Skocz do zawartości

Hybrid Build


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Przy rozpoczynaniu nowej gry:

FATAL ERROR [error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)[error]Function      : CUIXmlInit::InitDragDropListEx[error]File          : uiUIXmlInit.cpp[error]Line          : 454[error]Description   : XML node not found[error]Argument 0    : dragdrop_knife[error]Argument 1    : uiactor_menu_16.xml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem testować - jak pisałem lubię Twoje mody.

 

Z tego co kojarzę, to wersja alpha więc przymknąłem oko, że rozjechały się tekstury w oknie ekwipunku. Broń, kombinezon jest przesunięty względem okienek, w których powinny się wyświetlać (monitor 16:10).

 

Na początku nie wiadomo co robić po obudzeniu się w bazie Czystego Nieba, ale w końcu wyszedłem na Bagna i tu się poddałem. Wg czasu gry jest około południa, trwa burza i ciemno jest tak, że nic nie widać. Nie chciało mi się czekać, aż burza się skończy i będzie można grać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Rozumiem twoją myśl. Chodzi o to, że shadery są z moda SRP v1.0.6, który naprawia podstawowe błędy po patchu 1.5.10, który niestety nie naprawił wszystkiego. Ten mod to naprawia, kolejna sprawa. Nowe particle artefaktów oraz świateł, pochodzą z moda Particle Paradise 3, który jest do CoP, ale na szczęście udało mi się go przenieść do CS. Teraz płomienie z komory, ognisko itd. wyglądają bardziej realistycznie. Nowa pogoda pochodzi z moda SWTC, tu nie trzeba wyjaśniać za dużo. Lepiej SWTC wygląda w CS niż AF 1.3. I ostatnia sprawa wygląd pancerzy, pochodzą z moda Variation Mod 1.41 jest do CoP, który zamienia modele pancerzy NPC'ów, samych pancerzy jest ponad 300, więc pierw trzeba było utworzyć 9 osobno folderów, potem otworzyć plik character_desc_general.xml i pozamieniać atak aby się nie powtarzały. 

 

Jak dla mnie mod działa doskonale wiem, że wolisz mody fabularne niż graficzne, ale każdy ma inne gusta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to dobra robota (i mam nadzieję stabilna). Czysty CS jest w wykonaniu GSC niestabilny, brzydki ogólnie. 

Myślę że co do Variation Mod'a powinieneś usunąć niepotrzebne pliki (bo pancerzy jest ~300) gdyż ustawianie wariacji npc zajmie Ci wieki.

Jeszcze kilka spraw... jak AI moda? Zawsze możesz dorzucić paczkę od Rulixa, doda pare umiejętności dla NPC.

Co do tekstur, zmień tekstury ziemi, trawy na inne. Vaniliowe wyglądają gorzej niż te które były w buildach. 

Jak będziesz miał chęci to możesz się pokusić o port tekstur otoczenia z AA 2.1. Tym bardziej że levele z CS są prawie identyczne jak w SoC'u. 

 

Podsumowując: Zajebista robota, oby tak dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod o dziwo BARDZO stabilny, naprawiłem kilka błędów w plikach dialogowych z moda SRP v1.0.6. jestem już w Limańsku :P

Variation Mod, już dawno jest dodany. Sam myślałem, że to będzie trudne i długie, ale wystarczyło otworzyć 9 osobno folderów z jednej strony ekranu, z drugiej plik character_desc_general.xml i jazda :P 

Trzeba było tylko zmieniać kolejne nazwy pancerzy, sekwencja kopiuj wklej działała doskonale. Pozostało mi tylko dodane modeli w plikach character_desc_nazwa_mapy.xml :)

AI moda? Nie będę ruszać wcale bo... wystarczyło mi tylko, że zobaczyłem Stalkerów na Wysypisku (tak sami przeszli, byłem w szoku).

Tekstury dodam z MYSTERY w formie addonu, bo teraz jakbym dodał to wyjdzie ze 4 GB :P

Jedyne co mnie martwi to particle w Limańsku od anomalii przestrzennych, które zarżą każdy Komp :P   

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pobrałem i mod całkiem mi się podoba :) Niestety freeplay cierpi na brak rzeczy do roboty ( bo wojna frakcji szybko się kończy a questów pobocznych dużo nie ma ) i małe glitch'e . Dopiekły mnie również dość częste crashe przy próbach zapisu oraz próbach wczytania lokacji ale mimo tych drobiazgów  mod bardzo barzo przyjemny i grywalny :) Polecam ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszły dwa małe addony

Lepsza latarka - http://www.moddb.com/mods/hybrid1/addons/better-light

Poprawiony i trochę zmieniony hud plecaka, teraz można nosić ze sobą dwa karabiny albo strzelbę i snajperkę - http://www.moddb.com/mods/hybrid1/addons/new-edit-slots-small-tutorial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Znalazłem parę problemów

1. Kupiłem 2 celowniki, przy próbie sprzedaży sprzedało te 2 celowniki ale w ekwipunku zostały te 2 celowniki i mogłem ,,farmić" pieniądze. Dodam że nie mogłem ich się pozbyć.

2. Aks-74u i parę innych broni idzie do slotu pistoletowego.

3. Te jasne jak wiadomo co obiekty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\bind_stalker.script:602: table index is nil


stack trace:

Jak naprawić tą przypadłość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.