Jump to content

Problem z przejściem na Radar, zmiana noktowizora.


bolo

Recommended Posts

Mam taki problem, że przy próbie przejścia na Radar wywala mnie do pulpitu z tym samym błędem. Proszę o radę czy można coś z tym zrobić, już zmniejszyłem szczegółowość tekstur i gęstość trawy i na tym kończą się moje pomysły. Log błędu :

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp
[error]Line : 64
[error]Description : Invalid vertex for object
[error]Arguments : wpn_g3647126 

Druga sprawa mniej ważna czy można zmienić w Unikalny Exoszkielet Czystego Nieba, który otrzymałem za przyniesienie 2 łap Bibliotekarza czy coś takiego i embrionów noktowizor Biała Noc na cyfrowy?, mnie bardziej odpowiada.

Edited by malakas
Link to comment
Share on other sites

Zmieniłem plik zgodnie z poradą i teraz wywaliło mi takie błędy:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression	: fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...shadow of chernobylgamedatascriptsxr_logic.script:1466: attempt to index field 'actor' (a nil value)

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression	: fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...hadow of chernobylgamedatascriptsamk_utils.script:142: attempt to index field 'actor' (a nil value)

EDIT: cichy

Link to comment
Share on other sites

Zmieniłem plik zgodnie z poradą i teraz wywaliło mi takie błędy:

Jeżeli pojawiły się inne błędy to coś zrobiłeś źle....wstaw tutaj sekcję którą dałeś do skryptów...gamedata/scripts/bind_stalker.script....Powinno to wyglądać tak..

local se_obj = alife():object("wpn_g3647126")
if se_obj then
alife():release(se_obj, true)
end

Inna opcja wejść na Radar z Jantaru i sprawdzić czy wylot się powtórzy.

Link to comment
Share on other sites

Masz rację malakas nie dodałem jednej litery, poprawiłem i teraz wyskakuje błąd : prawidłowy:

[error]Description : Invalid vertex for object
[error]Arguments : wpn_g3624176

Jutro pobawię się z tym usuwaniem i sprawdzę przejście Jantar Radar, dzisiaj koniec gry, córka chce iść spać.

Wcześniej miałem też wyloty, ale jakoś przechodziłem.

Link to comment
Share on other sites

No to teraz dalej wycinaj kolejny element według poradnika. Gdzieś karabin G36 zrobił problem na Radarze, ale ja bym spróbował najpierw wejść przez Jantar. Kiedyś tak miałem i nie korzystałem z przejścia bo sypało błędami z drugiej strony przez Jantar było Ok.

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj odpaliłem gre i za pierwszym razem przeszedłem z MW na Radar, kapryśna ta gra jak stara panna. Jeszcze sprawdzę to drugie przejście i napiszę co i jak. Drugim przejściem przechodzę bez problemu, w sprawie noktowizora nikt nic nie wie?.

Link to comment
Share on other sites

@ bolo

Znajdujesz w pliku "outfit.ltx" fragment kodu:


[yurekt51b_outfit]:outfit_base
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn   = "outfityurek"
$prefetch   = 32
class  = E_STLK
cform		   = skeleton
visual		  = equipmentsexoskelet_yurek_unikalny
actor_visual = newyurek_ekzo_and_helmet.ogf
nightvision_sect	    = effector_nightvision_bast
ef_equipment_type = 5

i w linijce kodu: nightvision_sect = effector_nightvision_bast

wpisujesz taki ("cyfrowy"):

nightvision_sect = effector_nightvision_good

Inne wersje noktowizorów:

nightvision_sect = effector_nightvision_default

nightvision_sect = effector_nightvision_blackwhite

nightvision_sect = effector_nightvision_static

nightvision_sect = effector_nightvision_kat_eye

nightvision_sect = effector_nightvision_psy

nightvision_sect = effector_nightvision_blackwhite

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.