Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

5d50ac65c1c496274ecd2984c9ca56a9.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0005
Data premiery: 13.07.2014 r.
Autor: Meltac


OPIS:

Spoiler

Modyfikacja zawierająca w sobie dużą ilość shaderowych (i nie tylko) ficzerów.

Zmiany:

  • Dynamiczna głębia ostrości
  • Globalne cieniowanie przy użyciu technologii SSAO
  • Promienie słońca (ulepszone)
  • Drżenie cieni
  • Filtr nasycenia i kontrastu
  • Miękkie cienie [alfa-wersja]
  • Rozmycie obrazu w oddali
  • Moknięcie powierzchni
  • Tęcza
  • Dynamiczne kałuże
  • Odbicie i załamanie światła w kombinezonach maskujących
  • Odbicie oświetlenia
  • Przełączanie noktowizora w optycznych celownikach
  • Termowizor/widzenie w podczerwieni w specjalnych optycznych celownikach [alfa-wersja]

Ustawienia:

  • Ustawienia shaderów zmienia się w jednym z plików shaders/r2/*.txt.
  • Ustawienia skryptów zmienia się w shader_control.script lub visor_control.script

 

Podziękowania dla:

  • Ket
  • Sky4ce
  • Kingo64
  • BAC9-FLCL
  • Daemonjax
  • LoNer1
  • Lyoko774
  • DDraig
  • OGSE Team
  • Thunderfreak.

SCREENY:

Spoiler

cdde512cfa156f5ecd1c16891c4ea082.png37c4faad8f915628c7d5ddabc08dd025.jpg1106acc38f1daf5cba3b07939486e18b.jpg88f0beae61bed87619e84a33913bb828.jpgd03bd5ee12dca4153ce213c2b7f9ca0b.pngb0885c441a0121c726163db27c096daa.png

WIDEO:

Spoiler



LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:


PATCH:

INSTALACJA:

Spoiler

1. Mod testowany na patchu 1.0005.

2. Jeżeli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|

na:

$game_data$ = true| true| $fs_root$|

3. Skopiuj folder gamedata do katalogu z grą.

 

Źródła:

ap-pro.ru

moddb.com
 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wiem, tak średnio według mnie wygląda ten graficzny mod.

Spodobały mi się jedynie trzy screeny, pierwszy drugi i ostatni, szczególnie ten ostatni, w miarę klimatycznie wygląda wysypisko. 

No ale reszta.. bo ja wiem, szczególnie nie spodobało mi się niebo, zobaczcie na drugi screen, chmur chyba bardziej się nie dało zrobić niebieskich. Ziemia w Agropromie to już w ogóle, wygląda jakby była sama woda. 

No ale cóż. 

 

Tak w ogóle to opis moda w pierwszym poście troszkę poprawiłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd nieba faktycznie taki dziwny, ale to zależy przecież z jakim modem to odpalamy. 

 

Co do dynamicznych mokrych powierzchni, to pozostaje tylko grzebanie w silniku aby otrzymać takie jak w Czystym Niebie, same shadery dadzą statyczne mokre powierzchnie (a szkoda). Jak kogoś to interesuje, daję link opisujący, jak mniej więcej to działa:

http://seblagarde.wordpress.com/2013/04/14/water-drop-3b-physically-based-wet-surfaces/

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S8IRlpnLszM

Edytowane przez Fryko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • Gość zmienił(a) tytuł na Dynamic Shaders 2
  • pacjent1972 zablokował(a) ten temat
  • Gość odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.