Jump to content

Gatzek

Mechanik
  • Content Count

    418
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Gatzek last won the day on March 26 2017

Gatzek had the most liked content!

Community Reputation

796 Przyjacielski

1 Follower

About Gatzek

  • Rank
    Weteran
  • Birthday 10/08/1969

Profile Information

  • Ruble
    19960
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Recent Profile Visitors

1744 profile views
  1. Hejka, do pomocy przy tłumaczeniu zawsze jestem chętny. Problemem jest mała ilość wolnego czasu (praktycznie tylko niedziele). Jeśli zapadnie decyzja o tłumaczeniu to pomogę.
  2. @OldMandzięki za rozjaśnienie. Kombinowałem z tym zadaniem. Chciałem całkowicie usunąć broń z inwentarza dezertera, tak żeby nie można jej było zdobyć poprzez zabicie zbiega. Cóż, usunięcie pistoletu z inwentarza powodowało, że odpowiedni dialog nie pojawiał się u Sidorowicza.
  3. Takie pytanko do tych co jeszcze pamiętają tego moda: Jedno z pierwszych zadań od Sidorowicza to przyniesienie modyfikowanego pistoletu od dezertera z wioski bracholi. Czy ten pistolet da się zdobyć inaczej niż tylko zabijając tego dezertera? Wg plików powinien też być w schowku Marynarza ale czy ktoś go tam znalazł? Schowek znalazłem jak poprzednim razem grałem ale właśnie nie pamiętam czy był tam ten pistolet. Jakoś tak strzelanie w łeb dezerterowi wydaje mi się mało klimatyczne i niezbyt pasujące do postaci GG w tym modzie.
  4. Albo zamiast condition = (( (math.random(cwc_min, cwc_max) + math.random(rwc_min, rwc_max)) * math.random(wcf_min, wcf_max))/100) użyć condition = math.random(100)/100 i będziesz miał całkowitą losowość w dropie broni. Stan będzie od 1% do 100%.
  5. W 2015 roku wyszła poprawiona i uzupełniona wersja tego moda. https://www.amk-team.ru/forum/topic/13177-put-cheloveka-dezhavyu-outfater-add-on/ Polonizacja NIE JEST z nią kompatybilna. Co się zmieniło w modzie (tłumaczenie z google translatora):
  6. Już nie pamiętam które pliki za co odpowiadają. Najlepiej poszperać po necie, szczególnie po rosyjskojęzycznych forach poświęconych modowaniu Stalkera. Tu niestety barierą dla większości z nas będzie język.
  7. Musisz poszukać jakie wartości mają zmienne cwc_min, cwc_max, rwc_min, rwc_max, wcf_min, wcf_max i pozmieniać na takie jakie Ci pasują. Funkcja math.random generuje liczbę z jakiegoś zakresu. W moim przykładzie math.random(15) będzie to zakres 1-15. (math.random(15) +5)/100 --> generuje jakąś wartość z zakresu 1 - 15, dodaje do niej 5 i całość dzieli przez 100. Minimalna jakość broni to 1 + 5 podzielone przez 100 czyli 0,06. Maksymalna 15 + 5 podzielone przez 100 czyli 0,2. W Misery początek i koniec zakresu definiują zmienne wymienione wyżej. Musisz się sam z tym pobawić, tylko pamiętaj o zrobieniu kopii zapasowej tego pliku! Ewentualnie jak nie czujesz się na siłach z samodzielnym eksperymentowaniem możesz wartość stanu broni ustawić "na sztywno". condition = 1 --> każda broń z trupa będzie miała 100% stanu condition = 0,5 --> każda broń z trupa będzie miała 50% stanu condition = 0,3 --> każda broń z trupa będzie miała 30% stanu itd itp Funkcja function set_outfit_drop_condition(npc) robi to samo ale dla pancerzy znajdowanych w trupach. Tu wszystko jest łatwiejsze bo ich stan określa linia local condition = (math.random(25)+5)/100. A to chyba będziesz wiedział jak zmienić
  8. gamedata\scripts\death_manager.script function keep_item(npc, item) item:set_condition((math.random(20)+5)/100) ---> jakość broni w procentach. function set_weapon_drop_condition(item) local condition = (math.random(15)+5)/100 ---> jakość broni w procentach. W Misery wartości mogą być inne, to przykład z moda M.S.O
  9. Jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzenie w którym dokładnie momencie NPC zmieniają nastawienie. Jeśli masz wcześniejsze sejwy to posprawdzaj i graj od momentu kiedy jeszcze nie są wrogo nastawieni.
  10. Dziś obejrzałem i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobało, Świetnie oddany klimat tamtych czasów - zakłamanie i urawniłowka, zaklinanie rzeczywistości aby tylko wykonać plan. Co z tego, że oddane na różnorakie święta (1. Maja, rocznica Rewolucji itd) obiekty były później dokańczane miesiącami (czy coś się tak bardzo zmieniło od tamtych czasów)? Oglądając ten miniserial trzeba tylko pamiętać, że nie jest to dokument a fabularyzowana wersja tego co wydarzyło się w Czernobylu, stąd nieścisłości czy bohaterowie, którzy tak naprawdę nigdy nie istnieli (Chomczuk). Fajnie też było zobaczyć miejsca znane z gry - kino Prometeusz w Prypeci czy Zaton. Moja córka będzie też oglądać "Czernobyl". Może opowiem jej później jak w LO nasza chemiczka dawała nam płyn Lugola do picia?
  11. Gatzek

    Hybrid Final (1.4.22)

    Odblokujesz dostęp do tzw debugmode w grze i będziesz miał dostęp między innymi do spawnera.
  12. Może któryś z tłumaczy zdecyduje się na uaktualnienie polonizacji, ja nie będę miał czasu w przyszłym miesiącu. Najwięcej zmian będzie w katalogu text. Reszta plików z polonizacji od @gawron jest w większości zgodna, chyba w dwóch plikach script i w jednym z katalogu config\gameplay\ widziałem znaczące różnice.
  13. Spróbuj zmienić oświetlenie na statyczne.
  14. Na polskiej podstawce Klondajk 2.0 Reborn uruchomił się bez problemu. Polonizacja od @gawron wymaga uaktualnienia aby działała poprawnie z tą wersją. Dokładny opis wersji Reborn jest w poście @FeRu (po rosyjsku). https://stalkerteam.pl/topic/7279-pod-osłoną-śmierci-klondajk-20/?do=findComment&comment=127947
  15. Z ciekawości pobrałem Klondike Reborn, wzmiankowanego na 12-13 stronie. Szok, po rozpakowaniu mod waży 35Gb! Muszę najpierw zrobić miejsce na dysku, żeby zobaczyć co on zmienia i czy da się w niego grać. Edit: Postawiłem Reborna, @kondotier specjalnie dla Ciebie screen jak w tym modzie wygląda celowanie przez PSO
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.