cichy Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. "Bojowe Przygotowanie 2.0" - PORADNIK. Przejście nowej linii fabularnej. Spoiler Modyfikacja ta wydała mi się na tyle ciekawa, aby stworzyć do niej poradnik. Będę go uzupełniał na bieżąco. Początek gry jest taki jak w podstawowej wersji. Zmiany, zauważymy już podzczas szturmu na ATP, gdzie do akcji przyłącza się Wojsko. Sprzęt i uzbrojenie jest niesamowite i śmiertelnie niebezpieczne. Pełen realizm. Po wybiciu bandytów i Wojskowych, "czyścimy" niedobitki w okolicy (mogą zabić naszego przyszłego pracodawcą) i wracamy do Wioski Kotów. Tam w pierwszym domu po prawej spotykamy Kuratora. Stajemy się agentem rządu, (kod 027) nasze zadanie zebrać dokumentację projektu, na który składją się trzy dyplomatki - to pierwszy etap naszej długiej drogi. Wojskowi nie znając naszej tożsamości są nam wrodzy. Pierwszą teczkę mamy znaleźć na Bagnach w jednym z kompleksów budynków. http://thumbnails106.imagebam.com/23445/377bec234448696.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23445/93c7cb234448772.jpg Rzeczoną dyplomatkę znalazłem w ziemiance: http://thumbnails102.imagebam.com/23445/65316c234448994.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23445/34f26e234449062.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23445/ceaa4e234449127.jpg Spawn może nastąpić w siedmiu różnych miejscach - można się nabiegać. Po odnalezieniu jej dostajemy wiadomość SMS, że pracodawca będzie czekał w bazie Czystego Nieba. Kiedy odnajdujemy dokumenty, na Bagno napadają bandyci, chcąc pozbawić nas łupu. Odnajdujemy Przewodnika, który zabiera nas do celu. http://thumbnails102.imagebam.com/23445/43b1ae234449588.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23445/6085ba234449640.jpg Kurator wysyła nas po kolejną z 3 części. Tym razem na lokację ATP jaką znamy z Solanki. Na pierwszym piętrze w jednym z budynków kompleksu w centralnej części lokacji, znajdziemy informację. Idziemy. I jest: http://thumbnails108.imagebam.com/23446/219b5b234450167.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/23446/6c348a234450211.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23446/6cad04234450256.jpg Po odnalezieniu dyplomatki nr2 dostajemy wiadomość, że nasz przełożony jest na Magazynach Wojskowych w bazie Wolnośćci. Czas ruszć. Spotykamu Kuratora - daje nam namiar na 3 część dokumentów. Czerwony Las, jakinia. http://thumbnails108.imagebam.com/23446/5e0e86234453219.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23446/3aae8f234453278.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23446/c94b7d234453321.jpg Są trzy - ja dokumenty znalazłem w tej: http://thumbnails107.imagebam.com/23446/165dc5234453430.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23446/db95b8234453475.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23446/ce306a234453517.jpg Po odnalezieniu przychodzi wiadomość aby udać się do wcześniejszego miejsca pobytu zleceniodawcy. W bazie powinności dowiadujemy się, że trzy dyplomatki zawierały dokumentację nowej broni - grawigana. Teraz musimy go odnaleźć w Labiryncie. http://thumbnails104.imagebam.com/23446/b31c3e234453903.jpg Udajemy się na Wilcze Legowisko. Na przeciw chatki Dziadka Szczukara jest jaskinia - tam jest wejście do Labiryntu. Mamy kody do czworga drzwi od Kuratora. Czas wykazać się męstwem 😮 http://thumbnails101.imagebam.com/23446/2f116b234454324.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23446/18fa56234454373.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23446/ba4f67234454414.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23446/3db03c234454520.jpg Po przebrnięciu 4 drzwi kodowych, stad mutantów, nasz upór zostaje nagrodzony - wystarczy się wydostać :o. Posuwamy się do góry - doprowadzi nas to do przejścia na Jantar. Tam spotykamy Kuratora. Po dokumenty tym razem wybieramy się na Radar. Zgodnie ze wskazówkami, szukamy w koszarach. http://thumbnails107.imagebam.com/23456/a40fff234551801.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23456/296c71234551837.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23456/0aa504234551861.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23456/46e7e1234551892.jpg Z uzyskanymi informacjami, zgodnie z SMS, idziemy do bazy Wolności na Magazynach Wojskowych. Po ty losy pchną nas po kontener do Starej Wsi. Szukać powinniśmy w podziemiach lub w podwalu. http://thumbnails104.imagebam.com/23456/658c18234552562.jpg Po długiej i nierównej walce z przeciwnościami, docieramy do celu. Pośród ziemianek odnajdujemy tę właściwą: http://thumbnails102.imagebam.com/23473/af2146234725510.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23473/0f5771234725562.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23473/02a878234725629.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23473/da573a234725699.jpg Dostajemy wiadomość - na Magazyny. Tu dostajemy dwa kolejne zadania w Martwym Mieście. Odnaleźć blok komputerowy i dokumentację techniczną. Każdy z naszych celów znajduje się na 5 piętrze dwóch różnych budynków ( w Rosji piąte piętro to u nas 4, tam jako piętro liczy się również parter). http://thumbnails101.imagebam.com/23533/24a3fc235320979.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/23533/c20770235321102.jpg Idziemy na lokację. Tam, najlepiej mieć dobry karabin snajperski - bardzo ułatwi eliminację przeciwników. Odnajdujemy interesujące nas budynki. http://thumbnails107.imagebam.com/23533/1fe1ac235321517.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23533/eb2cd1235321576.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23533/31460e235321675.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/23533/7f257b235321712.jpg Teraz już tylko powrót na Jantar. Tu kolejne zadanie. Odnaleźć dokumenty, koło głazów, w okolicy strąconego helikoptera. Pozostawił je tam konający pilot. W drogę - Zona wzywa :o. http://thumbnails108.imagebam.com/23533/506924235321979.jpg Nasze kroki kierujemy do Zapomnianego lasu. Zgodnie z podpowiedzią jest tam kilka rozbitych śmigłowców. Przy pierwszym odnajdujemy skrzynkę z dobrymi artefaktami (między innymi Blask Księżyca): http://thumbnails103.imagebam.com/23666/4e8a94236657731.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23666/f048f9236657791.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23666/3a97fc236657850.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23666/d228aa236657899.jpg Przy kolejnym, odnajdujemy upragnioną nagrodę - dokumenty. http://thumbnails106.imagebam.com/23666/894fe8236658053.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23666/e4821c236658116.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23666/52f678236658154.jpg Wracamy na Magazyny Wojskowe - w bazie Wolności czeka na nas Kurator. W lesie spotkamy masę mutantów i dwie grupy Niemieckich najemników. Po oddaniu dokumentów musimy dozbierać jeszcze resztę z 4 mln rubli. "Targamy" ile się da sprzętu do handlarzy i gotowe - dostajemy kolejne zlecenie. Czeka nas rajd po Starym Jantarze, Jupiterze i Zatonie - cel: likwidacja grup naukowców i Monolitu, oraz zniszczenie fabryk broni i robotów, pacyfikacja laboratorium L-8. Ruszamy. http://thumbnails107.imagebam.com/23666/42f307236658798.jpg Kierujemy się do fabryki na Jupiterze. Tam czeka nas starcie z naukowcami, Monolitem i robotami - przydadzą się granaty. http://thumbnails106.imagebam.com/23764/2f7d98237638120.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23764/5eda7d237638168.jpg Kolejny krok to wyprawa do L-8 (to tak naprawdę X-8 po liftingu - kilkupoziomowe z dodatkiem podziemi Agropromu z "CS"). Tam pacyfikujemy przeciwników i odnajdujemy dokumenty. http://thumbnails104.imagebam.com/23764/d37c96237638321.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23764/2b5955237638360.jpg Przez kazamaty labu docieramy na Zaton. Tu ciąg dalszy likwidacji Monolitu i naukowców. Pod Żelaznym Lasem pozbywamy się przeciwników. http://thumbnails102.imagebam.com/23813/f9fd15238123537.jpg W między czasie dostajemy komunikat o miejscu spotkania z Kuratorem - jaskinia obok wioski. Udajemy się tam. http://thumbnails106.imagebam.com/23790/54562d237898266.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23790/fda1d8237898289.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23790/6eb2cd237898323.jpg Przed przejściem przez Mogilnik na Stary Jantar czeka nas starcie z wozami pancernymi w kompleksie Oczyszczalni. http://thumbnails101.imagebam.com/23790/5a199c237898491.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23790/be5e1b237898527.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23790/fac865237898568.jpg Na Starym Jantarze czeka nas kolejne starcie z Monolitem. Kadrę naukową, którą mamy zlikwidować odnajdziemy w podziemiach. http://thumbnails107.imagebam.com/23813/895ef8238120059.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23813/3c29ba238120164.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23813/0d7afc238120258.jpg W Warlabie czeka nas starcie ze sporą ilością dobrze uzbrojonych przeciwników. Kod do drzwi to: 0123. http://thumbnails102.imagebam.com/23813/2fae73238123777.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23813/838dc9238123839.jpg Teraz już tylko freeplay. Jest towarzystwa do wybicia w bród. Miłej zabawy ;). W tym modzie likwidujesz roboty w fabryce na Jupiterze. W sobotę dodam resztę poradnika a to na smak: http://thumbnails106.imagebam.com/23732/2f7d98237310102.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23732/5eda7d237310131.jpg Trzy już ubiłem ale zostały jeszcze 2 i nowa lokacja lab L-8 ;D ** Tych trzech kolesi, znanych z "Priboi Story", spotkałem na Jupiterze w okolicach Bunkra Naukowców: http://thumbnails107.imagebam.com/23794/d61783237933596.jpg Ten przyjemniaczek, znany z moda "Reborn 2.52", wałęsał się na Zatonie, w rejonie Stacji Antenowej Krąg (nie żaden Krug 😮 😞 http://thumbnails106.imagebam.com/23794/e718e9237933849.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23794/234a0b237933928.jpg Mod zaskakujący 😮 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 "Bojowe Przygotowanie 2.0" - PORADNIK. Przejście nowej linii fabularnej. Spoiler Modyfikacja ta wydała mi się na tyle ciekawa, aby stworzyć do niej poradnik. Będę go uzupełniał na bieżąco. Początek gry jest taki jak w podstawowej wersji. Zmiany, zauważymy już podzczas szturmu na ATP, gdzie do akcji przyłącza się Wojsko. Sprzęt i uzbrojenie jest niesamowite i śmiertelnie niebezpieczne. Pełen realizm. Po wybiciu bandytów i Wojskowych, "czyścimy" niedobitki w okolicy (mogą zabić naszego przyszłego pracodawcą) i wracamy do Wioski Kotów. Tam w pierwszym domu po prawej spotykamy Kuratora. Stajemy się agentem rządu, (kod 027) nasze zadanie zebrać dokumentację projektu, na który składją się trzy dyplomatki - to pierwszy etap naszej długiej drogi. Wojskowi nie znając naszej tożsamości są nam wrodzy. Pierwszą teczkę mamy znaleźć na Bagnach w jednym z kompleksów budynków. Rzeczoną dyplomatkę znalazłem w ziemiance: Spawn może nastąpić w siedmiu różnych miejscach - można się nabiegać. Po odnalezieniu jej dostajemy wiadomość SMS, że pracodawca będzie czekał w bazie Czystego Nieba. Kiedy odnajdujemy dokumenty, na Bagno napadają bandyci, chcąc pozbawić nas łupu. Odnajdujemy Przewodnika, który zabiera nas do celu. Kurator wysyła nas po kolejną z 3 części. Tym razem na lokację ATP jaką znamy z Solanki. Na pierwszym piętrze w jednym z budynków kompleksu w centralnej części lokacji, znajdziemy informację. Idziemy. I jest: Po odnalezieniu dyplomatki nr2 dostajemy wiadomość, że nasz przełożony jest na Magazynach Wojskowych w bazie Wolnośćci. Czas ruszć. Spotykamu Kuratora - daje nam namiar na 3 część dokumentów. Czerwony Las, jaskinia. Są trzy - ja dokumenty znalazłem w tej: Po odnalezieniu przychodzi wiadomość aby udać się do wcześniejszego miejsca pobytu zleceniodawcy. W bazie powinności dowiadujemy się, że trzy dyplomatki zawierały dokumentację nowej broni - grawigana. Teraz musimy go odnaleźć w Labiryncie. Udajemy się na Wilcze Legowisko. Na przeciw chatki Dziadka Szczukara jest jaskinia - tam jest wejście do Labiryntu. Mamy kody do czworga drzwi od Kuratora. Czas wykazać się męstwem 😮 Po przebrnięciu 4 drzwi kodowych, stad mutantów, nasz upór zostaje nagrodzony - wystarczy się wydostać :o. Posuwamy się do góry - doprowadzi nas to do przejścia na Jantar. Tam spotykamy Kuratora. Po dokumenty tym razem wybieramy się na Radar. Zgodnie ze wskazówkami, szukamy w koszarach. Z uzyskanymi informacjami, zgodnie z SMS, idziemy do bazy Wolności na Magazynach Wojskowych. Po ty losy pchną nas po kontener do Starej Wsi. Szukać powinniśmy w podziemiach lub w podwalu. Po długiej i nierównej walce z przeciwnościami, docieramy do celu. Pośród ziemianek odnajdujemy tę właściwą: Dostajemy wiadomość - na Magazyny. Tu dostajemy dwa kolejne zadania w Martwym Mieście. Odnaleźć blok komputerowy i dokumentację techniczną. Każdy z naszych celów znajduje się na 5 piętrze dwóch różnych budynków ( w Rosji piąte piętro to u nas 4, tam jako piętro liczy się również parter). Idziemy na lokację. Tam, najlepiej mieć dobry karabin snajperski - bardzo ułatwi eliminację przeciwników. Odnajdujemy interesujące nas budynki. Teraz już tylko powrót na Jantar. Tu kolejne zadanie. Odnaleźć dokumenty, koło głazów, w okolicy strąconego helikoptera. Pozostawił je tam konający pilot. W drogę - Zona wzywa :o. Nasze kroki kierujemy do Zapomnianego lasu. Zgodnie z podpowiedzią jest tam kilka rozbitych śmigłowców. Przy pierwszym odnajdujemy skrzynkę z dobrymi artefaktami (między innymi Blask Księżyca): Przy kolejnym, odnajdujemy upragnioną nagrodę - dokumenty. Wracamy na Magazyny Wojskowe - w bazie Wolności czeka na nas Kurator. W lesie spotkamy masę mutantów i dwie grupy Niemieckich najemników. Po oddaniu dokumentów musimy dozbierać jeszcze resztę z 4 mln rubli. "Targamy" ile się da sprzętu do handlarzy i gotowe - dostajemy kolejne zlecenie. Czeka nas rajd po Starym Jantarze, Jupiterze i Zatonie - cel: likwidacja grup naukowców i Monolitu, oraz zniszczenie fabryk broni i robotów, pacyfikacja laboratorium L-8. Ruszamy. Kierujemy się do fabryki na Jupiterze. Tam czeka nas starcie z naukowcami, Monolitem i robotami - przydadzą się granaty. Kolejny krok to wyprawa do L-8 (to tak naprawdę X-8 po liftingu - kilkupoziomowe z dodatkiem podziemi Agropromu z "CS"). Tam pacyfikujemy przeciwników i odnajdujemy dokumenty. Przez kazamaty labu docieramy na Zaton. Tu ciąg dalszy likwidacji Monolitu i naukowców. Pod Żelaznym Lasem pozbywamy się przeciwników. W między czasie dostajemy komunikat o miejscu spotkania z Kuratorem - jaskinia obok wioski. Udajemy się tam. Przed przejściem przez Mogilnik na Stary Jantar czeka nas starcie z wozami pancernymi w kompleksie Oczyszczalni. Na Starym Jantarze czeka nas kolejne starcie z Monolitem. Kadrę naukową, którą mamy zlikwidować odnajdziemy w podziemiach. W Warlabie czeka nas starcie ze sporą ilością dobrze uzbrojonych przeciwników. Kod do drzwi to: 0123. Teraz już tylko freeplay. Jest towarzystwa do wybicia w bród. Miłej zabawy ;). W tym modzie likwidujesz roboty w fabryce na Jupiterze. W sobotę dodam resztę poradnika a to na smak: Trzy już ubiłem ale zostały jeszcze 2 i nowa lokacja lab L-8 ;D ** Tych trzech kolesi, znanych z "Priboi Story", spotkałem na Jupiterze w okolicach Bunkra Naukowców: Ten przyjemniaczek, znany z moda "Reborn 2.52", wałęsał się na Zatonie, w rejonie Stacji Antenowej Krąg (nie żaden Krug 😮 😞 Mod zaskakujący 😮. Poradnik by cichy 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.