BeszotPL Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Witam... Przy próbie wejścia do baru z dowolnej strony wywala mnie z takim logiem [error]Exp[b][/b]ression : motion_ID.valid() [error]Function : CKinematicsAnimated::ID_Cycle [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daSkeletonAnimated.cpp [error]Line : 136 [error]Description : ! MODEL: can't find cycle: [error]Arguments : waunded_1_idle_0 Próbowałem z emisją, odczekaniem itd...łaziłem już po innych lokacjach , wracałem i nic. pomocy, pomocy, stalkerzy.... Na obcojęzycznych forach ten problem też był sygnalizowany ale nie doczytałem się recepty poza narzekaniami. :- pozdrawiam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Co dokładnie instalowałeś.? ...dodatki wszystko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Nie chce ci się wczytać jakiś model. Zapewne uszkodzony. Przeinstaluj wszystko jeszcze raz, zgodnie z instrukcją instalacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeszotPL Posted July 25, 2012 Author Report Share Posted July 25, 2012 Nie chce ci się wczytać jakiś model. Zapewne uszkodzony. Przeinstaluj wszystko jeszcze raz, zgodnie z instrukcją instalacji. Przeinstalowałem zgodnie z instrukcją instalacji z tego forum, pliki równiez pobierane z tego forum - bez rezultatu. Aha, zmniejszenie szczegółowości grafiki, oświetlenia również nic nie daje...z dodatków poza listą z instrukcji instalacji dodałem slot na 21 artów oraz spawnera .... intryguje mnie, że grea szuka "waunded" a przecież jest angielskie słowo "wounded", może to jest trop??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Po prostu silnik nie może obrobić modelu. Spotkałem się z opisem tego błędu, gdzie gość zauważył że przy tym logu nie żył mu Barman. Właściwie okoliczności są takie same jak u ciebie. Ale Barman może umrzeć tylko jak się go zaleje zespawnowanym chłamem. Więc zrób rachunek sumienia. Może silnik nie może sobie poradzić z modelem Barmana, bo go nie umie znaleźć pod stertą zespawnowanych gratów. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 zmniejszenie szczegółowości grafiki, oświetlenia również nic nie daje Nie daje i nie da...to błąd który występował w poprzednich wersjach przed patch 3.09....spróbuj zmniejszyć switch_ distance do wartości "0" i wejść do Baru..tam poszukasz winowajcy. Jeżeli spawnowałeś rzeczy i arty w Barze to wracaj do zapisów gdzie było tego względnie mało. Jest chyba gdzieś na forum temat o tym błędzie. Jak poszukam to dodam link. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeszotPL Posted July 25, 2012 Author Report Share Posted July 25, 2012 (edited) kobal ciekawe , bardzo ciekawy trop. Zaraz to sprawdzę A może te graty znaleźć , oczyścić zasoby barmana do zera? malakas też dzięki, zaraz zmienię i odpalę. Hmm Aa ten switch_ dystans to gdzie go szukać? Edited July 25, 2012 by BeszotPL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Temat masz tutaj...http://stalkerteam.p...smierc-barmana/. Tak myślałem bo błąd wydał mi się znajomy. Mam nadzieję że grasz z dopełnieniem i patch 3.09. Gdzie ten dystans to zaraz napiszę bo sam nie bardzo pamiętam.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeszotPL Posted July 25, 2012 Author Report Share Posted July 25, 2012 @malakas Dziękuję bardzo. Swoją drogą ja gram na patchu 3.09, czyli w teorii - według tamtego wątku - ten problem nie powinnien się zdarzyć.... dopełnienie też jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Parametr jest tutaj.....gamedata/ config/ alife.ltx...switch_distance = X Nie gwarantuję powodzenia, ale to tylko dla sprawdzenia..jeżeli wejdziesz do baru to szukaj Barmana. Potem sprawdź postacie kwestowe..może jest ktoś ranny. Dziwne że wystąpił taki błąd, ale w NS nie trzeba się niczemu dziwić.. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.