Skocz do zawartości

Plik odpowiedzialny za sen


Rekomendowane odpowiedzi

Żeby móc zlokalizować ten plik muszę mieć skrypty tego moda, nie grałem w KZ2 - jak tam zrealizowano opcję snu? wykorzystano śpiwór? Wrzuć mi katalog skryptów czyli scripts oraz katalogi misc, pol i gameplay. Zrób też screen z opcją snu - jeśli masz śpiwór to kliknij na opis. Wg opisu przedmiotu znajdę w plikach spolszczenia [pol] drzewo dialogowe zawarte w gameplay, te zaś prowadzi do configu (pliki .ltx) a wg. konfiguracji - skrypt. Tak właśnie bym tego szukał - może spróbuj sam, jeśli nie uda Ci się znaleźć - wstaw potrzebne foldery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modzie wykorzystano śpiwór do spania. Generalnie chodzi o to, że nie mogę spać ponieważ, pokazuje mi, że anomalia działa, a żadna nie działa. Pisałem o tym w temacie moda, ale nikt nie odpisywał, więc chciałem coś pokombinować z plikiem..  http://wyslijto.pl/plik/a9mjmum2re

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plik odpowiedzialny za umożliwiający sen - materac to: new_callbacks.script [gamedatascripts]. Całość zawiera funkcja (fragment):

    elseif sect=="matras" then        local enemy = false        for a = 1,65535 do            local obj = level.object_by_id(a)            if obj then                if ((IsStalker(obj) and get_npc_relation(obj,db.actor)=="enemy") or IsMonster(obj)) and obj:position():distance_to(db.actor:position())<40 and obj:see(db.actor) then                    enemy = true                    break                end            end        end        new_sleep_manager.zones_update()        if load_var("allow_sleep") == false then            game.start_tutorial("about_actor_no_sleep_danger")        elseif enemy == true then            game.start_tutorial("about_actor_no_sleep_enemy")        elseif xr_surge_hide.start_surge then            game.start_tutorial("about_actor_no_sleep_surge")        elseif load_var("smn",0) == 1 then            game.start_tutorial("about_actor_no_sleep_energy")        elseif (load_var("slp",0) < 50) then            game.start_tutorial("about_actor_no_sleep")        elseif db.actor:get_bleeding() > 0 then            game.start_tutorial("about_actor_no_sleep_bleeding")        else            local spwn = new_ui_sleep_dialog.cheat(get_hud())            level.start_stop_menu(spwn,true)		    --start_ui(m_sleep.UISleep())        end

Wiersz

new_sleep_manager.zones_update()

odwołuje się do funkcji zones_update() zawartej w kolejnym pliku new_sleep_manager.script

Tam z kolei znajduje się odwołanie do pliku actorsleep.ltx, którego niestety nie ma w nadesłanych plikach, trudno mi zatem wywnioskować co też może zawierać ów plik. W pliku new_sleep_manager.script mamy jeszcze taką informację:

    local mar_p1=actor_pos:distance_to_sqr(vector():set(411.574,3.53,238.366),411422,98)<20

Spróbuj zmienić wartość na końcu z 20 na inną.

Na początek wyłączyłbym z użycia kilka funkcji sprawdzając efekt np.     

    -- elseif enemy == true then       -- game.start_tutorial("about_actor_no_sleep_enemy")

stawiając -- przed wierszem powodujemy, iż sekcje te są omijane. Ale jakie sekcje wyłączyć - tego nie wiem - nie jestem skrypterem. Pozostaje Ci sprawdzać różne warianty wyłączeń sekcji.

Pamiętaj - to tylko sugestie a nie gotowy przepis na dręczący Cię błąd. Skrypt jest dość rozbudowany, więc radzę zrobić kopię pliku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.