Jump to content

Błąd waunded_1_idle_0


BeszotPL
 Share

Recommended Posts

Witam...

Przy próbie wejścia do baru z dowolnej strony wywala mnie z takim logiem

[error]Exp[b][/b]ression    : motion_ID.valid()
[error]Function	  : CKinematicsAnimated::ID_Cycle
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daSkeletonAnimated.cpp
[error]Line		  : 136
[error]Description   : ! MODEL: can't find cycle:
[error]Arguments	 : waunded_1_idle_0

Próbowałem z emisją, odczekaniem itd...łaziłem już po innych lokacjach , wracałem i nic.

pomocy, pomocy, stalkerzy....

Na obcojęzycznych forach ten problem też był sygnalizowany ale nie doczytałem się recepty poza narzekaniami. :-

pozdrawiam

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Nie chce ci się wczytać jakiś model. Zapewne uszkodzony. Przeinstaluj wszystko jeszcze raz, zgodnie z instrukcją instalacji.

Przeinstalowałem zgodnie z instrukcją instalacji z tego forum, pliki równiez pobierane z tego forum - bez rezultatu.

Aha, zmniejszenie szczegółowości grafiki, oświetlenia również nic nie daje...z dodatków poza listą z instrukcji instalacji dodałem slot na 21 artów oraz spawnera

....

intryguje mnie, że grea szuka "waunded" a przecież jest angielskie słowo "wounded", może to jest trop???

Link to comment
Share on other sites

Po prostu silnik nie może obrobić modelu. Spotkałem się z opisem tego błędu, gdzie gość zauważył że przy tym logu nie żył mu Barman. Właściwie okoliczności są takie same jak u ciebie. Ale Barman może umrzeć tylko jak się go zaleje zespawnowanym chłamem. Więc zrób rachunek sumienia. Może silnik nie może sobie poradzić z modelem Barmana, bo go nie umie znaleźć pod stertą zespawnowanych gratów.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

zmniejszenie szczegółowości grafiki, oświetlenia również nic nie daje

Nie daje i nie da...to błąd który występował w poprzednich wersjach przed patch 3.09....spróbuj zmniejszyć switch_ distance do wartości "0" i wejść do Baru..tam poszukasz winowajcy. Jeżeli spawnowałeś rzeczy i arty w Barze to wracaj do zapisów gdzie było tego względnie mało.

Jest chyba gdzieś na forum temat o tym błędzie. Jak poszukam to dodam link.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

kobal ciekawe , bardzo ciekawy trop. Zaraz to sprawdzę A może te graty znaleźć , oczyścić zasoby barmana do zera? malakas też dzięki, zaraz zmienię i odpalę. Hmm Aa ten switch_ dystans to gdzie go szukać?

Edited by BeszotPL
Link to comment
Share on other sites

Parametr jest tutaj.....gamedata/ config/ alife.ltx...switch_distance = X

Nie gwarantuję powodzenia, ale to tylko dla sprawdzenia..jeżeli wejdziesz do baru to szukaj Barmana. Potem sprawdź postacie kwestowe..może jest ktoś ranny.

Dziwne że wystąpił taki błąd, ale w NS nie trzeba się niczemu dziwić.. :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity