Jump to content

Problem z zegarkiem-stoperem


tedyt
 Share

Recommended Posts

Dostałem na Agropromie zegarek od wojaka. W wersji rosyjskiej działa, natomiast po polonizacji gra wywala do pulpitu z błędem :

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ... shadow of chernobylgamedatascriptstimer_v.script:57: attempt to index global 'ui_cheat_timer' (a nil value)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Też mam ten problem. Czy ten zegarek jest niezbędny do prowadzenia fabuły, czy to tylko jeden z gadżetów. Bo jeśli gadżet, to go wywalę, a jeśli ma znaczenie, to co wgrać ponownie. Patcha kumulatywnego czy spolszczenie. Bo moda instalowałem 22 sierpnia, czyli już po dokonaniu poprawek.

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

Yurek, pisałeś mi, że jeszcze w tego moda nie grałeś, więc pytanie do tych, którzy z dobrodziejstw tego zegarka już skorzystali. Napiszczcie, co się dzieje gdy go uruchomimy i na czym polego to jego dawkowanie leków przeciwemisyjnych. Mnie zdążył przed wywaleniem, zacząć tykać w sekundowym tempie.

Link to comment
Share on other sites

Mimo wszystko, sam chciałem sprawdzić jego działanie. Dzisiaj, zaraz po napisaniu poprzedniego posta, zassałem patch kumulatywny z fixem i zainstalowałem. Dalej mnie wywalało, a na dodatek czerwone SMSy były krzaczkowe. Dossałem więc polonizację. Krzaczki zniknęły, ale zegarek dalej wysyła na pulpit :wallbash: .

Oto log:


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...my_1stalker-szrama1gamedatascriptstimer_v.script:57: attempt to index global 'ui_cheat_timer' (a nil value)
stack trace:

Dać sobie spokój, bo jak pisze LordDino, do szczęścia nie jest potrzebny - czy jednak ktoś ma pomysł na rozwiązanie problemu. Preinstalacja całego moda nie wchodzi w grę :confused: !

Pogram jeszcze, ale bez włączania go i zobączę, czy nie powoduje to innych konfliktów.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdziłem u siebie. Zegarek działa bez wylotów. "Krzaczkowych" nazw granatów dawno już nie ma i nikt z wcześniejszych testerów nie zgłaszał, żeby pojawiły się ponownie. Masz coś u siebie w modzie nie tak. Pytanie - grasz na czystym modzie, czy z jakimiś dodatkami (SCREAM) ?

Link to comment
Share on other sites

Yurek -Gram na czystym modzie. Nic nie dodawalem i w plikach nie kombinowałem. Nie dodawałem patcha na udźwig, ani na zmianę widoku z maski. Tylko standard + szeroki ekran.

Edit:

Dodam dla przypomnienia, z 1.0006 na 1.0004 zmieniłem sposobem Kobala. Działał bez zarzutu.

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

@ kondotier

To nie mam pojęcia, dlaczego tylko u Ciebie dzieją się takie rzeczy.... Problem z zegarkiem był chyba pierwszym zgłoszonym. Jak go rozwiazałem, to już potem nikt więcej go nie zgłaszał. U mnie też działa.... A te granaty na pewno poprawiałem też. Ich nazwy spolonizowane znajduja sie w pliku "w_rgd5.ltx". Porównaj plik z patcha z tym co masz w grze.

Link to comment
Share on other sites

Małe piwo z tymi granatami. Zgłosiłem tak dla zasady. Te krzaczki absolutnie mi nie przeszkadzają, bo i tak ważnieszy jest opis ich właściwości, a ten jest poprawny.

A jest gdzieś opis jak skutkują, bo tylko obserwowałem różne fajerewerki, jak NPC nimi we mnie rzucały.

Skoro zegarek nikomu do szczęścia nie jest potrzebny i gry nie psuje, to nie będę używał i już. Albo wywalę.

A skoro u ciebie działa prawidłowo, to zaspokój moją ciekawość i opisz jak to-to działa. Sejwa podrzucił mi już cichy, ale chyba nie zadziała, skoro zegarek wywala.

Edit:

Yurek Może ta informacja na coś Ci się przyda.

W ostatnio ściągniętym patchu ( plik patcha ) nazwy granatów anomalnych są u mnie zapisane krzaczkami.

[grenade_rgd5_destroy]:grenade_rgd5

inv_name = "Äĺńňđîé" ;grenade-rgd5_destroy

inv_name_short = "Äĺńňđîé" ;grenade-rgd5_destroy

description = enc_weapons1_grenade-rgd5-anomal

W pliku w grze więc to samo.

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

@ kondotier

Z tym działaniem zegarka, to nie opowiem Ci za wiele, bo po prostu go właczyłem (użyj) i pobiegałem z nim trochę po Zonie. Wylotów nie było.

A skąd pobrałeś patcha do Powrotu Szramy i czy był to patch nr 06 ?

Bo właśnie pobrałem patcha z linka, który sam podałem (http://stalkerteam.p...cz1/#entry47152) i tam ten sam fargment kodu, który podałeś wygląda tak:


[grenade_rgd5_destroy]:grenade_rgd5
inv_name = "Destroy" ;grenade-rgd5_destroy
inv_name_short = "Destroy" ;grenade-rgd5_destroy
description = enc_weapons1_grenade-rgd5-anomal

I jak widać na załączonym obrazku "krzaków" NIE MA.

Link to comment
Share on other sites

Tego patcha nie pobierałem. Tylko moda, patcha kumulatywnego, spolszczenie i szeroki ekran. Tyle ile jest w pkt. 4 pobieralni. Widziałem wyżej patche do pobrania, ale skoro jest kumulatywny, sądziłem że, zawiera również te patche. Jeśli trzeba go wgrać, napisz czy po nim znowu kumulatywny czy nie i czy dodatkowo spolszczenie. Pobrany przeze mnie patch kumulatywny jest z 19.55 -29.0812.

Link to comment
Share on other sites

@ kondotier

I wyszło szydło z worka - nie zainstalowałeś do końca polonizacji ;)

Mówimy o całkiem dwóch różnych patchach.

Ten patch, o którym napisałem, to patch do BETY polonizacji.

Instalujesz go jako ostatni, jako nakładkę na polonizację z zamianą plików.

Ten, o którym Ty napisałeś, to patch RUS do MODA, a nie do polonizacji !

Patche do BETY polonizacji są wydawane właśnie po to, by je instalować, i żeby potem nie było zgłoszeń poprawionych już błędów :D

Link to comment
Share on other sites

To dobrze by było, aby w pkt.6 pobieralni dodać tą jedną linijkę informującą o konieczności jego istalacji. Przyjąłem, że kumulatywny go zawiera. Czyli wgrać go na to co mam już zainstalowane i będzie śmigać? A na co wpływa ten folder "r2", który należało usunąć. Też go nie usuwałem. Czy konieczne, skoro mod działa? Edit w nocy, już poniedziałek. Wgrałem patcha 6, zablokowałem r2 i sprawdziłem grą. Zegarek nie wywala, ładnie wygląda. A granaty anomaliowe mają już właściwy, czytelny opis. Tylko nie mogę się połapać, na kogo działają te ich właściwości. Na mnie, czy na tych, których nim poczęstowałem.

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity