bolo Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 (edited) Mam taki problem, że przy próbie przejścia na Radar wywala mnie do pulpitu z tym samym błędem. Proszę o radę czy można coś z tym zrobić, już zmniejszyłem szczegółowość tekstur i gęstość trawy i na tym kończą się moje pomysły. Log błędu : FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : wpn_g3647126 Druga sprawa mniej ważna czy można zmienić w Unikalny Exoszkielet Czystego Nieba, który otrzymałem za przyniesienie 2 łap Bibliotekarza czy coś takiego i embrionów noktowizor Biała Noc na cyfrowy?, mnie bardziej odpowiada. Edited January 7, 2013 by malakas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 Czas na ćwiczenia z edycji plików..trzeba usunąć broń z gry....poradnik tutaj...http://stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/. Temat...Usuwanie z gry przedmiotów, postaci powodujących problemy...TRURL3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo Posted January 7, 2013 Author Report Share Posted January 7, 2013 Zmieniłem plik zgodnie z poradą i teraz wywaliło mi takie błędy: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ...shadow of chernobylgamedatascriptsxr_logic.script:1466: attempt to index field 'actor' (a nil value) FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ...hadow of chernobylgamedatascriptsamk_utils.script:142: attempt to index field 'actor' (a nil value) EDIT: cichy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 (edited) Tutaj jest opis, ale plik offline, zgłoś się do Yurka. Edited January 7, 2013 by korn06 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 Zmieniłem plik zgodnie z poradą i teraz wywaliło mi takie błędy: Jeżeli pojawiły się inne błędy to coś zrobiłeś źle....wstaw tutaj sekcję którą dałeś do skryptów...gamedata/scripts/bind_stalker.script....Powinno to wyglądać tak.. local se_obj = alife():object("wpn_g3647126") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end Inna opcja wejść na Radar z Jantaru i sprawdzić czy wylot się powtórzy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo Posted January 7, 2013 Author Report Share Posted January 7, 2013 Masz rację malakas nie dodałem jednej litery, poprawiłem i teraz wyskakuje błąd : prawidłowy: [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : wpn_g3624176 Jutro pobawię się z tym usuwaniem i sprawdzę przejście Jantar Radar, dzisiaj koniec gry, córka chce iść spać. Wcześniej miałem też wyloty, ale jakoś przechodziłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 No to teraz dalej wycinaj kolejny element według poradnika. Gdzieś karabin G36 zrobił problem na Radarze, ale ja bym spróbował najpierw wejść przez Jantar. Kiedyś tak miałem i nie korzystałem z przejścia bo sypało błędami z drugiej strony przez Jantar było Ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo Posted January 9, 2013 Author Report Share Posted January 9, 2013 Dzisiaj odpaliłem gre i za pierwszym razem przeszedłem z MW na Radar, kapryśna ta gra jak stara panna. Jeszcze sprawdzę to drugie przejście i napiszę co i jak. Drugim przejściem przechodzę bez problemu, w sprawie noktowizora nikt nic nie wie?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted January 9, 2013 Report Share Posted January 9, 2013 @ bolo Znajdujesz w pliku "outfit.ltx" fragment kodu: [yurekt51b_outfit]:outfit_base GroupControlSection = spawn_group discovery_dependency = $spawn = "outfityurek" $prefetch = 32 class = E_STLK cform = skeleton visual = equipmentsexoskelet_yurek_unikalny actor_visual = newyurek_ekzo_and_helmet.ogf nightvision_sect = effector_nightvision_bast ef_equipment_type = 5 i w linijce kodu: nightvision_sect = effector_nightvision_bast wpisujesz taki ("cyfrowy"): nightvision_sect = effector_nightvision_good Inne wersje noktowizorów: nightvision_sect = effector_nightvision_default nightvision_sect = effector_nightvision_blackwhite nightvision_sect = effector_nightvision_static nightvision_sect = effector_nightvision_kat_eye nightvision_sect = effector_nightvision_psy nightvision_sect = effector_nightvision_blackwhite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo Posted January 10, 2013 Author Report Share Posted January 10, 2013 (edited) Przepraszam, że zawracam gitarę ale w jakim folderze mam szukać bo nie umiem znaleźć. Dziękuję za grzeczność. Edited January 10, 2013 by bolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Znajdujesz w pliku "outfit.ltx" fragment kodu: // Plik to...gamedata config misc outfit.ltx......sekcja [yurekt51b_outfit]:outfit_base Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo Posted January 10, 2013 Author Report Share Posted January 10, 2013 Bardzo dziękuję za podpowiedzi, noktowizor zmieniony, specjalne podziękowania dla Yurka . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.