Skocz do zawartości

Problem z przejściem na Radar, zmiana noktowizora.


bolo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem, że przy próbie przejścia na Radar wywala mnie do pulpitu z tym samym błędem. Proszę o radę czy można coś z tym zrobić, już zmniejszyłem szczegółowość tekstur i gęstość trawy i na tym kończą się moje pomysły. Log błędu :

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp
[error]Line : 64
[error]Description : Invalid vertex for object
[error]Arguments : wpn_g3647126 

Druga sprawa mniej ważna czy można zmienić w Unikalny Exoszkielet Czystego Nieba, który otrzymałem za przyniesienie 2 łap Bibliotekarza czy coś takiego i embrionów noktowizor Biała Noc na cyfrowy?, mnie bardziej odpowiada.

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem plik zgodnie z poradą i teraz wywaliło mi takie błędy:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression	: fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...shadow of chernobylgamedatascriptsxr_logic.script:1466: attempt to index field 'actor' (a nil value)

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression	: fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...hadow of chernobylgamedatascriptsamk_utils.script:142: attempt to index field 'actor' (a nil value)

EDIT: cichy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem plik zgodnie z poradą i teraz wywaliło mi takie błędy:

Jeżeli pojawiły się inne błędy to coś zrobiłeś źle....wstaw tutaj sekcję którą dałeś do skryptów...gamedata/scripts/bind_stalker.script....Powinno to wyglądać tak..

local se_obj = alife():object("wpn_g3647126")
if se_obj then
alife():release(se_obj, true)
end

Inna opcja wejść na Radar z Jantaru i sprawdzić czy wylot się powtórzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację malakas nie dodałem jednej litery, poprawiłem i teraz wyskakuje błąd : prawidłowy:

[error]Description : Invalid vertex for object
[error]Arguments : wpn_g3624176

Jutro pobawię się z tym usuwaniem i sprawdzę przejście Jantar Radar, dzisiaj koniec gry, córka chce iść spać.

Wcześniej miałem też wyloty, ale jakoś przechodziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ bolo

Znajdujesz w pliku "outfit.ltx" fragment kodu:


[yurekt51b_outfit]:outfit_base
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn   = "outfityurek"
$prefetch   = 32
class  = E_STLK
cform		   = skeleton
visual		  = equipmentsexoskelet_yurek_unikalny
actor_visual = newyurek_ekzo_and_helmet.ogf
nightvision_sect	    = effector_nightvision_bast
ef_equipment_type = 5

i w linijce kodu: nightvision_sect = effector_nightvision_bast

wpisujesz taki ("cyfrowy"):

nightvision_sect = effector_nightvision_good

Inne wersje noktowizorów:

nightvision_sect = effector_nightvision_default

nightvision_sect = effector_nightvision_blackwhite

nightvision_sect = effector_nightvision_static

nightvision_sect = effector_nightvision_kat_eye

nightvision_sect = effector_nightvision_psy

nightvision_sect = effector_nightvision_blackwhite

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.