Skocz do zawartości

Wylot na pulpit z ERROR ale bez FATAL


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

W nocy wyszedłem z podziemi Agropromu i dołączyłem do bitwy wojska z wiedźmami na drodze pomiędzy kompleksami zabudowań. Podarowałem życie dwu wiedźmom ( dałem apteczki przy egzekucji ) i wtedy pojawiły się chmary zombich. Zapełniły całą przestrzeń od zabudowań z wejsciem do podziemi, aż po szczyt wzgórza z innym wyjściem z podziemi. Piękny widok inpiękna walka, ale z wylotem na pulpit. Powtórka i wylot na pulpit.Trzecia powtórka, zombich nie było i gra poszła. Wszedłem na teren kompleksu z Nieukiem, zombi zabijam i przy zbieraniu łapek i cycków wylot.

Poniżej zapisy z loga.

1 log


~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_linza40031:40031], parent[wpn_linza40031:40031], section[wpn_linza]
stack trace:
001B:02939133 xrRender_R1.dll

log z 3. wypadu



ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_aa12_m140054:40054], parent[wpn_aa12_m140054:40054], section[wpn_aa12_m1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 20099 objects are successfully saved
* Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 20099 objects are successfully saved
* Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 20099 objects are successfully saved
* Game 183 2. wiedzmy zielone.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgames183 2. wiedzmy zielone.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 20099 objects are successfully saved
* Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 20064 objects are successfully saved
* Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 20058 objects are successfully saved
* Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav'
Scheduler tried to update object particle_instance
! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [dog_normal55044]
! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [pseudodog_weak55045]
! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [dog_weak55047]
! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [dog_weak55049]
! Cannot find saved game ~ spawn now [gar_dog_respawn_2] -> [dog_weak55050]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_155052]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_255059]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_355065]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_255075]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_355082]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_255093]
! Cannot find saved game ~ spawn now [ros_respawn_inventory_box_0002] -> [medkit55098]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_killer] -> [ros_killer_respawn_155097]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 20113 objects are successfully saved
* Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'd:grypowrót szramy_1stalker-szrama1savesavedgamesadministrator_quicksave.sav'
! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18254] -> [dog_normal55552]
! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18259] -> [dog_weak55554]
! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18259] -> [dog_strong55555]
! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18259] -> [dog_normal55556]
! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18259] -> [dog_normal55557]
! Cannot find saved game ~ spawn now [respawn18264] -> [boar_normal55558]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_455559]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_355565]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_455573]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_455579]
! Cannot find saved game ~ spawn now [rostok_respawn_bandit] -> [ros_bandit_respawn_455587]
stack trace:
001B:0249C36D xrParticles.dll, PAPI::ParticleManager()

Opisuję wypad, aby jeśli będzie potrzeba, wiadomo było gdzie był błąd.

Radaco zrobić nie jest mi nie potrzebna, bo skutecznie wgrałem zapis i już jestem bezproblemowo w hangarze na wysypisku.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wgranie poprzedniego sejwu pomaga, to takimi problemami się nie zajmujemy ;)

Tego typu wypady, to normalka w STALKERZE :D

W pierwszym przypadku błąd shadera, w drugim przypadku błąd gracza - W ŻADNYM MODZIE DO STALKERA NIE KORZYSTAMY Z OPCJI QUICKAVE, bo powoduje to błędy m.in. respawnu !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykuję z tymi quicksavami - bo do tego momentu w którym pojawiło się i respaunowało naraz tylu zombich, ilu było chyba w całej dotychczasowej rozgrywce, wylotów tego typu nie było. Miałem te z brakiem patcha na zegarek, ale to inna sprawa. A quiksavy chodziły bezproblemowo. Drugi raz robię początek gry, a ani w pierwszej rozgrywce, ani w tej nic się nie sypało. A ten zegarek, to musi mieć jeszcze jakieś felery, bo próbując go ustawić, gdy przyszła wiadomość, że będzie emisja, tez wylecialem. Ale nie zglaszałem tego, bo dam sobie z nim spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.