanie forum. A co do samego moda to coś mi się wydaje że jakoś wiele zmian niema, zamiast tych nowych map to moim zdaniem twórca powinien się skupić na fabule, jej poprawieniu i rozszerzeniu. Bo z tego co pamiętam gdy grałem w spolszczoną wersję, fabuła nie była jakoś specjalnie ciekawa a cała rozgrywka nuda. Już dawno u zwracam uwagę i notorycznie usuwam posty jeszcze trochę i dobry wujek straci cierpliwość. LD 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 W stosunku do tego moda mam cichą nadzieje że nasi polonizatorzy zrobią polonizacje tego moda. :yes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Jeżeli jest stabilniejszy niż poprzednik - popieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Cichy pobieraj bo to świeżak , wczoraj go wypatrzyłem i też wczoraj wstawiali go na rosyjskie strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Się zasysa :thumbsup: Działa. Faktycznie stabilniejszy. W poprzedniku na dzień dobry mnie wywalało. Tu ani razu, choć przestawiłem na oświetlenie statyczne bo długo "myślał". Wypakowuje się docelowo do katalogu z CS lub można zmienić ścieżkę i bawić się wklejaniem. Stworzyłem localization.ltx z zawartością : [string_table] language = pol font_prefix = ;_cent ;_west i wkleiłem do: C:Program FilesDeep SilverS.T.A.L.K.E.R. - Clear Skygamedataconfigs , oczywiście kopia w text rus z przemianowaniem na pol i fikamy. Przy wejściu, jak w poprzedniku czeka nas mina i autko. Brykamy po mostku do jaskini ( co by nas nie napromieniowało) i rozmawiamy. A dalej pokaże czas. Oczywiście, po odpaleniu gry ustawiamy sterowanie na domyślne (klawisze są niezdefiniowane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 @Cichy wstawiaj screeny z opisami to będzie robiony na bieżąco poradnik. Poradnik do modahttp://fanofstalker.net/publ/prokhozhdenie_stalkera_i_modov/prokhozhdenie_zmeelov_mod/18-1-0-285?le0Otb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liar Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Czy była rozważana polonizacja tego moda? No i czy jest na tyle stabilny, żeby był sens o nim myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Z tego co pamiętam mod jest spolonizowany albo jakaś jego wersja, ze stabilnością jest różnie ja miałem problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liar Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 To była poprzednia wersja, zainstalowałem i dostałem taki wysyp errorów wszelkiej maści i gatunku że dałem sobie na luz. Ta wersja ponoć chodzi równiej, a mod bardzo mnie interesuje. Zawiera kilka ciekawych rozwiązań (i kilka dennych). Chciałbym go kiedyś wypróbować, może da się dostosować polonizację poprzedniej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Pojawiły sie patche nowa gra obowiązkowa.http://narod.ru/disk/64899873001.10c6fb4e29dfa0be5daad938e60b2c49/zm_path_for_v2-17.zip.htmlhttp://narod.ru/disk/63912549001.35afe047f22c741a8cb367fea59d0044/gamedata.zip.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.