Skocz do zawartości

Wylot przy pierwszej rozmowie z Sacharowem


ksantyp

Rekomendowane odpowiedzi

Na końcu rozmowy z Sacharowem , który daje zadanie na "Dokonaj pomiarów radiacji"  następuje u mnie wylot typu FATAL ERROR no_asser i dalej jest no_item "sahar_foto_yazva"

(dokładny komunikat przytoczę)

Czy może ktoś spotkał się z problemem w rozmowie z Sacharowem? Przeszukałem frazę "sahar_foto" i wydaje się, że występuje w plikach związanych z polonizacją. Nie ma tej frazy w soljance z DOPA i patchami.

 

Stoję i nie wiem czy to nie game over ...

EDIT: 

Screenshot: http://yadi.sk/d/TdL-G_pGEV9EL

 FATAL ERROR [error]Expression    : no_assert[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById[error]File          : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h[error]Line          : 112[error]Description   : item not found, id[error]Arguments     : sahar_foto_yazva 
Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja 1

@Ksantyp

Możesz spróbować oszukać grę, tworząc brakujący przedmiot wg. jego identyfikatora, tzn. do pliku doc_view.ltx dodaj wpis:

[sahar_foto_yazva]:identity_immunitiesGroupControlSection    = spawn_groupdiscovery_dependency =$spawn                 = "miscdoc_viewfoto_kontroller_yazva"class                = II_ATTCHcform                = skeletonradius                = 1quest_item            = falseslot               	  = 1doc_viewquest_item            = false ;truevisual                = equipmentsfoto_monolit_1.ogf;script_binding        = stalker.object_initdescription            = "Dla przejrzenia wstaw fotkę w slot pistoletu."inv_name           	  = "Fotografia mutującego kontrolera"inv_name_short       	  = "Fotografia mutującego kontrolera"inv_weight            = 0.01inv_grid_width       	  = 1inv_grid_height        = 1inv_grid_x            = 44inv_grid_y            = 44cost               	  = 2pos_x                = 350pos_y                = 230pages                = 1;ďŕďęŕ ń čçîáđŕćĺí˙ěčimg_path            = auto

Zapisz zmiany w pliku i wczytaj poprzedni save.

Oczywiście zrób kopię w/w pliku. Jeśli gra "odrzuci" przedmiot - zmień zaproponowany wiersz:

$spawn                 = "miscdoc_viewfoto_kontroller_yazva"

na:

$spawn                 = "miscdoc_viewsahar_foto_yazva"

Miej świadomość, że ów config przedmiotu został skopiowany z moich plików, zatem w przypadku innej wersji mogą pojawić się niezgodności np. brak tekstury. W takiej sytuacji stwórz przedmiot o identyfikatorze z loga tj. sahar_foto_yazva na podstawie swoich plików gry.

Opcja 2

Jeśli sposób 1 zawiedzie, wówczas będę potrzebował od Ciebie kilku plików, nazwa przedmiotu nie zgadza się z tym który występuje w mojej wersji Solijanki. W pliku doc_view.ltx [lokalizacja: gamedataconfigmisc] występuje przedmiot: foto_kontroller_yazva (linijka nr. 513) - jest to "Fotografia mutującego kontrolera", lecz nie ma w nim podanego przez Ciebie "sahar_foto_yazva". Masz wersję Solijanki z dodatkami OOP/Master Addon lub DMX'a? - pytam bo możliwe, iż wprowadzono dodatkowy item we wspomnianych wersjach?

Z dialogu nie wynika żadna z funkcji, potrzebuję zatem następujących plików/folderów:

  • doc_view.ltx [gamedataconfigmisc]
  • folderu skryptów [gamedatascripts]
  • folderu gameplay [gamedataconfiggameplay]
  • folderu pol [gamedataconfigtextpol]

Spakuj wszystko do jednego folderu Zip-em, Rar-em etc. i wstaw na bezpłatny hosting plików np. RGhost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wieczorerem to zrobię. Oczywiście wielkie dzięki ...

 

Testowałem na dwóch wersjach stalkera: polskiej i international. Błąd jest i tu i tu.

 

W końcu pomyślałęm, że jak jest to błąd polonizacji więc zainstaluję soljankę bez polonizacji (Soljanka + DOPA + patche) licząc, że pójdzie na sejfach. I poszło. Przeszedłem ten kwest i trochę dalej, ale na rosyjskiej wersji nie da się grać ! Wywalił mnie do pulpitu z błędem braku "rooms" . Okazało się, że SEVA ma tylko 6 slotów na arty w wersji rosyjskiej. Po usunięciu artefaktów można było już korzystać z plecaka , pograłem trochę , ale ten rosyjski ... Wersja rus jest bardziej hardcorowa: byle zabłąkana kula wytrąca Ci broń z ręki, zombi nie do zabicia, slot na 6 art to już nie przyjemność a masochizm...

Wróciłem z nowymi sejfami do Stalkera z polonizacją ( wersja PL ) i sejf się wczytał, ale każde podejście do Sacharova i rozmowa wywala z tym samym błędem , także ... chcę go usunąć .

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jestem teraz  w robocie, wieczorem będę się bawił to napiszę o efektach ...

EDIT: Nie pomogło ...

Oto pliki: http://pl.rghost.net/51057833

 

 

EDIT: Problem załatwiony ...

Wgrałem nowszą wersję polonizacji REPACK:   SOLPL_24_12_11_REPACK i nie ma problemu z dialogami z Saharovem.

 

Przepraszam za zamieszanie, wcześniej powinienem na to wpaść ...

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką wersję Solijanki posiadasz?
Masz bardzo dużo błędów w plikach, błędów które polegają na braku całych sekcji zarówno w skryptach jak i dialogach. Fraza z loga okazała się być identyfikatorem dialogu: sahar_foto_yazva zawartego w pliku dialogs_arhara.xml. W moim pliku występuje wspomniana sekcja, dlatego wysyłam ci kilka plików do zastąpienia, wpierw zrób kopię:

  • [*]
dialogs_arhara.xml [gamedataconfiggameplay] [*]arhara_dialog.script [gamedatascripts] [*]info_arhara_way.xml [gamedataconfiggameplay]

Przerobiłem pliki wg. nadesłanych przez Ciebie na wersję uwzględniającą potrzebne wpisy - odnoszę jednak wrażenie, że gra została źle zainstalowana.
Pobierz tę poprawkę:
Dołączona grafika
Całość instalujesz poprzez skopiowanie folderu gamedata, wcześniej pamiętaj o kopii plików w/w - na wypadek braku zgodności.

Edit:
Dopiero teraz zwróciłem uwagę na twój wpis, trudno...mam nadzieję, że to był ostatni z twoich błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.