Dziki Perun Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Witam, stalkerzy. Ostatnio na rosyjskim forum Stalkera pojawiło się wszystko dotyczące kodu źródłowego Czystego Nieba i Cienia Czarnobyla. Oryginalny post - http://www.gameru.net/forum/index.php?showtopic=55777&st=1700&p=1489128&#entry1489128 Nie orientuję się w takich sprawach, ale dla innych ludzi a nawet w sumie modderów jest to być może na pewno w cholerę ważne. Tutaj link do MEGA pod moim własnym repozytorium, bez haseł i innych pierdół, w ramach uniknięcia "niewytłumaczalnego zniknięcia". https://mega.co.nz/#!lwwnBaRZ!TeyOo5DKvg3z76SJMpc-pnhEuNA-2IqIU0D1Mp_SQ3A A przy okazji, to tam jeszcze jest kod źródłowy Cienia Czarnobyla. Zew Prypeci czeka pewnie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Tam są też pliki wzbogacające edytor Maya, jakiś folder eax jak się poszuka. Teraz modderzy cuda może zrobią ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Greg dba by o jego grach nie zapomnieli ;) 84tyś plików, ładnie. MODderzy mają teraz dopiero pożywkę, ciekawy jestem jak by wyglądało LA gdyby to wrzucono do sieci te kilka lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Niezbyt inaczej. Lost Alpha razem z Czystym Niebem korzystają z DX10, (LA pewnie tylko z DX10.1) więc różnica byłaby niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zobacz sobie na OGSM, szczególnie na wersję 0.9.3.x dynamiczne kałuże detektory identyczne jak w CoP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Ja nie mówię o wizualnej wersji gry a o rozbudowie jej samej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Rozumiem, nawet bez kodu źródłowego modderzy bawili się poważnie w silniku i publikowali efekty pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Dx 10, dx 11 ja dalej jestem przy dx 9. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi