Skocz do zawartości

A co to za paskudztwo?


oloo

Rekomendowane odpowiedzi

Próba przejścia na Radar z Magazynów, po otrzymaniu kwestu od Łukasza na mózgi kontrolerów. Sola wyłącznie z dopą i wymaganymi patchami. Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) Function : CALifeSwitchManager::add_online File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp Line : 64 Description : Invalid vertex for object Arguments : wpn_g3628148

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd w teksturach broni...próbuj wejść z poprzedniego zapisu ..jeżeli nie pomoże trzeba usunąć z gry...sprawdź i napisz dam Ci.... gotowy kod do wklejenia: W katalogu z zainstalowanym Stalkerem znajdujemy plik gamedata/scripts/bind_stalker.script. Na wszelki wypadek robimy kopię bezpieczeństwa pliku. Otwieramy plik notatnikiem, znajdujemy linię function actor_binder:update(delta) Zaraz za nią wstawiamy taki kod: local se_obj = alife():object("wpn_g3628148") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end Uruchom grę z zapisu przed wystąpieniem błędu....jeżeli nie pomoże uruchom od wejścia na lokację na której wystąpił błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vertex to chyba punkt siatki geometryczna obiektu a nie tekstura.Ale rozwiązanie pomoże na 99%


I jak naprawiłeś to usuń skrypt podany przez Malakas bo może powodować potem problemy

Ja nie mam Ci tego za złe, ale chciałem sprecyzować http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//wodka.png

Sposób jest agresywny bo po prostu usuwa obiekt ale gdy jest on nie ważny to nie ma problemu.Gorzej gdy jest to kluczowy NPC(np Barman,Sid)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, doszedłem znów do przejścia - i znów wywałka http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png Tyle że trochę inny log mam teraz.

Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)

Function : CALifeSwitchManager::add_online

File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp

Line : 64

Description : Invalid vertex for object

Arguments : wpn_g3662978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuń poprzedni skrypt i wstaw nowy z nowym błędem. Prawidłowo wygląda to tak.. Znowu otwieramy plik bind_stalker.script i dodajemy do wcześniej wklejonego wiersza...kolejną linijkę z nowym przedmiotem local se_obj = alife():object("af_rusty_thorn21505") local se_obj2 = alife():object("af_rusty_thorn21503") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end if se_obj2 then alife():release(se_obj2, true) end Znowu wczytujemy zapis sprzed wejścia na lokację i próbujemy....ale można zaryzykować usunięcie poprzednika bo błąd nie wystąpił jeden po drugim. Nie powtarzaj lokacji tylko próbę przejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale coś jest bardzo nie tak, spróbuj przeinstalować Soyankę bo może plik się uszkodził


czemu af_rusty_thorn21505? Malakas popełnił błąd
Powinno chyba być: local se_obj = alife():object("wpn_g3628148") local se_obj2 = alife():object("wpn_g3662978") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end if se_obj2 then alife():release(se_obj2, true) end

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko chcecie na tacy, a samemu nie wolno pomyśleć.? Zacytowałem fragment poradnika..http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//wodka.png w zawiasach ("..") wpisujemy zawsze przedmiot z loga błędu....faktycznie coś dużo tego, ale czasem tak może być.

W poradniku pisze,że są wypadki gdzie trzeba usunąć kilka przedmiotów by ruszyć dalej. Ollo wklej kod portalsa i pisz czy pomogło...

// nie sądzę by był to problem sprzętowy, miałbyś niebieskie ekrany przy braku spójności systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.