noisy Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Jestem na etapie kwestów Martwego Miasta i ide do schowka który: "Na Agropromie wsadzamy otrzymany od Normana kompas w drugi slot i szukamy kryjówki w/g otrzymanych koordynatów." Na wejsciu na lokacje mam info ze gre zaraz wywali na pulip, a po wsadzeniu tego kompasu w slot, gre wywala. Wklejam kod. Pytanie mam takie? Olać szukanie schowka tym detektorem skoro wiem z poradnika gdzie jest? Exp[b][/b]ression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) Function : CUIXmlInit::InitStatic File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp Line : 172 Description : XML node not found Arguments : hud_direct_name FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 172 [error]Description : XML node not found [error]Arguments : hud_direct_name stack trace: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Olej kompas. Nic się nie stanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 (edited) Trzeba dopisać jedną linię do pliku, chyba grasz na starszej wersji spolszczenia albo huda. http://stalkerteam.p...-hud/#entry6768 Edited November 10, 2012 by korn06 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.