Jump to content

Gatzek

Mechanik
  • Content Count

    460
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Gatzek last won the day on August 16 2020

Gatzek had the most liked content!

Community Reputation

846 Przyjacielski

1 Follower

About Gatzek

  • Rank
    Weteran
  • Birthday 10/08/1969

Profile Information

  • Ruble
    20138
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Recent Profile Visitors

2097 profile views
  1. @bacenty uruchamiaj plik exe jako administrator. U mnie to najczęściej rozwiązywało większość problemów
  2. Czy ktoś już miał okazję zagrać w Cyberpunk 2077 i może podzielić się wrażeniami?
  3. @prozmus84fov czyli field of view to pole widzenia. To wycinek okręgu jaki widzi przed sobą Twoja postać. Im większa wartość tym masz szersze pole widzenia.
  4. @Arni68 to nie jest folder tylko plik. Pełna ścieżka to /gamedata/config/alife.ltx. Jeśli nie masz tego pliku to znaczy, że nie został zmieniony przez autora moda i gra pobiera go ze spakowanych plików podstawowej wersji gry. Sorki za odkop, ale może jeszcze komuś poza @bober322to się przyda. https://www.moddb.com/games/stalker/downloads/stalker-mod-tool - tym programem można rozpakować pliki *.db
  5. @Monolihtaliantylko w mojej grze żaden ze stalkerów nie miał nic do jedzenia do sprzedania. Dałem OLR drugą szansę i dopiero u Żaby mogłem kupić pierwsze żarcie. Mod faktycznie nie jest trudny, tylko ten początek jest strasznie irytujący.
  6. @Monolihtaliandzięki ale mod już wyleciał z dysku W tym schowku na strychu były apteczki ale nie było żarcia. Ikonka głodu zrobiła się czerwona zaraz po zrobieniu pierwszego zadania dla Żaby i odpuściłem sobie grę. To mod nie dla mnie, gra ma mi sprawiać frajdę, a nie sprawiać, że muszę przebrnąć na siłę sam początek, jak napisałeś.
  7. @Szczepan9205dzięki za podpowiedź. Pogram jeszcze chwilę ale jak tak dalej pójdzie to dam sobie spokój z tym modem. Nie lubię jak w sztuczny i idiotyczny sposób podnoszona jest trudność.
  8. Problem w tym, że w tych miejscach tego jedzenia nie ma. Nie ma też artu jak idziemy z walizką w pierwszym zadaniu.
  9. Postawiłem moda z linków na moddb, tych które podał @tom3kb. Na to nałożyłem polonizację i mod działa (jak na razie). W Wiosce startowej znalazłem dwa schowki na strychu ale ani grama jedzenia, a ikonka głodu juz świeci na pomarańczowo :/
  10. @tom3kb @ArNiew weekend postaram się sprawdzić czy coś się da zainstalować z tych linków. Dzięki. Hmmm.... Czy te linki na moddb są do angielskiej wersji moda? Jeśli tak, to niestety nie będzie to dla mnie. Pa angliski ni kuta nie panimaju :/
  11. Czy jakaś dobra dusza mogłaby zrobić reupload moda? Linki z pierwszego posta wygasły.
  12. Z edycją plików graficznych nie pomogę, z tego tematu jestem całkowita 'lama'
  13. Za ta kropkę na minimapie odpowiada plik ui_actor_hint_wnd.dds. Otwórzcie go sobie i wszystko będzie jasne
  14. Szukaj w katalogu gamedata\config\misc\ Jak znajdziesz plik z interesującym Cię handlarzem to poszukaj w nim sekcji ze słowem 'sell' . Dopisz w niej detektory z parametrami 1, 1 (pierwszy to ilość jaką handlarz ma na sprzedaż, a drugi to szansa że przedmiot pojawi się w sprzedaży. 1 to 100%). Jeżeli jesteś na 100% pewien, że zrobiłeś zmiany w dobrym pliku handlarza, a detektor się nie pojawia to musisz znaleźć plik z kodem detektora i poszukać w nim wpisów: quest_item i can_trade . Pierwszy ustawiasz na wartość false, a drugi na true. Bardziej szczegółowych instrukcji Ci nie podam bo nie mam Zewu na dysku. Jeśli trochę sam pokombinujesz to sobie poradzisz, zrób tylko kopię zapasową plików jakie będziesz zmieniał Porady są bardzo ogólne ale też zasada zmian u handlarzy jest wspólna dla wszystkich modów. Cała sztuka to znaleźć odpowiednie pliki (a to czasami nie jest łatwe i trzeba się naszukać).
  15. Możliwe, że modyfikacja parametrów w sekcji visibility parameters sprawi, że GG będzie niewidzialny. Ale co trzeba zmienić i na jakie wartości nie mam pojęcia. Kluczowe mogą być te 4 parametry: min_view_distance = 1.0 ; коэффициент, который множится на eye_range, в зависимости от угла max_view_distance = 1.0 ; коэффициент, который множится на eye_range, в зависимости от угла visibility_threshold = 1.0 ; значение, при достижении суммой которого объект считается видимым always_visible_distance = 1.0
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity