Skocz do zawartości

Slayer Mod 0.18


Rekomendowane odpowiedzi

zp-U2-I3-T69-Bg.jpg

Nazwa: Slayer Mod 0.18
Twórca: slayer_kch
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 17.10.2009r. | Wersja 0.18 FIX #4: 27.05.2013r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Mod został stworzony na podstawie książki Romana Głuszkowa "Zimna krew". (oryg. Р. Глушков  "Холодная кровь")

Major Konstantyn Kiprianow specjalny agent operacyjny biura wywiadu, przenika do Zony bynajmniej nie w celu zbierania artefaktów i poszukiwania mocnych wrażeń.

Wypełnia on rozkaz dowództwa i idzie śladem skradzionego prototypu rakietowego o nazwie «Пурга-Д». Prototyp broni został przerzucony do Zony przez bandę przemytników w mundurach.

Zadanie majora - nie dopuścić by nowa broń dostała się w ręce ugrupowania Monolit.

 

Nowości...

Lista zmian od wersji 0.1 jest tak długa, że można by napisać książkę. Pełny opis można znaleźć na stronie domowej moda. Tutaj ostatnie zmiany...

Po wypuszczeniu wersji 0.17 włożyliśmy wiele pracy w poprawę błędów poprzednich wersji. Szczegóły...

- bardzo dużo zmian w stosunku do wersji 0.17

- nowa linia fabularna

- przebudowano cały spawn

- dodano lokacje...Wysypisko, Agroprom, Podziemia Agropromu, Dolina Mroku, Lab X-18, Bar, Dzicz, MW

- adoptowano i przebudowano nowe lokacje na potrzeby moda

- adoptowano AtmosFear 3

- wszystkie nowe lokacje są zasiedlone i jest na nich swoja fabuła

 

Zmiany w FIX nr 4...

Spoiler

- naprawiony wylot pod koniec emisji w bazie stalkerów u Barana

- poprawione dialogi Pogrzebacza

- poprawione dialogi w lokacjach Bar, Bagna, Dzicz, Милитари

- poprawiona logika chimery na Kordonie

- usunięte nielogiczne pojawianie się zombi na Janowie

- poprawiony dialog Informatora na Kordonie

- poprawiny błąd przy modyfikacji MP-5

- poprawione configi broni i obrażenia od gazu Cyklon-B

- poprawione błędy modyfikowanej amunicji

- poprawiony wylot w obozie Wolności na MW

- poprawiona logika Wolności na Милитари przy szturmie na bazę wojskowych na MW

- dodano możliwość wykonania zadania "Spotkaj się z Informatorem" w przypadku śmierci Przewodnika

- dodano oświetlenie posterunku Owczarowa w DM obok wioski przeklętych

- poprawiony wylot przy sprzedaży latarni morskiej u Odludka
- przerobiony kwest na Agropromie "zerwać transakcję..."
- przerobiony kwest na Dziczy "zlikwidować Hurona"
- rozbudowa podstawowej fabuły 
- rozbudowano linię kwestów Obskuranta na Bagnach
- poprawione wyloty w dialogach o helikopterze
- poprawione pojawienie się kwestu po zdobyciu zadania na Szmaragdowy Skrętak
- poprawiony kwest z Pogrzebaczem
- poprawione pojawienie się zadania u Pogrzebacza po jego uratowaniu.
- usunięte niepotrzebne dialogi u NPC

 

 

SCREENY:

Spoiler

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg6f39bd50e9ef.pnge3c45987c893.pngaaae61fe5b71.pngc5c90122f0bc.png6fd81f95183a.png1fff0ce1487a.png

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

FIX:

DODATKI:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

stalker-gsc.ru

stalker-2.ru

life-stalker.ru

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat się nim bawię. Jestem na jego początku, bo to dopiero 5. lokacja, ale zabawę mam dobrą. Nowa fabuła, mod stabilny, lokacje zasiedlone i nawet na tych "przejściowych" jest coś do roboty. Ale dobrze się trzeba wczytywać w dialogi, bo jak to w becie, można się zgubić przy konieczności zmiany lokacji. A po PD, jest to mod na uspokojenie. Żadnych przedobrzeń i przegięć. Wychodzą nowe fixy, wymagające nowej gry, lecz na razie po Fix 3 jest spokój.

Na razie tyle, a więcej jak pogram.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, jest już Fix4 z koniecznością nowej gry, ale nie będę go wstawiał, bo jak na razie nie miałem żadnej z przygód jakie fixy naprawiają. Postaram się dotrwać na Fix 3 jak najdłużej.

Jedyny wylot z fatal jaki miałem, to sam sprokurowałem. Sprowokowałem chimerę do wejścia w miejsce gdzie autor moda nie przewidział, aby za mnie załatwili ją NPC. No i w nagrodę pulpit z odpowiednim logiem.

Uwaga - w plikach Czit18 jest błąd przy udźwigu. Lepiej samemu go ustawiać. Anomalii w nowych miejscach jest dość, tak że jeszcze dokładanie, uważam za niecelowe.

Byłoby dobrze, aby jeszcze ktoś go przetestował, bo na razie jestem trzecim w niego grającym ( na tym forum pierwszym ) i moje odczucia mogą być subiektywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier mam prośbę...Ty masz moda i widzisz mapę ogólną. Podaj proszę spis wszystkich lokacji poza tymi z podstawki CoP. 

Pytam bo w opisie fix 4 jest mowa o Błotach i jest coś co nazywa się Милитари, ale nie są to Magazyny Wojskowe.

W temacie moda znalazłem również fotki z Jantaru i Martwego miasta czy są one dostępne już teraz, czy to dalsza część prac nad modem ?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kordon, Wysypisko, Agroprom + podziemia, Rostok-bar, Dzicz, . To lokacje gdzie już byłem. Nowe zadanie mam na Magazyny Wojskowe.

A z mapy wychodzą takie jeszcze takie lokacje.

Radar, Martwe Miasto, Bagna (CS), Ciemny Parów, Jantar, Limańsk, Czerwony Las, Kompleks naukowy i Skażony Las ( Między Kompleksem a Przedzoniem w innych modach ).

Ze screenów lepiej zobaczysz.

http://www.sendspace.pl/file/pic/01862193095a9adefed5ba4/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/ebcd6974824bcdafc0b764a/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/2ba6a31467847842bb1883f/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/208ed7d66320ff1501a2460/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/58c6997673d8359af8a6061/1

Najdalej zaszedł cichy. Będzie lepszym źródłem.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wykazu lokacji dodać trzeba Dolinę Mroku. Tam mnie teraz mod posłał. Po dłuższej grze, zdarzył mi się nieszkodliwy pulpit. Ale to dopiero od Rostoka, gdzie trzeba na dynamicznym oświetleniu grać.

Gram bez nerwów, lecz się nie nudzę.

Na zachętę do pobrania moda, kilka screenów.

 

Niebo po emisji http://www.sendspace.pl/file/pic/47606394e0d92f29ea96553/1 Akcja na MW http://www.sendspace.pl/file/pic/c1c6ef99470e1de58605dd9/1 Dolina Mroku http://www.sendspace.pl/file/pic/e2ee4423cce239334e6e11a/1

http://www.sendspace.pl/file/pic/10489755d96c682ddd849bf/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/123049922a710d9c7ddc011/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/5edf446052ff11ce7f65bb7/1 W X18 http://www.sendspace.pl/file/pic/6b155c2975eaa7d9205f2d3/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/51177f8107da83f93b35f21/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/731e531906804188b365828/1

http://www.sendspace.pl/file/pic/f3f3dc4f6a62d748a4291d8/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/26f3d1be8bd6e1e3352dff3/1

http://www.sendspace.pl/file/pic/8fcc6c67d50808d2ef117cb/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/b50d19739305d258180bb8f/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/6a03b7f253b094ec06ce015/1 http://www.sendspace.pl/file/pic/dd9a894955265f4622276d9/1

http://www.sendspace.pl/file/pic/5589a5a5a8edad690988442/1

Skadowsk wita http://www.sendspace.pl/file/pic/62d85e7702f8fa77111ac14/1

 

 

Dodano: uzupełniłem zrzuty z X18 tak, aby pokazywały też, co w nim należny znaleźć. Tylko burer jest ozdobą.

Niebieski pendrajw z pierwszego screena, jest podrzucany przez niewidoczną anomalię i jest widoczny tylko jak spadnie na ziemię, może być też trochę w lewo niż na screenie. Pozostałe znaleziska nieruchome. Jak nie będzie skoroszytu przy rpg7 i bibliotekarzu ( tak miałem ), trzeba wejście do pomieszczenia powtórzyć.

Temat podbity.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukasz ich ciągiem zadań. NPC o ksywce Kupiec na ATP, uwolnienie więźnia, znowu Kupiec i on gdy przyprowadzisz uwolnionego ( do mostu ucieka sam, tam na niego czekaj ) daje Ci wskazówkę na pieniek, który jest pośród kamieni przy elektrowozie. Jest tam mocne promieniowanie. Potrzeba kilka radioprotektorów i znalezienie dojścia ( bliżej torów ) gdzie nie ma anomalii. Jeśli nie znalazłeś jeszcze PDA żołnierza, to jest dobra okazja, aby wracając wzdłuż torów, sprawdzić krzaki im najbliższe.

Krzak właściwy jest mniej więcej w połowie drogi do mostu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeszedłem lokację Zaton i znalazłem się na Janowie. Ale że, przez nieuwagę zgubiłem dwa nowe zadania, zdecydowałem na powtórzenie, aby nie bawić się znowu w większości zadaniami z podstawki. Aby inni nie zrobili moich błędów przekazuję rady. Już przy pierwszym spotkaniu ze Spartakusem ( i innymi ważnymi NPC, jeśli mają, bierzemy zadania do wykonania na Janowie. Mnie np. pod koniec pobytu, wcięło właśnie Spartakusa i nie mogłem wziąć zadania. Kret w tartaku musi przeżyć, a aby dostać zadanie, po rozliczeniu należy drugi raz podjąć dialog. Zwiedźmy też jak najwcześniej płn-wch część lokacji, aby nie stracić ciekawego zadania i dobrej nagrody za niego. Kto lubi postrzelać, niech nie robi go mając zadanie od Sowy na laptop. I odwrotnie. Przed przejściem na Janów ( obojętnie, z przewodnikiem czy bez ) jeśli nie mamy pięciu nowych zadań, idziemy na Szewczenkę, do Leśniczówki, Antenowego Kręgu ( zadanie + mapa przejścia na samej górze regału ) i do Tartaku.

Nie radzę też udoskonalać snajperki na jasność i krotność. Nie ciekawy efekt, utrudniający strzelanie.

 

Dodano:

Przy zadaniu od Zimnego na odparcie ataku bandy i szukanie pluskwy, przy  poszukiwanu padłych bandytów rozszerzamy teren poszukiwania, sporo dalej niż leżą świeżo zabici.

Nowe przejście lokacji:

 

Przeszedłem lokację Zaton jeszcze raz, ale trochę inaczej niż poprzednio. Od razu wziąłem zadanie od Spartakusa, wcześniej niż poprzednio zrobiłem zadania dla Gubiduszy. Po oddaniu Kretowi ( Krotu ) itemów, ponowiłem rozmowę i dostałem zadanie. Byłem u wszystkich ważnych NPC.
A przede wszystkim, tym razem doprowadziłem do rozmowy z Zimnych ( Hołodem ), znalazłem wodza bandy i jego PDA. Należy go szukać nie przy świeżo zabitych, ale dalej na północ, aż za mostem. Oddajemy PDA i ponawiamy dialog. Kolejne zadanie na amunicję. Nie wykonamy go od razu, bo wymaga pofatygowania się do Spalonej Wsi i ponownego skoku na Płaskowyż. Skrzynia z amunicją, leży bliżej oczyszczalni pod świerkiem. Wygląda jak zwykła płaska skrzynia. Dopiero najazd kursorem pokazuje czym jest. W między czasie od wzięcia zadania do zabrania skrzyni możemy wykonać inne zdania. Ze skrzynią idziemy do Hołoda i w nagrodę dostajemy Paratropera bez celownika optycznego i granatnika, + magazynek amunicji. Ja mam już jeden, ten jest drugi. To nie koniec. Musimy tak długo wchodzić w rozmowy z Hołodem ( może nam uciec do odparcia napadu ), aż dostaniemy zadanie na Zaton. Ważne, bo jest tu mowa o zadaniach na Bagnach.

Zadania dla Czystego Nieba.
Trup bandyty z PDA.
http://www.sendspace.pl/file/pic/80f01f62c9e07660f63cfb4/1
http://www.sendspace.pl/file/pic/2bb9b92feab9e274b65b141/1
Amunicja dla Zimnego ( Hołoda )
http://www.sendspace.pl/file/pic/bdf2a62be207028653715aa/1
http://www.sendspace.pl/file/pic/2de32d684f0e7ddbac95cba/1


W tej ilości nowych zadań, zadania z podstawki  niektóre nawet lekko zmienione,  gubią się i są tylko tłem.

Dodano 03.08.13

Mając PDA pełne zadań, poszedłem na Janów. Są tu zadania z podstawki umożliwiające przejście do Prypeci, ale pozyskanie dokumentów wygląda inaczej,  na pozyskanie Swaroga, zmienione miejsca narzędzi dla Azota ( na razie szukałem i znalazłem jedne ), oraz zadania nowej fabuły. Te zrobiłem wszystkie i aby oczyścić PDA, wróciłem na Zaton. Tu rozliczenia i kolejne zadania, jedne na Janów, inne na Bagna. Wybrałem Bagna. Wykonałem na razie trzy podstawowe z nowej fabuły i zapoznałem się z rozmieszczeniem frakcji na bagnach.
Teraz widać, że mod nadal jest w trakcie tworzenia. Wychodzi wiele lapsusów. Autor moda musi jeszcze sporo zrobić, aby mod nie pozwalał brać zadań z wyprzedzeniem, a w logicznej ciągłości kierował nas tak, aby zadania wymagające wcześniejszego wykonania, były wymuszane we właściwym czasie. Np. na Bagnach mamy pozyskać Welesa dla uruchomienia fabuły, a ja mam już Swaroga i dodatkowo znalezionego Welesa w ekwipunku. Jego posiadanie jednak nie skutkuje akcją.
Na Zatonie potrzebny nam jest NPC o ksywce Czapaj, a jest ich tam dwóch Czapaji. Z tym, że drugi ma jeszcze imię Sioma na dodatek. A właściwy Czapaj, mimo że jest kwestowym, nie oznaczany jest gwiazdką, lecz kropką i lubi w dialogu zamiast fabułowego kwestu, odsyłać do szefa. Lubi też zginąć, a trafienie na trupa ( nie są oznaczane na minimapie - chociaż sam dokonałem zmian w odpowiednim pliku na ich pokazywanie ) jeśli nie widziało się zabicia jest prawie niemożliwe. No i ja go znalazłem daleko od miejsca wskazywanego przez rus poradnik, bo aż za  anomalią Kocioł.
No i zadanie od Hołoda ( Zimnego ) na znalezienie jego zaginionego oddziału ( jak go wzięliśmy ), można, a nawet należny  wykonać przed pójściem na Janów.
Mam już cały magazyn części mutantów, ale ani na Zatonie, ani na Janowie nikt ich nie kupuje. A do Kordonu biec z nimi nie ma sensu, bo kasy mam grubo więcej niż potrzebuję. Opłacalnym jest zbieranie i sprzedawanie noży, ale dopiero po naprawieniu. Przychód lepszy niż na lekko uszkodzonej broni.
Jednak mimo tych niedociągnięć ( gram na fix3 - może fix4 je usunął ), mod ciekawy i jak do tej pory wart zagrania.
Po jego ukończeniu ( jeśli będzie polonizowany ) pokuszę się może, na określenie kolejności wykonania zadań na Zatonie, aby miały logiczną całość. Ale to na pewno będzie takie skakanie z Zatonu na Janów, apiat' na Zaton, na Bagna , na Zaton, na Janów, na Zaton i sam jeszcze nie wiem ile razy.

 

malakas - mod ma własny podtytuł Zimna Krew. Może by tak dodać go do #1?

 

Dołączona grafika

Zakończyłem przygodę z tym modem.

 

Dalszego ciągu informacji o modzie nie będzie.

 

Odpuszczam go sobie. Jestem na Bagnach i mam brak spawnu kwestowego artefaktu  ( piorun nie chce mi strzelić w pole elektroanomalii ).
Grając w pojedynkę, trudno coś wykombinować. Z rus forum wynika, że betę wystawiono do testowania i wprowadzania poprawek. A są duże zmiany.
Na rus forum dla mojego przypadku jest podpowiedź dla szukania arte o nazwie Moch, a ja mam szukać Kogot'. A we wskazanym miejscu był, ale jeszcze inny. Nie uruchomił fabuły. Czyli całe Bagna mam stracone.

Niby mógłbym wrócić na Zaton i robić zadania Janowa i Prypeci, ale tam za dużo podstawki i możliwości freeplayowskiej gry, nie zawsze właściwej dla logiki fabuły. Na Bagnach muszę zdobyć Welesa, a ja już mam Swaroga. Posiadany w inwentarzu Weles nie jest skuteczny. Czyli że, na Bagna przyszedłem nie w tej kolejności po wykonaniu zadań na Zatonie, też nie w kolejności fabuły. Mod na to pozwolił.
Szkoda, bo część oparta na Czystym Niebie była bez zarzutów. Ta na Zewie Prypeci wymaga wielu udoskonaleń. Błędy jakie ja wyłapałem, mieli też rus gracze.

Gdzieś może za pól roku, lub trochę więcej,   wyjdzie alfa, to ta część moda będzie może tak dopracowana, jak teraz początek. I wtedy warto się będzie nim zainteresować na poważnie.

Moda na kompie zostawię i jeśli ktoś pokona tą przeszkodę, z przyjemnością skorzystam z podpowiedzi ( lub nawet sava ) i do moda wrócę.

 

fotkę dodałem do 1 postu..dzięki

Edytowane przez malakas
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Slayer Mod 0.18
  • pacjent1972 zablokował(a) ten temat
  • Gość odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.