Skocz do zawartości

Regulowany celownik (zoom) plus auto-namierzanie w SHOC


Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś próbowałem zrobić coś takiego ale poszedłem złą drogą - chciałem zrobić lornetkę jako celownik instalowany na broni. Nie udało się ale okazuje się że dzwoniło tylko nie trafiłem do odpowiedniego kościoła - kwestia regulowanego zooma i auto-namierzania została podjęta również u Rosjan z dobrym skutkiem - zmiany musiały zajść w pliku xrGame.dll i grę należy trochę oszukać ale efekt jest dość ciekawy.

Taki modyfikowany xrGame wklejamy do katalogu "bin" nadpisując istniejący plik.

Następnie otwieramy plik broni którą chcemy zmodyfikować (najlepiej jakąś snajperkę ponieważ możliwe jest tylko strzelanie pojedyncze) i zmieniamy sekcję: (oprę się na w_svu.ltx)

 


class = WP_SVU

 

na taką:

 


class = WP_BINOC

 

następnie po sekcji:

 


scope_status = 1
silencer_status = 0
grenade_launcher_status = 0

 

wklejamy taką:

 

;-----------------------------------------------------------------------------------
snd_gyro = weapons\binoculars_gyro
snd_zoomin = weapons\binoculars_zoomin
snd_zoomout = weapons\binoculars_zoomout
snd_close = weapons\generic_close

vision_present            = true
vis_frame_speed            = 20            
vis_frame_color          = 1.0,0.4,0.33,0.50
found_snd = detectors\DA-2_beep1
;------------------------------------------------------------------------------------ 

 

Potem jeszcze tylko zmieniamy scope_zoom_factor = (na, powiedzmy = 10)

zapisujemy, odpalamy grę i mamy SVU z auto-namierzaniem i regulowany zoom

ENJOY ;)

regulowane celowniki.zip

Edytowane przez scigacz1975
reup
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.