Gatzek Opublikowano 8 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Przy rozpoczynaniu nowej gry:FATAL ERROR [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)[error]Function : CUIXmlInit::InitDragDropListEx[error]File : uiUIXmlInit.cpp[error]Line : 454[error]Description : XML node not found[error]Argument 0 : dragdrop_knife[error]Argument 1 : uiactor_menu_16.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 8 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Junx zapomniał wrzucić plik "actor_menu_16.xml" Musiałbyś mu na PW napisać aby podesłał Ci plik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 W razie W, daje oba: ui.7z I jak ktoś testuje moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Próbowałem testować - jak pisałem lubię Twoje mody. Z tego co kojarzę, to wersja alpha więc przymknąłem oko, że rozjechały się tekstury w oknie ekwipunku. Broń, kombinezon jest przesunięty względem okienek, w których powinny się wyświetlać (monitor 16:10). Na początku nie wiadomo co robić po obudzeniu się w bazie Czystego Nieba, ale w końcu wyszedłem na Bagna i tu się poddałem. Wg czasu gry jest około południa, trwa burza i ciemno jest tak, że nic nie widać. Nie chciało mi się czekać, aż burza się skończy i będzie można grać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 To jest błąd z intra. Ja wiesz w podstawce jest burza na początku i gra się zacina ma tej pogodzie. Wyjdź z bagien i pogoda wróci do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Jak ma wyjść z bagien jak napisał że dopiero na nie wyszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Idzie do przejścia i już ;) Całość zajmuje max 20 minut ;) \\\Nowy arsenał broni - STCS Weapon Pack Wideo prezentacja z w/w moda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Powiem tak. Jak to przetłumaczysz (lub ktoś to przetłumaczy) dasz do moda i skompilujesz do będzie niezła jatka w Zonie :).Fajne pukawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 I mam chłopaki problem ;/ Mod freeplay Start wywala mi w dolinie mroku. Mod jest w wersji Beta i może nie zostać ukończony, więc są dwa wyjścia. Idziemy na podstawę albo TFW, bronie do TFW wiem jak dodać, wybór należy do Was - http://strawpoll.me/4491000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 30 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Podaj loga to zobaczę co da się z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 @ monolityczny, błąd jest w konfigach i skryptach. Błąd wywala przy synchronizacji. Jest związany z fabułą, tu naprawisz a potem znowu coś wyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) 3 screeny z nowej wersji Edytowane 20 Czerwca 2015 przez Junx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 23 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 kiedy mod będzie gotowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 19 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Wracam do pracy nad modem Nowa wersja zawiera większość starej z tym, że osobiście całość sprawdzę aby działało mod jest na moddb - http://www.moddb.com/mods/hybrid1 Paczka screenów z nowej wersji 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Wybacz ale nie rozumiem co takiego jest zadziwiającego w tych screenach? Po prostu inna paczka shaderów, można wrzucić do każdego stalkera inną jak chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 23 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Rozumiem twoją myśl. Chodzi o to, że shadery są z moda SRP v1.0.6, który naprawia podstawowe błędy po patchu 1.5.10, który niestety nie naprawił wszystkiego. Ten mod to naprawia, kolejna sprawa. Nowe particle artefaktów oraz świateł, pochodzą z moda Particle Paradise 3, który jest do CoP, ale na szczęście udało mi się go przenieść do CS. Teraz płomienie z komory, ognisko itd. wyglądają bardziej realistycznie. Nowa pogoda pochodzi z moda SWTC, tu nie trzeba wyjaśniać za dużo. Lepiej SWTC wygląda w CS niż AF 1.3. I ostatnia sprawa wygląd pancerzy, pochodzą z moda Variation Mod 1.41 jest do CoP, który zamienia modele pancerzy NPC'ów, samych pancerzy jest ponad 300, więc pierw trzeba było utworzyć 9 osobno folderów, potem otworzyć plik character_desc_general.xml i pozamieniać atak aby się nie powtarzały. Jak dla mnie mod działa doskonale wiem, że wolisz mody fabularne niż graficzne, ale każdy ma inne gusta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 23 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Jak dla mnie to dobra robota (i mam nadzieję stabilna). Czysty CS jest w wykonaniu GSC niestabilny, brzydki ogólnie. Myślę że co do Variation Mod'a powinieneś usunąć niepotrzebne pliki (bo pancerzy jest ~300) gdyż ustawianie wariacji npc zajmie Ci wieki.Jeszcze kilka spraw... jak AI moda? Zawsze możesz dorzucić paczkę od Rulixa, doda pare umiejętności dla NPC.Co do tekstur, zmień tekstury ziemi, trawy na inne. Vaniliowe wyglądają gorzej niż te które były w buildach. Jak będziesz miał chęci to możesz się pokusić o port tekstur otoczenia z AA 2.1. Tym bardziej że levele z CS są prawie identyczne jak w SoC'u. Podsumowując: Zajebista robota, oby tak dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 23 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Mod o dziwo BARDZO stabilny, naprawiłem kilka błędów w plikach dialogowych z moda SRP v1.0.6. jestem już w Limańsku :PVariation Mod, już dawno jest dodany. Sam myślałem, że to będzie trudne i długie, ale wystarczyło otworzyć 9 osobno folderów z jednej strony ekranu, z drugiej plik character_desc_general.xml i jazda :P Trzeba było tylko zmieniać kolejne nazwy pancerzy, sekwencja kopiuj wklej działała doskonale. Pozostało mi tylko dodane modeli w plikach character_desc_nazwa_mapy.xml AI moda? Nie będę ruszać wcale bo... wystarczyło mi tylko, że zobaczyłem Stalkerów na Wysypisku (tak sami przeszli, byłem w szoku).Tekstury dodam z MYSTERY w formie addonu, bo teraz jakbym dodał to wyjdzie ze 4 GB :PJedyne co mnie martwi to particle w Limańsku od anomalii przestrzennych, które zarżą każdy Komp :P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 28 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Jest mod - http://www.moddb.com/mods/hybrid1/downloads/hybrid-10Addon z teksturami z MYSTERY - http://www.moddb.com/mods/hybrid1/addons/addon-texture-mystery-to-hybridChangelog- http://www.moddb.com/mods/hybrid1/news/changelog-271015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 12 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Pobrałem i mod całkiem mi się podoba Niestety freeplay cierpi na brak rzeczy do roboty ( bo wojna frakcji szybko się kończy a questów pobocznych dużo nie ma ) i małe glitch'e . Dopiekły mnie również dość częste crashe przy próbach zapisu oraz próbach wczytania lokacji ale mimo tych drobiazgów mod bardzo barzo przyjemny i grywalny Polecam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Napisz o tych błędach. W wersji 1.1 postaram się je naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 12 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Napisz o tych błędach. W wersji 1.1 postaram się je naprawić Jutro będę miał chwilkę to napiszę Tobie na PM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Wyszły dwa małe addonyLepsza latarka - http://www.moddb.com/mods/hybrid1/addons/better-lightPoprawiony i trochę zmieniony hud plecaka, teraz można nosić ze sobą dwa karabiny albo strzelbę i snajperkę - http://www.moddb.com/mods/hybrid1/addons/new-edit-slots-small-tutorial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Znalazłem parę problemów 1. Kupiłem 2 celowniki, przy próbie sprzedaży sprzedało te 2 celowniki ale w ekwipunku zostały te 2 celowniki i mogłem ,,farmić" pieniądze. Dodam że nie mogłem ich się pozbyć. 2. Aks-74u i parę innych broni idzie do slotu pistoletowego. 3. Te jasne jak wiadomo co obiekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 15 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 180 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\bind_stalker.script:602: table index is nil stack trace: Jak naprawić tą przypadłość ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.