Jump to content

Problem z Lebiediewem na Agropromie i nie tylko.


kondotier
 Share

Recommended Posts

Wiadomość od Lebiediewa dostałem w środku nocy. Aby zabawić się z nim za dnia, chciałem się przespać. Przygotowanie sprzętu w plecaku trochę potrwało. Śpiwora nie mogłem zaktywizować ( emisja nie jest porą do spania- tak było w wiosce Któw). Ale zaczęła się chyba emisja, ( objawy do niej podobne ) bo dowodca na Agropromie zwiał, a ja za nim. Wszyscy siedzieli pod schodami, to i ja tam wlazłem. Ale coś błysnęło, trzasnęło i znalazłem się na szczycie słupa wysokiego napięcia. Zanim zdąrzyłem zejść, pojawiło się bardzo silne promieniowanie ( znaczek był aż czerwony ), obok mnie przelatują zwidy, leki nie pomogły i trup, trup spadł ze słupa. Powtórka gry ale już bez próby spania. Zdołałem zaledwie dojść do dziury w murze i powtórka. Ponowna gra, ale od razu po wiadomości, biegiem do miejsca spotkania. Jest Lebiediew, rozmowa w czasie której emisja, Lebiediew ucieka. Ja ginę. Powtórka, bez czytania, tekstów, tylko klikanie, strzela do mnie ja do niego, słup i nareszcie nic się nie dzieje. Schodzę ze słupa, mam znaczek głodu. Okazuje się, że mi też zdjęło kombinezon i przenisło do plecaka. Ubieram, jem, idę po detektor. Nie doszedłem, bo znów zjawy, promieniowanie, utrata krwi i tylko zobaczyłem z daleka niebieski detektor pod drzewem. Trup.

Co wy na to?

Spróbowałem użyć tego zegarka, który dostałem w nagrodę. Ale kliknięcie użyj, zakończone Fatall Error



FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...my_1stalker-szrama1gamedatascriptstimer_v.script:57: attempt to index global 'ui_cheat_timer' (a nil value)

Mod istalowany kilka dni temu, z zalecanym dla tego błędu patchem kumulatywnym!

Jutro, powtórzę cały Agroprom od wejścia. Zobączę jakie będą efekty.

Mam jednak pytania:

1. Jak uruchamia się samochody ( np. ten z prawej strony przy wejsciu na Agroprom) No i jazda chyba sterowana klawiszami kierunkowymi.

2. Pierwsze 4 helikoptery, jak tylko zaczęły się palić, odlatywały i znikały w chmurach. W czasie obrony placówki, pojawiły się mi znowu, ale te już dało się strącić. Też tak mieliście? Czy tylko mnie za pierwszym podejściem się nie udało.

3. Płyn koloidalny, jak używać, bo ten w wagonie na Wysypisku, wybuchnął od granatu obok wagonu. Wybił całe stado ( chyba z 10 ) zombich, szkieletów, ale przy okazji wyzerował mi Pegaza ( mimo że, byłem poza wagonem.

4. Czy można, zmniejszyć, osłabić, zajadłość pijawek i zmniejszyć skuteczność i osłabić odporność NPC? Są momenty, że atakują 4 pijawki na raz. I wtedy cudów nie ma. Na NPC w egzo, magazynek ppancernej mało. Urok gry diabli biorą.

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

Tak odpowiem na dwa pytania. Helikoptery strącasz do końca ( z wybuchem) inaczej wrócą. Żeby strącić używaj najlepiej rpg. Płyn do niczego ci się nie przyda no chyba właśnie do wysadzania zombi. Ten błąd z zegarkiem naprawiała polonizacja nie wiem dlaczego się pojawił masz najnowszą?

Link to comment
Share on other sites

Jutro, powtórzę cały Agroprom od wejścia. Zobączę jakie będą efekty.

Załaduj zapis z Wysypiska i tam poczekaj do emisji by nie przeszkadzała w zadaniach na Agropromie, inaczej dalej wypadki się zbiegną. Emisję można przyśpieszyć snem.

Temat o śmigłowcach był już przerabiany powinieneś przeglądnąć forum moda...http://stalkerteam.pl/topic/4524-smiglowce-na-agropromie/

Ogólnie Szrama to trudny mod więc dobrze jest zaglądać do poradnika, który przetłumaczył Yurek. Przyda się w wielu momentach gry...http://stalkerteam.p...otu-szramy-cz1/.

Link to comment
Share on other sites

LordDino - Moda ściągnąłem 22 sierpnia. Z modem kumulatywnym 2 + fix i polonizację z naszego forum. Patch 6 na ten błąd jest z 18.08. Więć powinienem mieć najnowsze.

Czy na pewno ( dyskusja na ten temat mówi że, powracają w walce ) helikoptery zniszczone przy wejściu nie powrócą? Bo inaczej szkoda amunicji. A do bazy można dojść bez ich zniszczenia. Doszedłem do niej bez walki i strzelałem do helikopterów dopiero spod muru bazy ( takie grube drzewo na lewo, z nich do mnie nie strzelano).

malakas - Z rady powtórki od Wysypiska skorzystam, może uratuję Pegaza. Ale co z tym zdarzeniem wywalenia mnie na słup, choć nie rozmawiałem z Lebiediewem. Wina emisji? I skąd to promieniowanie i głód, choć mam artefakt go eliminujący. Czy są ukrycia przed emisją, skoro budynek bazy nie uchronił?

Czy ten zegarek od Brażnikowa jest niezbędny, czy to tylko upiększenie gry. Można go wywalić?

A co z tym pytaniem o jazdę samochodem? A, że jest ruchomy to wiem, bo chowając się za nim miałem opcję wsiadania i dało się kręcić kierownicą, i popchnięty za maskę pojechał na drogę.

Zanim zacząłem grać, ściągnąłem i przeczytałem poradnik @Yurka. No i wspomagam się nim przed każdą zmianą lokacji. Jednak wielu wyjaśnień w nim brakuje. Wiem, to nie jego wina, bo tylko przetłumaczył.

I takie pytanie dotyczące wklejania skrinów. Czy nie dałoby się zrobić hostingu skrinów w ramach forum? Konkurencja "vaniliowa" ma, ale jest on zablokowany, choć jest oddzielny od forum konkurencji.

Link to comment
Share on other sites

co z tym zdarzeniem wywalenia mnie na słup, choć nie rozmawiałem z Lebiediewem. Wina emisji?

Bardzo możliwe, że ten kłębek sytuacji spowodował to wszystko. Powtórz od Wysypiska i zapomnij o tym co było. Mody stwarzają wiele niespodzianek, musisz się do tego przyzwyczaić.

Helikotper musi spaść na ziemię i się rozbić. Trzeba je rozwalić bo nie dadzą potem spokoju, a będzie ich jeszcze więcej.

//

Forum korzysta z zewnętrznych serwerów grafiki...np. http://www.imagebam.com/..tam są gotowe miniaturki wystarczy skopiować i wstawić do tematu.

Jedyny wymóg to zaznaczyć opcję... Famly save content i ustawić wielkość miniatury.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za serwer grafiki, następnym razem skorzystam z niego.

Edycja wieczorna, no może nocna.

Problem z Lebiediewem na Agropromie się skończył. Nie zagościłem długo na Wysypisku ( straciłem trochę ciekawej gry - stada zombiaków, szkieletów i półszkieletów do wybicia i zabrania rączek ) i pognałem do Agropromu. Mając już pewne doświadczenie, szybko strąciłem 3 Mi-24. Spadały tak szybko, że nie zdołałem zmienić miejsca, aby zrobić skrina. No i zdobycze na najemnikach, dzisiaj były marne. Co drugi miał rpg-7, a pozostali przy życiu wojacy, byli bez kasy. W czasie walki pojawił się czwarty Mi-24. Ten w strąceniu już był oporniejszy. Ale to wina NPCów, bo tak postawali w przejściach, że nie mogłem się przemieszczać gdzie chciałem.

Sam kwest z Lebiediewem, tym razem odbył się bezproblemowo. Spotkanie, rozmowa, pojedynek strzelecki, słup wysokiego napięcia - i tu było też napięcie nerwowe, zejdę sam, czy zleci trup - zejście, dotarcie do miejsca spotkania z psem na karku, ale bez promieniowania, krwawienia i ginięcia po drodze. Zabrałem deaktywator ( ale w plecaku po nim ani śladu), dostałem informację o otwarciu przejścia. Spróbowałem wrócić na Wysypisko, ale się nie da. A szkoda.

Zebrałem za to po drodze i w tunelu, sporo artefaktów. Będzie kasa.

Wróciłem do kordonu otwartym przejściem. I tam, o tej samej godzinie, o której miałem problemy z wykonaniem kwestu z Lebiediewem, też wystąpiła emisja. Czyli jest już pewne, że to ona spowodowała te nieprawidłowości w działaniu gry i nie należy dopuścić, aby ten kwest odbywał się o tej porze nocy (1. 20 ).

I nikt autem nie jeździł? Nie trzeba prawa jazdy!

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity