Jump to content

Regulowany celownik (zoom) plus auto-namierzanie w SHOC


Recommended Posts

Kiedyś próbowałem zrobić coś takiego ale poszedłem złą drogą - chciałem zrobić lornetkę jako celownik instalowany na broni. Nie udało się ale okazuje się że dzwoniło tylko nie trafiłem do odpowiedniego kościoła - kwestia regulowanego zooma i auto-namierzania została podjęta również u Rosjan z dobrym skutkiem - zmiany musiały zajść w pliku xrGame.dll i grę należy trochę oszukać ale efekt jest dość ciekawy.

Taki modyfikowany xrGame wklejamy do katalogu "bin" nadpisując istniejący plik.

Następnie otwieramy plik broni którą chcemy zmodyfikować (najlepiej jakąś snajperkę ponieważ możliwe jest tylko strzelanie pojedyncze) i zmieniamy sekcję: (oprę się na w_svu.ltx)

 


class = WP_SVU

 

na taką:

 


class = WP_BINOC

 

następnie po sekcji:

 


scope_status = 1
silencer_status = 0
grenade_launcher_status = 0

 

wklejamy taką:

 

;-----------------------------------------------------------------------------------
snd_gyro = weapons\binoculars_gyro
snd_zoomin = weapons\binoculars_zoomin
snd_zoomout = weapons\binoculars_zoomout
snd_close = weapons\generic_close

vision_present            = true
vis_frame_speed            = 20            
vis_frame_color          = 1.0,0.4,0.33,0.50
found_snd = detectors\DA-2_beep1
;------------------------------------------------------------------------------------ 

 

Potem jeszcze tylko zmieniamy scope_zoom_factor = (na, powiedzmy = 10)

zapisujemy, odpalamy grę i mamy SVU z auto-namierzaniem i regulowany zoom

ENJOY ;)

regulowane celowniki.zip

Edited by scigacz1975
reup
  • Positive 5
Link to comment
Share on other sites

  • Meta locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity