Jump to content

Czy zapomniałem gdzie X18?


kondotier

Recommended Posts

Zrobiłem lokację Wilcze Legowisko. Zabiłem Dzika, znalazłem Bura, uwolniłem Baksa, platałem helikopterem, zabrałem dokumenty z pokoju Dzika, oczyścilem zbrojownię, ponownie znalazłem Bura i dotarliśmy do stacji benzynowej. Po rozmowie z nim poszedlem do X 18 . Drzwi do niego nie sygnalizowały niczego. Ani że zamknięte, ani rządania kodu. Stoczyłem bitwę z bandytami. Gra zrobiła autosava - jak przy ważnych sytuacjach.

Wróciłem więc do budowy, wszedłem do pokoju Dzika, jeszcze raz dokładnie przeglądnołem wszystkie biurka i szafki. Wychodząc natłukłem kupę Burerów, do fabryki i znowu nic.

Co zrobiłem nie tak. Chyba nie zapomniałem gdzie jest wejscie do X18? A gdzie go szukałem? Fabryka z dźwigiem, trzecie pomieszczenie na parterze ( w prawo ) i po schodach w dół i na prawo.

Czy kolejność pokój Dzika i druga rozmowa z Burem ma znaczenie? Najpierw Bur, potem dokumenty? Wg poradnika nie ma to znaczenia.

Link to comment
Share on other sites

Przeczytałem wskazany przez Ciebie temat. Znałem go już wcześniej. Żadnych problemów z Burym nie miałem bo dałem mu GPS. Ale oprócz pójścia przejściem zrobionym przez Naboja aż do Baru, (po otworzeniu przejścia na Wysypisko) i powrotu przez Wilcze Legowisko - bo Sidorowicz nie miał do sprzedaży wykrywacza anomalii i trzeba było się pofatygować aż do Baru :sad:, a wcześniej zapomniałem go kupić - (trzecia powtórka gry - można się zapomnieć) , oraz wcześniejszego zabrania dokumentów niż druga rozmowa z Burem, szedłem wg fabuły. Wykonałem wszystkie zadania tej lokacji. Dokumenty Dzika mają zapis w dzienniku. A przede wszystkim ten autosave, który gra robi po ważnych zdarzeniach. Jeśli bym czegoś nie wykonał, to gra sygnalizuje " Drzwi zamknięte ". A tu nic, jakby to były drzwi nie z fabuły. Jeździłem po nich wskaźnikiem od dołu do góry, na obie strony z różnych odległości i jak tylko było można.

No i jeszcze sprawa błędów na czerwono. Rozumię dbałość o język na forum, ale dlaczego nie działa tu automatyczne sprawdzanie pisowni. Mam je ustawine w systemie i na innych forach każdy błąd jest zaznaczony. Szczególnie dotyczy to literówek. Czasami niedokładne naciśnięcie Ctrl+Alt, daje takie skutki.

Edycja:

Na postawione pytanie sam sobie odpowiedziałem :tongue: . A pomogła mi w tym emisja :ohmy: .

Okazało się, że te pierwsze drzwi wcale nie są zamknięte. Były lekko uchylone aby je z boku otworzyć na siłę. Widocznie kiedy do nich podszedłem, domknąłem je.

A, że jestem uparty, czekając na podpowiedź, na nowo wgrałem lokację i poszedłem do tych fatalnych drzwi. Wtedy zaczęła sie emisja. Kiedy podchodziłem do nich, trzasnęłło, wstrząsnęłło i drzwi się dość mocno uchyliły, tak, że bez problemu można to było zobaczyć. A dalej już normalnie.

Ale przyznać muszę, że gdyby nie kody z poradnika, to opisy pozwalające na ich utworzenie, nic by nie dały. Bo kto z nas zna tak dobrze historię Rosji, aby odczytać, że to rok bietw "Na jeziorze Pejpus" i "Na Kulikowym Polu".

Taki ich Grunwald i Psie Pole.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Wystąpiła podobna sytuacja jak często z drzwiami u Sidorowicza...wówczas pomaga śrutówka lub granat by odskoczyły. Powiem jednak, że taki błąd z drzwiami w X-18 widzę pierwszy raz. Kody bez podpowiedzi fakt nie do znalezienia... :smile:, ale dokumenty i wpisy w PDA często uruchamiają skrypty odpowiedzialne za zamki, więc bez nich nie ma gry. // Poczytaj PW o tym poprawianiu błędów bo jednak ciężko jak przeglądarka nie podkreśla.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.