Skocz do zawartości

Problem w Agropromie.


noisy

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem na etapie kwestów Martwego Miasta i ide do schowka który:

"Na Agropromie wsadzamy otrzymany od Normana kompas w drugi slot i szukamy kryjówki w/g otrzymanych koordynatów."

Na wejsciu na lokacje mam info ze gre zaraz wywali na pulip, a po wsadzeniu tego kompasu w slot, gre wywala. Wklejam kod. Pytanie mam takie? Olać szukanie schowka tym detektorem skoro wiem z poradnika gdzie jest?


Exp[b][/b]ression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
Function	 : CUIXmlInit::InitStatic
File		 : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
Line		 : 172
Description : XML node not found
Arguments	 : hud_direct_name
FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function	 : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File		 : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line		 : 172
[error]Description : XML node not found
[error]Arguments	 : hud_direct_name
stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.