Jump to content

NPC strzelają TYLKO pistoletami :(


LVutner
 Share

Recommended Posts

Cześć czy ktoś wie w którym pliku jest wpis o nieskończonośći amunicji dla npctów?

Bo nawet gdy mają karabin to tylko używają pistoletów i mają nieskończoność naboji.

Jaki plik w grze odpowiada za nieskończoność naboi w pistolecie u NPC?

Link to comment
Share on other sites

Witam kolegę,

plik ogólnej konfiguracji stalkerów to character_desc_simulation.xml [gamedataconfiggameplay]. Każdy NPC jest zdefiniowany pod kątem wizualnym, ekwipunkowym, dialogowym w plikach .xml - wyjaśnię Ci to na przykładzie Wilka z kordonu. Ale wpierw zadaj sobie pytanie - widziałeś kiedykolwiek by skończyła mu się amunicja do ak74u (w podstawce), po czym przeszedł na broń krótką? - ja nie spotkałem się z tym. Poniżej konfiguracja ekwipunkowa Wilka:

[spawn] nwpn_pm nammo_9x18_fmj = 1 nwpn_ak74u nammo_5.45x39_fmj ndevice_torch nhand_radio n

Jak widać w swoim wyposażeniu posiada: pistolet Makarov'a, ak74u, latarkę (torch), radio oraz amunicję. Wpis ammo_5.45x39_fmj nie ma przyporządkowanej wartości liczbowej, natomiast przy 9x18_fmj mamy wartość 1

ammo_9x18_fmj = 1

Masz dwie opcje: albo usuniesz jedynkę stojącą przy amunicji określonego stalkera albo dopisz np. ammo_9x18_fmj = 10 (czyli 10 magazynków przyporządkuj postaci, która straciła amunicję). Będę szczery - nigdy nie była mi potrzebna zmiana, którą wymusiłby brak amunicji - dlatego musisz sprawdzić zmiany, które wymagają nowej gry by zostały zauważone. Sprawdź na kopiach plików wartości przyporządkowane do amunicji, bądź też ich brak - lokalizując plik z NPC'ami, których będziesz modyfikował.

Link to comment
Share on other sites

Pisz do autora moda w tej sprawie, aktualnie brak mi czasu na analizę moda, który wydaje się być powodem problemu. Jeśli jednak po rozpakowaniu Gamedata Magazines - natkniesz się na pliki, które wymieniłem w poprzednim poście jako odpowiedzialne za ekwipunek, wówczas edytuj je zgodnie z zaleceniami.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity