baradiel Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Jak w temacie, Próbowałem wczytywać lokalizację przy elektrowni od nowa - wylot. próbowałem w innej kolejności whodzić w teleporty- wylot. zostawiłem połowę gratów z plecaka na ziemi - wylot. skończyłem już TŚ 2 na dwa sposoby, ale w prawdziwy - z wyjściem przez teleport nie mogę bo ciągle wywala mnie do pulpitu. ten sam problem miałem w niektórych miejscach w prypeci. zainstalowałem aktualizację TS2_Update_Final+Fix_11.04.12_PL_(FINAL).exe bez zmian. zmieniałem ustawienia jakości grafiki synchronizacji pionowej itd...bez zmian. jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o info. sprzęt phenom II x3 720, asrock 880g pro3, goodram play 1600 2x2gb, hd7770 sapphire ghz edition, corsair tx750, barracuda 1tb, win xp sp3 he, wersja sterownika wideo 8.982-120727a-144946C-ATI i jeszcze skopiowqałem error z xray_phenom2.log: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [flame_mono1_walk] in inaccessible for object [flame_mono142514] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Problem powoduje koleś z miotaczem ognia i wypada go usunąć z gry. Potrzebna jest edycja pliku. Poszukaj.....gamedata/scripts/bind_stalker.script..zrób kopię zapasową i poniżej wstaw sekcję... local se_obj = alife():object("flame_mono142514") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end Załaduj zapis przed wejściem na lokację i wejdź na nią jeszcze raz. Jeżeli będzie wylot podaj log błędu od fatal error. Niepotrzebnie dodałeś dodatek updata bo to trochę inne mody, ale może nie będzie przeszkadzał. // Temat był na forum...http://stalkerteam.p...lu-2koniec-gry/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baradiel Posted January 31, 2013 Author Report Share Posted January 31, 2013 Problem powoduje koleś z miotaczem ognia i wypada go usunąć z gry. Potrzebna jest edycja pliku. Poszukaj.....gamedata/scripts/bind_stalker.script..zrób kopię zapasową i poniżej wstaw sekcję... local se_obj = alife():object("flame_mono142514") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end Załaduj poprzedni zapis przed wejściem na lokację i wejdź na nią jeszcze raz. Jeżeli będzie wylot podaj log błędu od fatal error. Niepotrzebnie dodałeś dodatek updata bo to trochę inne mody, ale może nie będzie przeszkadzał. Dziękuję bardzo za informacje. TŚ 2 ukończyłem :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.