Jump to content

Wylot na Czarnobylu 2..koniec gry


Recommended Posts

Latam końcówkę teleportami (ucieczka z elektrowni na czas) i już prawie, prawie koniec gdy nagle zaatakował mnie taki Bug:


FATAL ERROR
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		  : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line		  : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [flame_mono3_walk] in inaccessible for object [flame_mono321081]

Jakoś nie mogę sie połapać o co w tym chodzi.

Mimo wczytywania nawet wcześniejszych sejwów zawsze w tym samym miejscu po przeskoczeniu przez jeden z teleportów, nawet jak nie dotykam klawiatury, po 2 - 3 sekundach witam pulpit

Link to comment
Share on other sites

Tu chodzi o te poprzerabiane na miotacze płomieni Grozy od monolitowców. Też to miałem , sejw wchodził bez problemu. Myślę że pomoże obniżenie grafiki bo bug atakował tylko jak stałem na przeciw płomienia , tak jakby grafika nie wyrabiała

Link to comment
Share on other sites

[error]Description : any vertex in patrol path [flame_mono3_walk] in inaccessible for object [flame_mono321081] Tak było w Soljance, gdy zombi zachodziły na siebie w Sarkofagu....nie trzeba zmieniać grafiki, wystarczy konsekwentnie likwidować wszystkich oponentów na swojej drodze, szczególnie tych z modyfikowaną grozą...jeden z nich nie może dostać się na swoje miejsce. Również miałem ten błąd w końcówce i pomógł mi właśnie ten schemat działania.

Link to comment
Share on other sites

Zaczałem jeszcze raz od momentu uratowania Tropiciela (nie całkiem) i rozpoczęcia drogi przez teleporty, pilnując żeby wszystkich wrogów w pobliżu odstrzelić. Tym razem bug nie zaatakował(wcześniej zmieniłem ustawienia grafiki na wszelki wypadek. W każdym razie pomogło i Kontrolerzy mogli spokojnie mnie zamknąć w czymśtam http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Dzięki.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
[error]Expression	: vertex || show_restrictions(m_object)
 
[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		  : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line		  : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [haron_mono_lager_monolit4_walk] in inaccessible for object [sar_mono6]

Coś podobnego ale na początku jak zabijam ochroniarzy Charona.
Link to comment
Share on other sites

LDino opisz trochę sytuację w jakim momencie to się dzieje. Jest gdzieś na forum temat z usuwaniem postaci z gry... Zawsze zrób twardy zapis i próbuj wgrać. Jeżeli nie pomoże najlepiej wgrać zapis z poprzedniej lokacji..(nie autozpis)... i wejść jeszcze raz do Sarkofagu. Ten chory błąd dalej tam jest..zachodzą na siebie elementy gry i wylot.

Link to comment
Share on other sites

LordDino tu masz temat jak usunąć przedmiot/postać z gry: http://www.stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/page__hl__%2Busuwanie+%2Bpostaci__fromsearch__1 . Jak grałam w Solę miałam podobny błąd w Sarkofagu, recepta z tego tematu co podałam uratowała mnie wtedy, bo już nie wiedziałam co mam robić <_< . Życzę powodzenia :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.