Fryko Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0005 Data premiery: 13.07.2014 r. Autor: Meltac OPIS: Spoiler Modyfikacja zawierająca w sobie dużą ilość shaderowych (i nie tylko) ficzerów. Zmiany: Dynamiczna głębia ostrości Globalne cieniowanie przy użyciu technologii SSAO Promienie słońca (ulepszone) Drżenie cieni Filtr nasycenia i kontrastu Miękkie cienie [alfa-wersja] Rozmycie obrazu w oddali Moknięcie powierzchni Tęcza Dynamiczne kałuże Odbicie i załamanie światła w kombinezonach maskujących Odbicie oświetlenia Przełączanie noktowizora w optycznych celownikach Termowizor/widzenie w podczerwieni w specjalnych optycznych celownikach [alfa-wersja] Ustawienia: Ustawienia shaderów zmienia się w jednym z plików shaders/r2/*.txt. Ustawienia skryptów zmienia się w shader_control.script lub visor_control.script Podziękowania dla: Ket Sky4ce Kingo64 BAC9-FLCL Daemonjax LoNer1 Lyoko774 DDraig OGSE Team Thunderfreak. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINKI DO POBRANIA: Spoiler MOD: Moddb: [KLIK] PATCH: Moddb: [KLIK] INSTALACJA: Spoiler 1. Mod testowany na patchu 1.0005. 2. Jeżeli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 3. Skopiuj folder gamedata do katalogu z grą. Źródła: ap-pro.ru moddb.com 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr0zeN Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Jeśli gra wygląda tak jak na screenach to będą chyba wraz z Autumn Aurora najlepsze mody graficzne do SoC'a :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fryko Posted May 26, 2013 Author Report Share Posted May 26, 2013 Tak wygląda, zaświadczam. Jeszcze dopieściliby efekt mokrych powierzchni i mielibyśmy grafikę z Czystego Nieba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kudkudak Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Wygląda piałknie. Jak spadkiem fps, jest, nie ma, nieznaczny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fryko Posted May 26, 2013 Author Report Share Posted May 26, 2013 Nieznaczny, działa lepiej niż Stalker Restoration Mod na maksymalnych. Na Celeronie E1200, 2 GB RAM i 9600 GT działa nieźle, przycina przez słaby procek. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Bo ja wiem, tak średnio według mnie wygląda ten graficzny mod.Spodobały mi się jedynie trzy screeny, pierwszy drugi i ostatni, szczególnie ten ostatni, w miarę klimatycznie wygląda wysypisko. No ale reszta.. bo ja wiem, szczególnie nie spodobało mi się niebo, zobaczcie na drugi screen, chmur chyba bardziej się nie dało zrobić niebieskich. Ziemia w Agropromie to już w ogóle, wygląda jakby była sama woda. No ale cóż. Tak w ogóle to opis moda w pierwszym poście troszkę poprawiłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkus Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 (edited) Wygląd nieba mnie rozśmiesza kojarzy mi się z filmem Avatar ale inne elementy niczego sobie. Edited May 27, 2013 by Darkus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fryko Posted May 27, 2013 Author Report Share Posted May 27, 2013 (edited) Wygląd nieba faktycznie taki dziwny, ale to zależy przecież z jakim modem to odpalamy. Co do dynamicznych mokrych powierzchni, to pozostaje tylko grzebanie w silniku aby otrzymać takie jak w Czystym Niebie, same shadery dadzą statyczne mokre powierzchnie (a szkoda). Jak kogoś to interesuje, daję link opisujący, jak mniej więcej to działa:http://seblagarde.wordpress.com/2013/04/14/water-drop-3b-physically-based-wet-surfaces/http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S8IRlpnLszM Edited May 27, 2013 by Fryko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr0zeN Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 @Agrael odbicia wody są chyba tylko na powierzchniach betonowych + zależy od użytych modów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fryko Posted January 24, 2014 Author Report Share Posted January 24, 2014 (edited) Chłopaki tworzący moda nie próżnują :) Parę screenów i filmik: http://www.moddb.com/mods/dynamic-shaders/videos/wip-switchable-night-vision-scopeshttp://www.moddb.com/mods/dynamic-shaders/videos/about-reverse-engineering Edited January 24, 2014 by Fryko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.