cichy Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. Poradnik archiwalny, aktualna wersja z odświeżonymi screenami: Spoiler "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.1. Spoiler Mod wygląda niesamowicie i ma ten swój klimat. Na zrzutach ekranu widać co mam na myśli :). http://thumbnails107.imagebam.com/26438/a3671e264378843.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26438/d8cc41264378899.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26438/02a77d264378947.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26438/7d170f264379031.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26438/4a4dd7264379090.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26438/9e907f264379171.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26438/5098de264379236.jpg Pierwsze zadanie to odniesienie kontenera na wskazane miejsce i wzięci drugiego - po drodze możemy dziabnąć trzech wojaków - ale ostrożnie i po cichu http://thumbnails105.imagebam.com/26439/486b8c264381334.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/a8b23d264381432.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26439/0b0335264381463.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26439/ce965b264381488.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26439/2f2813264381520.jpg Po drodze znalazłem na dzień dobry dwa jednakowe i jeden inny art. http://thumbnails103.imagebam.com/26439/0cf94c264381713.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26439/220acb264381786.jpg Od Żaby dostajemy kolejne zadanie - odnaleźć artefakt. Jest on na wierzy strażniczej na nasypie. Po powrocie dostajemy broń i kolejne zlecenie - spotkać się z Diggerem. Ruszamy. Kolunio jest pod mostkiem koło ATP. http://thumbnails104.imagebam.com/26439/87c5bb264382193.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/32cea6264382237.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/729a5f264382300.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26439/b0167d264382389.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26439/c92e51264382427.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/61b204264382471.jpg Z Digerrem zabijamy mięsacza i wracamy do handlarza. Dostajemy nagrodę i idziemy do ATP ratować żołnierza który ocalał z patrolu. http://thumbnails103.imagebam.com/26447/5857b8264464903.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26447/43b03c264464928.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26447/851604264464964.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26447/896c31264464977.jpg Na miejscu leczymy rannego. Dostajemy sygnał by ubić kontrolera - jest na samej górze w budynku. Następnie eskortujemy uratowanego dz czasu aż dostaniemy sms od Żaby. Kolejne zadanie to dostarczyć amunicję i wrócić z artefaktem. Ruszamy. http://thumbnails103.imagebam.com/26447/f77369264465148.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26447/e24a8c264465256.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26447/dbcbd6264465274.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26447/a1843b264465367.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26447/137041264465415.jpg Rzeczonego Stalkera zgodnie z tym co mówi Żaba znajdujemy w dolinie za mostem w domku. Dokonujemy wymiany i wracamy do handlarza. Po drodze możemy naciąć się na atak pijawek - wygląda to niesamowicie. http://thumbnails105.imagebam.com/26536/b869be265356142.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26536/df34ba265356206.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26536/9f0fae265356252.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26536/28e373265356328.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26536/5e7464265356387.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/cda929265356436.jpg Nasze kolejne zadanie to udanie się do kompleksu Med-Przyrządów czyli po staremu Agroprom. Mamy odnaleźć tam wszystkie dokumenty i dostarczyć Żabie. Droga prowadzi przez Wysypisko. Ruszamy. http://thumbnails108.imagebam.com/26536/165370265356827.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/756eb6265356865.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/0f89d0265356919.jpg Agroprom wygląda świetnie. Po wejściu na jego teren dostajemy sms od Żaby - na terenie są wojskowi. I kolejny - S.O.S - od stalkera. Dajemy mu apteczkę i wykańczamy mutanty. Po tym rozmawiamy z uratowanym - daje nam namiar na schowek Striełoka - jest on gdzie indziej niż w podstawce - info mamy w naszym PDA. Spotkałem też ciekawą anomalię - z Half Life'a. http://thumbnails108.imagebam.com/26543/6c9122265420305.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26543/6f3a55265420367.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26543/e6c5d2265420432.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/0c1f5b265420472.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/8ad8cc265420513.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/bfae39265420568.jpg Odnajdujemy schowek ze zdjęcia - jest za rurami. W nim informację na fleszce - odnaleźć siedem części informacji o Zonie. Kolejny nowy artefakt znalazłem. Dokumenty w budynku wojskowych część 3 jest na piętrze na stole - teraz budynki w środku wyglądają inaczej niż znamy z podstawki. W papierach, na końcu jest informacja by szukać w hangarze na wysypisku za rurami. http://thumbnails101.imagebam.com/26543/1edd2c265421455.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26543/edc15d265421722.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26543/5e808e265421768.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26543/b457e2265421795.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26543/31171a265421845.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26543/64a329265422029.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/11c9ed265422098.jpg Kolejne dokumenty znalazłem jak w napisano w FAQ na dachu. Również tam jest namiar na hangar na wysypisku, w kolektorze. http://thumbnails105.imagebam.com/26544/cdf2be265431554.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26544/eb34a6265431595.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26544/ff7647265431632.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26544/2c4695265431675.jpg Dokumenty dla Żaby (Ropuchy) znalazłem na szafce na trzecim piętrze budynku wojskowych. Trzeba uważać na zombi i poltergeista które pojawiają się po odnalezieniu walizki. http://thumbnails105.imagebam.com/26544/99ebda265435663.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26544/981830265435704.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26544/68569a265435747.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26544/bd4e69265435782.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26544/122184265435844.jpg Po wejściu na Wysypisku dostajemy sms od Żaby - mamy w hangarze znaleźć artefakt. Jak wejdziemy do ostatniego pomieszczenia, klatką schodową w dół i dalej są rury obok chodnika którym się przemieszczamy - za barierką na końcu leży art. Dokumenty nr 2 są w ogromnej rurze kanalizacyjnej za ostatnim budynkiem hangaru. Odsyłają nas do Cichych Pagórków. Koło żołnierza, nad wejściem (trzeba wejść po schodach na kratki wemma i dalej do budki z trupem) do hali w zielonym pomieszczeniu, są tajne dokumenty - w nich jest informacja by pomówić o nich z handlarzem. Ruszamy. http://thumbnails102.imagebam.com/26552/a2b9e9265513107.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26552/37dc75265513124.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26552/a5de93265513148.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26552/51a468265513184.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26552/c92115265513228.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26552/527789265513253.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26552/cc68b6265513287.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26552/45049a265513315.jpg Rozliczamy zadania na dokumenty i artefakt. Mamy zadanie nocną porą ukraść dokumenty z posterunku na Kordonie. O tajnych papierach znalezionych na Wysypisku mamy rozpytać się w Barze. Kradniemy w miarę bez ofiar kolejną teczkę i wracamy do Żaby. Ten odsyła nas z nimi do Baru - Barman nas nakieruje i z tą sprawą - sporo musimy się tam dowiedzieć. Idziemy. http://thumbnails105.imagebam.com/26560/d0cd26265591193.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/44e896265591221.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26560/52574e265591302.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26560/9813f2265591343.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26560/36aa9b265591395.jpg Takiego Baru jeszcze nie znacie ;D. Kilka postaci jest nieistotne -dają tylko pewne wskazówki w poruszaniu się. W bazie Powinności jest też handlarz. Ogólnie po Barze trzeba trochę pochodzić. Mod jest świetny - inny. http://thumbnails103.imagebam.com/26560/10d596265591937.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26560/566266265592071.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/31dabf265592136.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26560/57ff4d265592202.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/24c820265592298.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26560/9f553c265592354.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26560/d3a4eb265592449.jpg Przy wejściu do baru spotykamy Łowcę - dostajemy od niego zadanie na odnalezienie jego karabinu w jednym z domów w Dziczy. Rozmawiamy z Barmanem - dajemy walizkę z dokumentami z posterunku Wojskowych. Daje nam zadanie na wyprawę do podziemnego labu w Dolinie Mroku. Mówimy z nim o dokumentach z hangaru - bierze je od nas i obiecuje pomówić o nich z informatorem. http://thumbnails107.imagebam.com/26578/c50ba4265775362.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26578/848af9265775393.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26578/9e18e8265775436.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26578/3fafd5265775603.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26578/79663f265775759.jpg Rozmawiamy z informatorem. Ten za drobne sumy mówi nam o grupie Striełoka, i o Jeziorze Jantar. Teraz ruszamy do Doliny Mroku, ale najpierw po "gnata" Łowcy ;). Z tym gnatem to się jednak wstrzymałem. Na Rostoku jest ranny i 3 trupy z PDA - dialogu na razie brak z żyjącym - może po coś tam jest ;). Później tam zajrzę. http://thumbnails103.imagebam.com/26578/bec789265776660.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26578/2b35e3265776671.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26578/bc0cc4265776685.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26578/0fb5f9265776727.jpg FAQ (Frequently Asked Questions), czyli częste pytania do moda, nieco skromny, ale starczy ;). P:Dokąd zanieść aktówkę w pierwszym zadaniu Żaby? O:Wychodzisz z wsi na drogę, przechodzisz ją i do oporu do skały. Dalej na prawo i takm, zanim dojdziesz do Niwy. p:Gdzie szukać artefakt w drugim zadaniu Żaby? O:Wychodzisz ze wsi na drogę. Skręcasz na lewo i idziesz do mostu. Tam na górze mała wieża, on wewnątrz jej. P:Gdzie szukać schowek Striełoka? O:Otworzyć zadania w PDA i obejrzeć informację o tym zadaniu. Wszystko od razu stanie się zrozumiałe. P:Gdzie szukać akta na NII Miedpribor dla Żaby? O:W budynku, jak i w oryginale na trzecim piętrze w centrum pokoju na bufecie. P:Znalazłem czerwone akta na NII Miedpribor, gdzie szukać dalej? O:Pierwsze dwie części leżą na lokacji NII Miedpribor: 1 - na pierwszym piętrze w głównym kompleksie, 2- w środkowym kompleksie na dachu. Następujące części trzeba szukać według wskazówek z tych dokumentów. P:Gdzie szukać artefakt z polecenia Żaby na Wysypisku w hangarze? O:Jak wchodzisz do hangaru, z prawej strony i z lewej strony są jamy. Skaczesz w skrajną prawą - tam będzie korytarz. Jak tylko wyjdziecie w pomieszczenie, gdzie z lewej strony z dołu ścielą się rury - na nich leży. P:Znalazłem akta w hangarze na Wysypisku u trupa wojennego, co robić z nimi? O:Pomówicie o nich z Żabą, on powie że robić dalej. P:Gdzie szukać bazę Powinności? O:Na lokacji Bar w budynku z napisem "WARZYWA". Znaleźć można takim sposobem: jak będziemy wychodzić z Wysypiska w Bar - idziemy prosto po drodze. Jak obok będzie wieża ciśnień - z lewej strony od niej i jest ten budynek. P:Gdzie szukać akta w x18? O:W samym dole laboratorium. Tam was czeka burer. P:Tymczasem przechodząc x18, znalazłem drzwi z kodem, gdzie szukać hasło od nich? O:One potrzebne dalej w fabule, będziemy szukać kod, w laboratorium nie trzeba. p:Gdzie szukać pijawki Strongława z polecenia Barmana? O:Przy wejściu do fabryki Rostok trzeba iść po prawej stronie, następnie pierwszy obrót na prawo. Tam będzie sterta wszelkich gratów. Do zawału nie idziemy - skręcamy na lewo. Wchodzimy do wnętrza pomieszczenia, znów na lewo - tam będą schody w dół, schodzimy. Postępujemy za znakiem Powinnościowca. Leczymy rannego, podążamy za znakami trzech zabitych. Tam spotykamy Strongława. P:Gdzie szukać strzelbę Myśliwego z Baru? O:Po drodze z Baru na Ciche Pagórki trzeba skręcić na prawo. Tam będą dwa ("wchodiabielnych"?) w domu. W jednym z nich karabin. P:Według wskazówki z dokumentu 3 ja muszę dostać czwarty z budynku na Cichych Pagórkach, lecz tam nic nie ma, gdzie je znaleźć? O:Trzeba pomówić z liderem ugrupowania "Grzech" i spełnić jego zadanie, po tym on otworzy nam pokój z dokumentami. O:Można zabić lidera ugrupowania Grzech i drzwi otworzy się. P:Na Radarze wciąż zabija psi-promieniowaniem, że robić? O:Trzeba wyłączyć psi - instalację Dzięcioł-1 z polecenia Barmana. p:Jak otworzyć drzwi w x-10? O:Na piętrze, którym pojawiamy się jest fleszka naukowego, na niej kod. P:Na Radarze akta wpadły pod ziemię, jak je dostać? O:Trzeba przejść na lokację. P:U mnie lider Wolnościowców Chrom zaciął się w jednym miejscu i nie chce rozmawiać. Co robić? O:Taki bug być może, jeżeli dostać się na lokację Ciche Pagórki, jak pójść z Jantaru na Jasny Promień. Cofnijcie się w zapisie do Cichych Pagórków P:Gdzie znaleźć Dziennikarza? O:Następnie, jak znajdziecie wszystkie 7 części dokumentów, Dziennikarz przyśle wam wiadomość o tym, że czeka na terytorium na Jasnym Promieniu. Szukać go trzeba w domach na pagórkach,koło miasteczka. P:Przy próbie przebicia się do przejścia na Generatory zabija psi-promieniowanie, że robić? O:Trzeba znaleźć maszynę. Nieopodal powinna była stać Niwa, lub wziąć w Prypeci uaz lub kamaz. Przypis: psi-promieniowanie może być nie u wszystkich. P:Gdzie znaleźć istotę Świadomości w wojennym laboratorium? O:Wewnątrz są dwa szyby kopalniane. W jednym schodzicie na sam dół, włazicie w drugi i leziecie na sam wierzch. Dalej wszystkie będzie zrozumiałe. ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-8912-1 "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.2. Spoiler No i jesteśmy w Ciemnej Dolinie - niesamowita. Przychodzi sms - spotkać się z miejscowym wataszką - idziemy. Ten zleca nam przyprowadzenie grupy stalkerów do obozu - w zamian da nam kod do wejścia do X-16 . Sprowadzamy zbłąkanych do bazy i dostajemy kod - 4578 . http://thumbnails103.imagebam.com/26594/0906c9265936556.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26594/da7530265936631.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26594/aaa15b265936822.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26594/4637ea265936896.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26594/30ea5d265936982.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26594/e81280265937019.jpg W labie drzwi kodowe i nowe gadziny - kilka poziomów - zupełnie nowa lokacja i naprawdę fajna. Jest przerobiona nie do poznania - sporo się nadreptałem aby się połapać. Napotykamy kolejne drzwi kodowe, drugi poziom - w jego pod-poziomie - nie mamy do nich cyfr - wrócimy tu jeszcze w dalszej części moda. Na samym dole, spotykamy burera - ubijamy gada. Dokumenty są właśnie na tym ostatnim poziomie w pokoiku z oszkloną szafą - do pomieszczenia wchodzimy po schodkach. Przy ciałach w labie znajdujemy dobrego AK z lunetą, magazynkiem 45 naboi i kalibrze 7,62. Fajna zabawka ;D http://thumbnails107.imagebam.com/26594/d55e4f265937599.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26594/60c72a265937632.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26594/4c93bd265937672.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26602/78013b266018095.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26602/84200b266018123.jpg Po wyjściu z laboratorium atakują nas najemnicy - zabijamy wrogów. Po wejściu na lokacji Bar dostajemy sms od stalkera który jest w szkole. Rozmawiamy z nim - to przedstawiciel Czystego Nieba - proponuje nam odwiedzenie grupy na Agropromie i przystąpienia do nich - zastanowimy się. Rozmawiamy z Barmanem o dokumentach - teraz nasze kroki skierujemy na Jantar by pomówić z naukowcem. Najpierw bierzemy zadanie na pijawkę w Dziczy. http://thumbnails106.imagebam.com/26603/bc4282266025161.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26603/75bec6266025204.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26603/cc3cb8266025257.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26603/8b895b266025288.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26603/39a46d266025305.jpg Idziemy w stronę przejścia na Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) i przed przejściem odbijamy w prawo - idziemy do końca drogi - tam jest kompleks budynków - baza. Na terenie są dwa baraki mieszkalne, w jednym z nich znajdujemy karabin Hantera na posadzce. Przypadkiem znalazłem przejście na Dzicz którego nie ma na mapie - jest w tunelu drogowym. http://thumbnails106.imagebam.com/26603/931922266025554.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26603/e41b2d266025585.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26603/0f70c6266025615.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26603/c21be9266025648.jpg Przy wejściu na lokację dostajemy sygnał S.O.S. - idziemy na pomoc. Po drodze wpadamy na pijawkę ze zlecenia Barmana - walimy gada. http://thumbnails105.imagebam.com/26609/96af1c266088260.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/22fd2d266088467.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26609/b63820266088514.jpg Gościa od S.O.S. znajdziemy w podziemiach. Dajemy mu apteczkę i ruszamy obszukać trupy. Podziemia są dość rozległe - nie znamy takiego Rostoka. W sali z ciałami znajdziemy dobrą rzecz - wykrywacz anomalii. Wracamy do Baru. Rozliczamy karabin u Hantera i pijawkę. Ruszamy nad Jantar. http://thumbnails104.imagebam.com/26609/f231b2266089071.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26609/c0899d266089137.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26609/eff32c266089200.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/391623266089300.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26609/f0519a266089399.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/1a0b94266089432.jpg Za zadanie na pijawkę dostajemy na własność dom. Jest on koło bazy Powinności. Jest w nim sejf w którym możemy chować towar. http://thumbnails106.imagebam.com/26638/f77505266372026.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/475501266372090.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/391751266372127.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26638/216797266372177.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/a49b3b266372267.jpg UWAGA: Przejście do Jantaru jest tu - innymi drogami wywala do pulpitu z takim logiem: [error]Expression : BI_NONE!=f_bones.back() [error]Function : P_build_Shell [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\PhysicsShell.cpp [error]Line : 131 [error]Description : wrong fixed bone Przejście nie jest wyświetlane na mini-mapie: http://thumbnails105.imagebam.com/26623/6c0e05266220466.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26623/1d69b2266220655.jpg Rozmawiamy z naukowcem i dostajemy namiar na dwa prototypy - jeden jest w labie pod Ciemną Doliną i kod do drzwi które już widzieliśmy to 4678, kolejny jest w Martwym Mieście - o nim mamy pomówić z przywódcą Wolności. Doktor odsyła nas do przedstawiciela Czystego Nieba do pokoju obok. Ten zleca nam wyprawę samochodem - dostarczyć kontener. Ruszamy. Po powrocie z rajdu idziemy do labu po 1 prototyp. http://thumbnails107.imagebam.com/26623/cfaedc266222582.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/20144b266222757.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/37c2ea266222886.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26623/0fa5d4266223076.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26623/eb255d266223236.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26623/e866f3266223258.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/66c5cf266223277.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/8ae9c3266223361.jpg W labie śmigamy na drugi poziom i tam do pomieszczenia z drzwiami kodowymi - zabieramy prototyp. http://thumbnails102.imagebam.com/26623/8c0613266223576.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26623/82fa6b266223601.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26623/b5614d266223625.jpg Idąc przez Bar zachodzimy do dowódcy Powinności Woronina. Ten ma dla nas zadanie - odnaleźć dokumenty w podziemiach Rostoka. Przy drodze w Barze, w jednym z domów siedzi trzech mistrzów, z jednym z nich rozmawiamy o Striełoku - i jego pobycie na Agropromie. Ruszamy na Dzicz. Tam po odnalezieniu dokumentów atakuje nas czterech najemników - zabijamy drani i wracamy do zleceniodawcy. W dokumentach jest mowa o Monolicie. http://thumbnails104.imagebam.com/26638/533dc9266372895.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/0a751a266372945.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/41104a266373023.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/40ed97266373090.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26638/ed4ee1266373127.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/d9500e266373214.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/47dc6a266373263.jpg Po rozliczeniu zadania na papiery, Woronin ma dla nas jeszcze jedno zadanie - załatwić kontrolera w wiosce na Magazynach Wojskowych. Po wejściu na lokację MW dostajemy sms od Naukowca - szuka chętnych by wykończyć zombi na Jantarze. Odnajdujemy mutanta i kasujemy gada. Ruszamy z powrotem. Rozliczamy się z Woronem. http://thumbnails108.imagebam.com/26638/3e693f266373663.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/8cb703266373693.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/6426be266373765.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/0faf31266373836.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26638/d70ed8266373907.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26638/d112e6266373946.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26641/1ddb98266400881.jpg Przy okazji możemy załatwić jeszcze jedną sprawę. Po wejściu na lokację Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) dostajemy sms od przywódcy Grzechu. Obiecuje nam dać kolejną część dokumentów w zamian za wypełnienie misji. Mamy podsłuchać i zlikwidować stalkerów w chutorze obok bazy. Robimy to - ja żadnego dialogu nie słyszałem, ale po likwidacji celów dostałem dokumenty - drzwi na piętrze gdzie stacjonuje Grzech się otwierają. Tam jest wzmianka, że kolejna część papierów jest w głównym kompleksie naukowym na Jantarze. http://thumbnails101.imagebam.com/26621/57c329266206369.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26621/2708ac266206489.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26621/18f22a266206525.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26621/18aabb266206557.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26621/ff1049266206605.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26621/db15cd266206661.jpg UWAGA: Mnie nie udało się dostać do Martwego Miasta w żaden sposób - przez wylot który pokazałem wyżej - nie mam 2 części psi - blokera. W związku z tym postanowiłem grać "na wariata" ;D. Wracamy nad Jantar. Wiedząc od Naukowca, że maszyna wywołująca emisje nad jeziorem jest pod centralnym kompleksem - idziemy tam. Potrzebne są nam apteczki i bandaże - psi pole daje w kość - da się przedostać do podziemi bez oszustwa (cziterki). Wchodzimy szybko na pierwsze piętro budynku i szybko do szybu windy, po drabinie na dół - tu już psi promieniowania nie ma. Dostajemy sms, że jesteśmy blisko maszyny. Po drodze wykańczamy zombiaka i odnajdujemy mózg w szklanej kopule. Na jego korpusie jest dźwignia - przełączamy ją. Dostajemy sms - że stalker czeka na nas na Bagnach i o spotkaniu z Barmanem - powie nam o centrum zony. Po wyjściu na powierzchnię, zabieramy dokument nr 5 z biurka na piętrze i rozmawiamy z Czysto-niebowcem w bunkrze naukowców. Z dokumentu wynika, że kolejna część jest na Radarze. http://thumbnails101.imagebam.com/26641/050c13266401887.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26641/ff7a62266401927.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26641/7a1653266401974.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26641/6e98c5266402024.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26641/d18b41266402080.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26641/17a4bb266403150.jpg UWAGA: Przejścia niewidoczne na PDA niezbędne do dalszej drogi w fabule - motając się z modem wpadłem na nie ;D. http://thumbnails103.imagebam.com/26642/985c59266412896.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26642/d3590c266413034.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26642/0d753c266413098.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/fa12c7266413185.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26642/1853ea266413267.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/aed19b266413354.jpg Na Bagnach szukamy nadawcę wiadomości - to Bagienny Doktor - uświadamia nas , że my to Striełok. Prawda przytłacza. http://thumbnails105.imagebam.com/26642/da8815266413735.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/8e6e20266413793.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26642/cbaee2266413905.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/fcb9bb266414024.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/034589266414098.jpg U Barmana rozmawiamy o dokumentach wcześniej zostawionych - tych od wojskowych z hangaru na Wysypisku - zawierają lokalizację anomalii. Druga rozmowa to o centrum Zony. Mamy dotrzeć do Radaru i tam do laboratorium. Dojedziemy tam autkiem ;D. Na miejscu dostajemy sms od Żaby - spotkanie w jego bunkrze na Magazynach. http://thumbnails108.imagebam.com/26642/3901dc266414737.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26642/2184a1266414792.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/cb9acb266414845.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26642/0e0387266414906.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26642/245890266414941.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/df1402266414997.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/cc8a68266415080.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/a69ce7266415110.jpg FATAL ERROR "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.3. Spoiler Odnajdujemy bunkier Żaby na wzgórzu. W rozmowie ostrzega nas przed niebezpieczeństwami na Radarze. http://thumbnails104.imagebam.com/26650/7dc224266497894.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26650/fc5f3e266497933.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26650/94b123266497962.jpg Na Radarze witają nas Najemnicy, Monolit i Wojskowi. Drogi do laboratorium broni BTR. Laboratorium jest bardzo zmienione w porównaniu z tym co znamy z podstawowego"SoC". W jednym z pomieszczeń natknąłem się na fleszkę - na niej kod 7538 . Odnajdujemy drzwi na zamek - pojawia nam się zadanie znajdź kod - my już mamy. Po wbiciu cyfr zadanie się zalicza. Wchodzimy do pomieszczenia i wyłączamy anteny. W drodze do wyjścia przeszkadzają nam Monolitowcy i Najemnicy. Na samym dole labu znalazłem jeszcze jedne drzwi na zamek kodowy - na razie dla nas zamknięte. http://thumbnails107.imagebam.com/26650/c8212c266498554.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/ad8f97266498597.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26650/eea46e266498638.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/a4f2fb266498675.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/7a1f94266498712.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/923821266498750.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26650/f46376266498812.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/00750b266498859.jpg Idziemy do anten. Tam przeszukujemy baraki personelu. W jednym z nich odnajdujemy 6 część dokumentów. Leżą na posadzce nieopodal masek przeciwgazowych. Z ich treści wynika, że czeka nas wyprawa do Prypeci do szkoły - tam są papiery. Ruszamy. http://thumbnails108.imagebam.com/26650/1ec834266499541.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26650/79d2f0266499616.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/5997a9266499653.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/2c0f3c266499695.jpg Chimera jest śliczna w tym modzie ;D. Odnajdujemy szkołę - Prypeć różni się nico od znanej nam. Odnajdujemy budynek szkoły i tam na piętrze jest pomieszczenie zastawione szafami - odwalamy je, a w nim jest 7 część dokumentów o Zonie. Dostajemy sms od Dziennikarza - mamy spotkać się z nim w Martwym Mieście - będzie na nas czekał w jednym z domków na obrzeżach miasta. Tam rozliczamy zadanie. http://thumbnails108.imagebam.com/26656/1495cf266557036.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26656/2477d0266557111.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/c21c26266557154.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/7885c1266557213.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/881581266557270.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/6dcf5b266557309.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/54f269266557343.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/26bcb0266557383.jpg W sarkofagu nie ma nic wartego uwagi oprócz samej lokacji - jest inna niż znamy. Zalicza nam się zadanie i po wykończeniu kilku upierdliwców wychodzimy. Na placu uważamy na mutanty i snajperów z gaussami. http://thumbnails103.imagebam.com/26656/0c759a266557475.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/3fa55c266557497.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/121b66266557522.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/fe2f46266557624.jpg Dostajemy sms - dostać się do labu na Generatorach. Przed wejściem na lokację jest psi-promieniowanie - sprint do wejścia plus apteczki załatwia sprawę. Na miejscu idziemy do znanego już nam kompleksu - tam jest przejście do podziemi. http://thumbnails103.imagebam.com/26656/2818f3266558176.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26656/2df890266558237.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/7d71e0266558313.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26656/a61745266558351.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26656/0f72df266558389.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26656/6523c2266558428.jpg W labie dostajemy wiadomość - wyłączyć Świadomość. Na przeciw schodów po których schodzimy jest kantorek - w nim na półce zaawansowany detektor anomalii. Idziemy szybem windy w dół a później z samego dołu drugiego szybu do góry - wchodzimy do przedostatniego piętra. Tam w pokoju siedzi przezroczysty facecik - zabijamy go i dostajemy wiadomość by pomówić z istotą widoczną na naszej mapie. Rozmawiamy - ja się zbuntowałem i po dialogu zabiłem drania. Dostajemy sms - wydostać się z laboratorium. http://thumbnails105.imagebam.com/26656/2c4871266558993.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/afefe8266559025.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/9e795e266559062.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/1cf538266559124.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/6a11be266559160.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/2017e2266559216.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/fb4387266559269.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/6d98fc266559333.jpg Po wyjściu na powierzchnię czeka na nas ekipa ratunkowa - rozmawiamy z naukowcem i oglądamy film końcowy. I to już wszystko... http://thumbnails106.imagebam.com/26659/3cdd97266587687.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26659/06e074266587740.jpg KONIEC 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Mój genialny pomysł i pozwolenie @cichego (Oby Żył Wiecznie ) zaowocowało małym suplementem do poradnika, dzięki któremu nie przegapicie zadania, w którym można pobawić się fajnym artefaktem i zyskać ciekawą pukawkę małym nakładem pracy. Będąc w X-18 po wyłączeniu promieniowania psionicznego schodzicie na sam dół - tam spotykacie małego dziada w czarnym płaszczu, którego posyłacie do piachu. Następnie bierzecie dokumenty i zamiast wchodzić na górę, szukacie miejsca z dwóch pierwszych screenów. Schodzicie na dół po drabinie, gdzie czeka niejaki Staruch, którego denerwuje obecność stalkera-przybłędy. Obiecuje nagrodę za przepędzenie go, a do pomocy w tym zadaniu daje pewien pewien art o nazwie... Art Dzięki niemu możecie przenosić i rzucać różnymi przedmiotami w ten sam sposób, w jaki robiło się to grawigunem w Half-Life'ie (i w Tajnych Ścieżkach też). Z nową zabawką udajecie się na górę - dobra okazja do pozwiedzania poziomu, bo zaprojektowany jest naprawdę świetnie. Denisa, bo tak nazywa się poszukiwany stalker, odnajdujecie za barykadą z pudeł, które usuniecie dzięki Artowi. Po krótkiej rozmowie powie jak trafił do labu i podziękuje za pomoc, obiecując prysnąć na powierzchnię tak szybko, jak tylko się da. U mnie stał na swoim miejscu dopóki nie opuściłem mapy, więc raczej nie ma obaw, że zginie. Z dobrą wiadomością wracacie do Starucha. Dostajecie całkiem niezłą broń strzelającą... śrubami Jeśli nie macie amunicji, a cierpicie na nadmiar gotówki, to 8 sztuk dostaniecie za 1000 rubli u Kolbata w Barze. Jeśli poskąpicie, to od czasu do czasu znajdziecie je w różnych miejscach Zony. Generalnie zadanie warte nagrody, a wykonać je jest na pewno łatwiej, niż zabrać pijawce lizaka. A propos pijawek - zacnie latają po nafaszerowaniu śrubami PS: miałem problem ze wstawieniem screenów, więc wrzuciłem po prostu w linkach. Edit: 28 V 2019 - wstawiłem screeny, bo jakimś cudem miałem je jeszcze na dysku zewnętrznym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.1. Spoiler Mod wygląda niesamowicie i ma ten swój klimat. Na zrzutach ekranu widać co mam na myśli :). Pierwsze zadanie to odniesienie kontenera na wskazane miejsce i wzięci drugiego - po drodze możemy dziabnąć trzech wojaków - ale ostrożnie i po cichu Po drodze znalazłem na dzień dobry dwa jednakowe i jeden inny art. Od Żaby dostajemy kolejne zadanie - odnaleźć artefakt. Jest on na wierzy strażniczej na nasypie. Po powrocie dostajemy broń i kolejne zlecenie - spotkać się z Diggerem. Ruszamy. Kolunio jest pod mostkiem koło ATP. Z Digerrem zabijamy mięsacza i wracamy do handlarza. Dostajemy nagrodę i idziemy do ATP ratować żołnierza który ocalał z patrolu. Na miejscu leczymy rannego. Dostajemy sygnał by ubić kontrolera - jest na samej górze w budynku. Następnie eskortujemy uratowanego dz czasu aż dostaniemy sms od Żaby. Kolejne zadanie to dostarczyć amunicję i wrócić z artefaktem. Ruszamy. Rzeczonego Stalkera zgodnie z tym co mówi Żaba znajdujemy w dolinie za mostem w domku. Dokonujemy wymiany i wracamy do handlarza. Po drodze możemy naciąć się na atak pijawek - wygląda to niesamowicie. Nasze kolejne zadanie to udanie się do kompleksu Med-Przyrządów czyli po staremu Agroprom. Mamy odnaleźć tam wszystkie dokumenty i dostarczyć Żabie. Droga prowadzi przez Wysypisko. Ruszamy. Agroprom wygląda świetnie. Po wejściu na jego teren dostajemy sms od Żaby - na terenie są wojskowi. I kolejny - S.O.S - od stalkera. Dajemy mu apteczkę i wykańczamy mutanty. Po tym rozmawiamy z uratowanym - daje nam namiar na schowek Striełoka - jest on gdzie indziej niż w podstawce - info mamy w naszym PDA. Spotkałem też ciekawą anomalię - z Half Life'a. Odnajdujemy schowek ze zdjęcia - jest za rurami. W nim informację na fleszce - odnaleźć siedem części informacji o Zonie. Kolejny nowy artefakt znalazłem. Dokumenty w budynku wojskowych część 3 jest na piętrze na stole - teraz budynki w środku wyglądają inaczej niż znamy z podstawki. W papierach, na końcu jest informacja by szukać w hangarze na wysypisku za rurami. Kolejne dokumenty znalazłem jak w napisano w FAQ na dachu. Również tam jest namiar na hangar na wysypisku, w kolektorze. Dokumenty dla Żaby (Ropuchy) znalazłem na szafce na trzecim piętrze budynku wojskowych. Trzeba uważać na zombi i poltergeista które pojawiają się po odnalezieniu walizki. Po wejściu na Wysypisku dostajemy sms od Żaby - mamy w hangarze znaleźć artefakt. Jak wejdziemy do ostatniego pomieszczenia, klatką schodową w dół i dalej są rury obok chodnika którym się przemieszczamy - za barierką na końcu leży art. Dokumenty nr 2 są w ogromnej rurze kanalizacyjnej za ostatnim budynkiem hangaru. Odsyłają nas do Cichych Pagórków. Koło żołnierza, nad wejściem (trzeba wejść po schodach na kratki wemma i dalej do budki z trupem) do hali w zielonym pomieszczeniu, są tajne dokumenty - w nich jest informacja by pomówić o nich z handlarzem. Ruszamy. Rozliczamy zadania na dokumenty i artefakt. Mamy zadanie nocną porą ukraść dokumenty z posterunku na Kordonie. O tajnych papierach znalezionych na Wysypisku mamy rozpytać się w Barze. Kradniemy w miarę bez ofiar kolejną teczkę i wracamy do Żaby. Ten odsyła nas z nimi do Baru - Barman nas nakieruje i z tą sprawą - sporo musimy się tam dowiedzieć. Idziemy. Takiego Baru jeszcze nie znacie ;D. Kilka postaci jest nieistotne - dają tylko pewne wskazówki w poruszaniu się. W bazie Powinności jest też handlarz. Ogólnie po Barze trzeba trochę pochodzić. Mod jest świetny - inny. Przy wejściu do baru spotykamy Łowcę - dostajemy od niego zadanie na odnalezienie jego karabinu w jednym z domów w Dziczy. Rozmawiamy z Barmanem - dajemy walizkę z dokumentami z posterunku Wojskowych. Daje nam zadanie na wyprawę do podziemnego labu w Dolinie Mroku. Mówimy z nim o dokumentach z hangaru - bierze je od nas i obiecuje pomówić o nich z informatorem. Rozmawiamy z informatorem. Ten za drobne sumy mówi nam o grupie Striełoka, i o Jeziorze Jantar. Teraz ruszamy do Doliny Mroku, ale najpierw po "gnata" Łowcy ;). Z tym gnatem to się jednak wstrzymałem. Na Rostoku jest ranny i 3 trupy z PDA - dialogu na razie brak z żyjącym - może po coś tam jest ;). Później tam zajrzę. FAQ (Frequently Asked Questions), czyli częste pytania do moda, nieco skromny, ale starczy ;). P:Dokąd zanieść aktówkę w pierwszym zadaniu Żaby? O:Wychodzisz z wsi na drogę, przechodzisz ją i do oporu do skały. Dalej na prawo i takm, zanim dojdziesz do Niwy. p:Gdzie szukać artefakt w drugim zadaniu Żaby? O:Wychodzisz ze wsi na drogę. Skręcasz na lewo i idziesz do mostu. Tam na górze mała wieża, on wewnątrz jej. P:Gdzie szukać schowek Striełoka? O:Otworzyć zadania w PDA i obejrzeć informację o tym zadaniu. Wszystko od razu stanie się zrozumiałe. P:Gdzie szukać akta na NII Miedpribor dla Żaby? O:W budynku, jak i w oryginale na trzecim piętrze w centrum pokoju na bufecie. P:Znalazłem czerwone akta na NII Miedpribor, gdzie szukać dalej? O:Pierwsze dwie części leżą na lokacji NII Miedpribor: 1 - na pierwszym piętrze w głównym kompleksie, 2- w środkowym kompleksie na dachu. Następujące części trzeba szukać według wskazówek z tych dokumentów. P:Gdzie szukać artefakt z polecenia Żaby na Wysypisku w hangarze? O:Jak wchodzisz do hangaru, z prawej strony i z lewej strony są jamy. Skaczesz w skrajną prawą - tam będzie korytarz. Jak tylko wyjdziecie w pomieszczenie, gdzie z lewej strony z dołu ścielą się rury - na nich leży. P:Znalazłem akta w hangarze na Wysypisku u trupa wojennego, co robić z nimi? O:Pomówicie o nich z Żabą, on powie że robić dalej. P:Gdzie szukać bazę Powinności? O:Na lokacji Bar w budynku z napisem "WARZYWA". Znaleźć można takim sposobem: jak będziemy wychodzić z Wysypiska w Bar - idziemy prosto po drodze. Jak obok będzie wieża ciśnień - z lewej strony od niej i jest ten budynek. P:Gdzie szukać akta w x18? O:W samym dole laboratorium. Tam was czeka burer. P:Tymczasem przechodząc x18, znalazłem drzwi z kodem, gdzie szukać hasło od nich? O:One potrzebne dalej w fabule, będziemy szukać kod, w laboratorium nie trzeba. p:Gdzie szukać pijawki Strongława z polecenia Barmana? O:Przy wejściu do fabryki Rostok trzeba iść po prawej stronie, następnie pierwszy obrót na prawo. Tam będzie sterta wszelkich gratów. Do zawału nie idziemy - skręcamy na lewo. Wchodzimy do wnętrza pomieszczenia, znów na lewo - tam będą schody w dół, schodzimy. Postępujemy za znakiem Powinnościowca. Leczymy rannego, podążamy za znakami trzech zabitych. Tam spotykamy Strongława. P:Gdzie szukać strzelbę Myśliwego z Baru? O:Po drodze z Baru na Ciche Pagórki trzeba skręcić na prawo. Tam będą dwa ("wchodiabielnych"?) w domu. W jednym z nich karabin. P:Według wskazówki z dokumentu 3 ja muszę dostać czwarty z budynku na Cichych Pagórkach, lecz tam nic nie ma, gdzie je znaleźć? O:Trzeba pomówić z liderem ugrupowania "Grzech" i spełnić jego zadanie, po tym on otworzy nam pokój z dokumentami. O:Można zabić lidera ugrupowania Grzech i drzwi otworzy się. P:Na Radarze wciąż zabija psi-promieniowaniem, że robić? O:Trzeba wyłączyć psi - instalację Dzięcioł-1 z polecenia Barmana. p:Jak otworzyć drzwi w x-10? O:Na piętrze, którym pojawiamy się jest fleszka naukowego, na niej kod. P:Na Radarze akta wpadły pod ziemię, jak je dostać? O:Trzeba przejść na lokację. P:U mnie lider Wolnościowców Chrom zaciął się w jednym miejscu i nie chce rozmawiać. Co robić? O:Taki bug być może, jeżeli dostać się na lokację Ciche Pagórki, jak pójść z Jantaru na Jasny Promień. Cofnijcie się w zapisie do Cichych Pagórków P:Gdzie znaleźć Dziennikarza? O:Następnie, jak znajdziecie wszystkie 7 części dokumentów, Dziennikarz przyśle wam wiadomość o tym, że czeka na terytorium na Jasnym Promieniu. Szukać go trzeba w domach na pagórkach,koło miasteczka. P:Przy próbie przebicia się do przejścia na Generatory zabija psi-promieniowanie, że robić? O:Trzeba znaleźć maszynę. Nieopodal powinna była stać Niwa, lub wziąć w Prypeci uaz lub kamaz. Przypis: psi-promieniowanie może być nie u wszystkich. P:Gdzie znaleźć istotę Świadomości w wojennym laboratorium? O:Wewnątrz są dwa szyby kopalniane. W jednym schodzicie na sam dół, włazicie w drugi i leziecie na sam wierzch. Dalej wszystkie będzie zrozumiałe. ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-8912-1 "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.2. Spoiler No i jesteśmy w Ciemnej Dolinie - niesamowita. Przychodzi sms - spotkać się z miejscowym wataszką - idziemy. Ten zleca nam przyprowadzenie grupy stalkerów do obozu - w zamian da nam kod do wejścia do X-16 . Sprowadzamy zbłąkanych do bazy i dostajemy kod - 4578. W labie drzwi kodowe i nowe gadziny - kilka poziomów - zupełnie nowa lokacja i naprawdę fajna. Jest przerobiona nie do poznania - sporo się nadreptałem aby się połapać. Napotykamy kolejne drzwi kodowe, drugi poziom - w jego pod-poziomie - nie mamy do nich cyfr - wrócimy tu jeszcze w dalszej części moda. Na samym dole, spotykamy burera - ubijamy gada. Dokumenty są właśnie na tym ostatnim poziomie w pokoiku z oszkloną szafą - do pomieszczenia wchodzimy po schodkach. Przy ciałach w labie znajdujemy dobrego AK z lunetą, magazynkiem 45 naboi i kalibrze 7,62. Fajna zabawka ;D Po wyjściu z laboratorium atakują nas najemnicy - zabijamy wrogów. Po wejściu na lokacji Bar dostajemy sms od stalkera który jest w szkole. Rozmawiamy z nim - to przedstawiciel Czystego Nieba - proponuje nam odwiedzenie grupy na Agropromie i przystąpienia do nich - zastanowimy się. Rozmawiamy z Barmanem o dokumentach - teraz nasze kroki skierujemy na Jantar by pomówić z naukowcem. Najpierw bierzemy zadanie na pijawkę w Dziczy. Idziemy w stronę przejścia na Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) i przed przejściem odbijamy w prawo - idziemy do końca drogi - tam jest kompleks budynków - baza. Na terenie są dwa baraki mieszkalne, w jednym z nich znajdujemy karabin Hantera na posadzce. Przypadkiem znalazłem przejście na Dzicz którego nie ma na mapie - jest w tunelu drogowym. Przy wejściu na lokację dostajemy sygnał S.O.S. - idziemy na pomoc. Po drodze wpadamy na pijawkę ze zlecenia Barmana - walimy gada. Gościa od S.O.S. znajdziemy w podziemiach. Dajemy mu apteczkę i ruszamy obszukać trupy. Podziemia są dość rozległe - nie znamy takiego Rostoka. W sali z ciałami znajdziemy dobrą rzecz - wykrywacz anomalii. Wracamy do Baru. Rozliczamy karabin u Hantera i pijawkę. Ruszamy nad Jantar. Za zadanie na pijawkę dostajemy na własność dom. Jest on koło bazy Powinności. Jest w nim sejf w którym możemy chować towar. Rozmawiamy z naukowcem i dostajemy namiar na dwa prototypy - jeden jest w labie pod Ciemną Doliną i kod do drzwi które już widzieliśmy to 4678, kolejny jest w Martwym Mieście - o nim mamy pomówić z przywódcą Wolności. Doktor odsyła nas do przedstawiciela Czystego Nieba do pokoju obok. Ten zleca nam wyprawę samochodem - dostarczyć kontener. Ruszamy. Po powrocie z rajdu idziemy do labu po 1 prototyp. W labie śmigamy na drugi poziom i tam do pomieszczenia z drzwiami kodowymi - zabieramy prototyp. Idąc przez Bar zachodzimy do dowódcy Powinności Woronina. Ten ma dla nas zadanie - odnaleźć dokumenty w podziemiach Rostoka. Przy drodze w Barze, w jednym z domów siedzi trzech mistrzów, z jednym z nich rozmawiamy o Striełoku - i jego pobycie na Agropromie. Ruszamy na Dzicz. Tam po odnalezieniu dokumentów atakuje nas czterech najemników - zabijamy drani i wracamy do zleceniodawcy. W dokumentach jest mowa o Monolicie. Po rozliczeniu zadania na papiery, Woronin ma dla nas jeszcze jedno zadanie - załatwić kontrolera w wiosce na Magazynach Wojskowych. Po wejściu na lokację MW dostajemy sms od Naukowca - szuka chętnych by wykończyć zombi na Jantarze. Odnajdujemy mutanta i kasujemy gada. Ruszamy z powrotem. Rozliczamy się z Woronem. Przy okazji możemy załatwić jeszcze jedną sprawę. Po wejściu na lokację Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) dostajemy sms od przywódcy Grzechu. Obiecuje nam dać kolejną część dokumentów w zamian za wypełnienie misji. Mamy podsłuchać i zlikwidować stalkerów w chutorze obok bazy. Robimy to - ja żadnego dialogu nie słyszałem, ale po likwidacji celów dostałem dokumenty - drzwi na piętrze gdzie stacjonuje Grzech się otwierają. Tam jest wzmianka, że kolejna część papierów jest w głównym kompleksie naukowym na Jantarze. UWAGA: Mnie nie udało się dostać do Martwego Miasta w żaden sposób - przez wylot który pokazałem wyżej - nie mam 2 części psi - blokera. W związku z tym postanowiłem grać "na wariata" ;D. Wracamy nad Jantar. Wiedząc od Naukowca, że maszyna wywołująca emisje nad jeziorem jest pod centralnym kompleksem - idziemy tam. Potrzebne są nam apteczki i bandaże - psi pole daje w kość - da się przedostać do podziemi bez oszustwa (cziterki). Wchodzimy szybko na pierwsze piętro budynku i szybko do szybu windy, po drabinie na dół - tu już psi promieniowania nie ma. Dostajemy sms, że jesteśmy blisko maszyny. Po drodze wykańczamy zombiaka i odnajdujemy mózg w szklanej kopule. Na jego korpusie jest dźwignia - przełączamy ją. Dostajemy sms - że stalker czeka na nas na Bagnach i o spotkaniu z Barmanem - powie nam o centrum zony. Po wyjściu na powierzchnię, zabieramy dokument nr 5 z biurka na piętrze i rozmawiamy z Czysto-niebowcem w bunkrze naukowców. Z dokumentu wynika, że kolejna część jest na Radarze. UWAGA: Przejścia niewidoczne na PDA niezbędne do dalszej drogi w fabule - motając się z modem wpadłem na nie ;D. Na Bagnach szukamy nadawcę wiadomości - to Bagienny Doktor - uświadamia nas , że my to Striełok. Prawda przytłacza. U Barmana rozmawiamy o dokumentach wcześniej zostawionych - tych od wojskowych z hangaru na Wysypisku - zawierają lokalizację anomalii. Druga rozmowa to o centrum Zony. Mamy dotrzeć do Radaru i tam do laboratorium. Dojedziemy tam autkiem ;D. Na miejscu dostajemy sms od Żaby - spotkanie w jego bunkrze na Magazynach. "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.3. Spoiler Odnajdujemy bunkier Żaby na wzgórzu. W rozmowie ostrzega nas przed niebezpieczeństwami na Radarze. Na Radarze witają nas Najemnicy, Monolit i Wojskowi. Drogi do laboratorium broni BTR. Laboratorium jest bardzo zmienione w porównaniu z tym co znamy z podstawowego"SoC". W jednym z pomieszczeń natknąłem się na fleszkę - na niej kod 7538. Odnajdujemy drzwi na zamek - pojawia nam się zadanie znajdź kod - my już mamy. Po wbiciu cyfr zadanie się zalicza. Wchodzimy do pomieszczenia i wyłączamy anteny. W drodze do wyjścia przeszkadzają nam Monolitowcy i Najemnicy. Na samym dole labu znalazłem jeszcze jedne drzwi na zamek kodowy - na razie dla nas zamknięte. Idziemy do anten. Tam przeszukujemy baraki personelu. W jednym z nich odnajdujemy 6 część dokumentów. Leżą na posadzce nieopodal masek przeciwgazowych. Z ich treści wynika, że czeka nas wyprawa do Prypeci do szkoły - tam są papiery. Ruszamy. Chimera jest śliczna w tym modzie ;D. Odnajdujemy szkołę - Prypeć różni się nico od znanej nam. Odnajdujemy budynek szkoły i tam na piętrze jest pomieszczenie zastawione szafami - odwalamy je, a w nim jest 7 część dokumentów o Zonie. Dostajemy sms od Dziennikarza - mamy spotkać się z nim w Martwym Mieście - będzie na nas czekał w jednym z domków na obrzeżach miasta. Tam rozliczamy zadanie. W sarkofagu nie ma nic wartego uwagi oprócz samej lokacji - jest inna niż znamy. Zalicza nam się zadanie i po wykończeniu kilku upierdliwców wychodzimy. Na placu uważamy na mutanty i snajperów z gaussami. Dostajemy sms - dostać się do labu na Generatorach. Przed wejściem na lokację jest psi-promieniowanie - sprint do wejścia plus apteczki załatwia sprawę. Na miejscu idziemy do znanego już nam kompleksu - tam jest przejście do podziemi. W labie dostajemy wiadomość - wyłączyć Świadomość. Na przeciw schodów po których schodzimy jest kantorek - w nim na półce zaawansowany detektor anomalii. Idziemy szybem windy w dół a później z samego dołu drugiego szybu do góry - wchodzimy do przedostatniego piętra. Tam w pokoju siedzi przezroczysty facecik - zabijamy go i dostajemy wiadomość by pomówić z istotą widoczną na naszej mapie. Rozmawiamy - ja się zbuntowałem i po dialogu zabiłem drania. Dostajemy sms - wydostać się z laboratorium. Po wyjściu na powierzchnię czeka na nas ekipa ratunkowa - rozmawiamy z naukowcem i oglądamy film końcowy. I to już wszystko... KONIEC Poradnik by cichy 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.