Jump to content

ksantyp

Weteran
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

ksantyp last won the day on April 12 2015

ksantyp had the most liked content!

Community Reputation

74 Przyjacielski

About ksantyp

  • Rank
    Wędrowiec

Profile Information

  • Ruble
    1730

Recent Profile Visitors

746 profile views
  1. ksantyp

    OP-2.1

    Szkatułka w jednej z sal, oj Panowie trochę inwencji !
  2. ksantyp

    OP-2.1

    Out of memory pojawia się na niektórych lokacjach często np. na bagnach ( przy grze full HD) i na pewno nie na początku gry. Ja mam 8GB pamięci, ale czy ten mod wykorzystuje więcej? To upierdliwe, że trzeba zjechać z rozdzielczością i szczegółowością detali a i tak wylot co 20-30 min.
  3. ksantyp

    OP-2.1

    Jeśli masz urządzenie do tworzenia artefaktów to podchodząc do anomalii po "Użyj" jest wyświetlana informacja o anomalii. Taki fajny detektor ... @kondotier Chłopie, jak Ty tych najemników wytłukłeś to "maładziec" jesteś Ja jak zobaczyłem co się dzieje, że to zadanie na później, to od razu odpuściłem. Z drugiej strony nagroda to ta snajperka która baaardzo jest mocna i wygodna i jest dużym ułatwieniem w grze, więc dlatego tak duże wyzwanie aby ją zdobyć ... Tu rozumiem zamysł twórców. Moje największe zastrzeżenia do tego moda to ... "Out of memory" Tu dali naprawdę ciała ...
  4. ksantyp

    OP-2.1

    Co do trudności z walkami z super bandytami, wojskowymi ect : należy podejść tak jak w klasycznym RPG. Jeśli jesteś słabo wyposażony, źle rozwinięty to owszem możesz wygrać czasem z bossem na wyższym lewelu ale po co jak można się tak rozwinąć, że później walki są prostsze. Także i w OPku staramy się jak najwcześniej podnieść kulo odporność artefaktami. To raz, a co jest dobre na masowego przeciwnika (granaty są tu rzeczywiście słabe) ? Karabin maszynowy! Już na początku gry można taki sobie zdobyć a najlepiej M60, który wali każdego co najwyżej na 3 kulki. I naprawdę walki stają się nie takie trudne i frustrujące.
  5. ksantyp

    OP-2.1

    Można też po prostu zrobić quick save a potem zejść z cystern i z bliska sobie posprawdzać czego się nie trafiło (!) i zobaczyło. Sposób dla "leniwych" Godziny grozy - na początku gry wręcz pomagają, jeśli się odpowiednio je zaplanuje to korzysta się z dodatkowego lutu np. na wojownikach Wolności ...
  6. ksantyp

    OP-2.1

    Dokładnie Ci Dokładnie Ci nie powiem, bo też i zmienia on swoje położenie, ale blisko kontrolerów ( północny środek lub północny wschód tam gdzie SEVA)
  7. ksantyp

    OP-2.1

    Pozostaje redukcja rozdzielczości i ustawień graficznych ... :(
  8. ksantyp

    OP-2.1

    Bardzo Wam dziękuję , spawner działa. Ufff! Gra mi się teraz o wiele bardziej komfortowo choć zamierzam ambitnie używać spawnera jak najmniej albo wcale ....
  9. ksantyp

    OP-2.1

    Czy to oznacza, że na wersję instalacyjną + patch 8.0 (instalacyjny) trzeba zainstalować jakiś patch rozpakowany? Czy ktoś może dać link na taki patch z gamedata? Potem rozumiem, dodaję spawnera ...?
  10. ksantyp

    OP-2.1

    Mam małą prośbę, czy ktoś może podać ,jak zainstalować spawner (może ktoś próbował) aby działał. Tak po kolei w krokach. I żeby nie było tego wielkiego napisu DEVELOPER MODE.... Gram na wersji nierozpakowanej , patch 8.0 PL. Na razie kupiłem jeden przedmiot za 200000 (konkretnie Mapę monolitowca dla Kota), który poprzez inny wybór zadań ( nie sposób ogarnąć, które zadania należy wykonać natychmiast a które można odłożyć na póżniej) straciłem. Coś czuję, że będzie ten spawner potrzebny bo uciułać gotówkę jest niezmiernie ciężko, a pominąć coś też nie trudno. Z góry dzięki .
  11. Najczęściej czeka za budynkiem, że GG podejdzie od strony mostu. Wystarczy podkraść się z drugiej strony budynku i jedno uderzenie nożem wprost w głowę i po sprawie. W sumie nie jest to trudne zadanie. Jeśli zostaniesz przez pijawkę zauważony to radzę wczytać sejfa ...
  12. Może ktoś wytłumaczy logikę tych cyfr? 466?
  13. ksantyp

    OP-2.1

    Barman za jedno z zadań daje teleport z każdego miejsca do Kordonu. Warto taki awaryjny teleport sobie pozyskać
  14. ksantyp

    OP-2.1

    @Czujny - Zastanawiam się nad tym: bo z racji tego jaką marną ilością amunicji dysponujemy to naprawdę trzeba się nagłówkować , aby jako tako popychać scenariusz no i tempo rozgrywki jest o wiele większe. Ciągłe zagrożenie, ciągła walka. Szybko się zreflektowałem, że należy pomijać walki, które nie popychają scenariusza: mało lutu, trudność duża, czas zmarnowany. Lepiej brać zadania cykliczne: tam walka jest o coś ... To trochę popycha OP.2.1 w liniowość ....
  15. ksantyp

    OP-2.1

    NA razie jeszcze jestem twardy, ale jak zobaczę, że rzeczywiście dalej jest przegięcie (np. nie pojawią się silniejsze bronie z mocniejszą amunicją) to zjadę na przetrwanie ... Mam ustawiony respawn na STANDARD i też chyba jest to przegięte. Wyczyściłem Zapomniany Las, ale zrobiło się ciemno więc sen. Rano wszystko od nowa ... ( tu spojler: należy zaczynać wcześnie rano )
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.