cichy Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. "Pod Osłoną Śmierci 1 (poprzednik Klondajka)" - poradnik przejścia. Spoiler Zaczynamy na kordonie na posterunku Wojskowych jako Arkan. W naszym inwentarzu mamy 2 PDA - możemy brac zadania z automatu typu zabić chimerę, znaleźć artefakt. Mówimy z dowódcą - naszym pierwszym zadaniem jest rozgromienie grupy Bandytów przy przejściu na Wysypisko. Nie jest łatwo - bandyci są bardzo sprawni - tak jak i mutanty w okolicy. Po pacyfikacji obozowiska wracamy do pułkownika Tarasowa. Rozliczamy zlecenie i dostajemy kolejne - na odnalezienie grupy lecącej śmigłowcem - w tym celu musimy zaczerpnąć informacji u generała na Agropromie. Po drodze wdepnąłem do Sidorowicza na herbatkę. Ten daje zlecenie - odzyskać dokumenty od grupy bandytów którzy splądrowali schowek. Znajdziemy ich w okolicy nasypu kolejowego. Po rozwałce przy jednym z ciał znajdujemy dokumenty. Wracamy do handlarza. Ten daje nam namiar na kolejne papiery - powinny być we wraku jakim przywieziono na Kordon Striełoka. Dokumenty są nie w samej Trupiarce ale obok - pod jodłą - w jej okolicy jest mocne promieniowanie. Zanosimy je do Sidora i dostajemy namiar na kolejne - na Wysypisku w anomalię wpadł stalker - miał przy sobie ogniotrwałą walizkę - mamy ją odnaleźć. Zaczynamy również wykonywać zadanie na odnalezienie oddziału ze śmigłowca. Na ATP spotykamy Kapitana. Mamy wszystkich pozostałych odnalezionych informować o tym. Przy tunelu z elektrami pod nasypem kolejowym spotkałem rannego Nikolenko - mówi nam że z Tumanowem szli do zabudowań - dajemy gościowi apteczkę ale on i tak będzie leżał. Nieopodal przy elewatorze pomagamy Tumanowowi w walce z psami i przeprowadzamy rozmowę. Po wejściu na Wysypisko spotykamy Krawczenkę - nie dajemy mu apteczki - mówi nam że więcej na temat śmigłowca dowiemy się na bazie Wolności. Walizkę znajdujemy koło kilku anomalii spalacz - koło śmigłowca i 2 ciężarówek - leży pod drzewem. Śmignąłem na Agroprom. Tam mówimy z generałem i dalej po walizkę. Walimy zombi. Wchodzimy na 2 piętro - sprawdzamy walizkę - to ważne by zaliczyło się zadanie na odnalezienie walizki i weszło nowe na otwarcie . Zabijamy zombi i przy ciałach odnajdujemy klucze do skrzynki. Z niej zabieramy mapy. Rozliczamy zadanie z Sidorowiczem. Dostajemy kasę. Czas na Magazyny Wojskowe. Przed wejściem na Bar niespodzianka - wielu zombiaków - najlepiej skasować z odległości. Na MW odnajdujemy Lewczenko i Gromowa - są na placu. Cały oddział dołączy do nas w Ciemnej Dolinie - tam się spotkamy. Po drodze mamy odnaleźć Powinnościowca w wiosce pijawek. Jest martwy. Idziemy do posterunku najemników - tam mówimy z Kobaltem - na Zatonie mamy zabić Holmsa. Jest to w naszym interesie jak przekonuje rozmówca - zobaczymy. W dolinie mroku mówimy z Kapitanem - robimy rekonesans i ponownie rozmawiamy z dowódcą. Ruszamy na prawdopodobne miejsce katastrofy. Następuje atak Monolitu. Po walce rozmawiamy z Kapitanem - mamy odnaleźć urządzenie zagłuszające i namierzające. Odnajdujemy nieopodal i rozmawiamy ponownie z Kapitanem - ruszamy na Zaton. Na Skadowsku odnajdujemy Holmsa - tajemnicę śmigłowca możemy rozwikłać dostając się na Jantar - ale tam ścieżka prowadzi tylko z Doliny Mroku. Aby tam się dostać musimy odnaleźć mapy przejścia i anomali. Są one w Podstacji. Po odnalezieniu ich wracamy do Holmsa. Przejście do Doliny Mroku pojawia się w tym miejscu gdzie pojawiliśmy się na Skadowsku - w pokoju z sejfem. Po dotarciu na miejsce mówimy z Borowem - mamy strącić śmigłowiec - dostajemy RPG. Zadanie nie jest proste. Po wykonaniu zlecenia dostajemy kolejny namiar - odnaleźć i obszukać zwłoki uczonego. Odnajdujemy ciało. Po powrocie do bazy spotykamy dwóch naukowców - nikogo więcej. Okazuje się, że zdarzenie z zestrzelonym śmigłowcem miało miejsce dwa lata wcześniej. Po tym nastąpiła pacyfikacja bazy. Od naukowca dostajemy mapę z planem gdzie jest przejście na Jantar. Na miejscu Sacharow nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Poszedłem do laboratorium - trzeba mieć dobrą ochronę antyradiacyjną i leki w drodze do wejścia do podziemia - tam w labie na samym końcu stoi Glok. Wypytuje nas czy chcemy zniszczyć jego pracę. Na poparcie jego słów mamy pomówić z Sacharowem. Ten potwierdza, że maja ochronę i w razie braku współpracy zostali by zlikwidowani. Mamy odnaleźć przewodnika do Prypeci gdzie na dachu jest śmigłowiec. Mamy tez odnaleźć anomalię na Jantarze. Anomalie znalazłem koło starego autobusu. Pognałem do Baru i tam porozmawiałem z Kwantem. Dowiadujemy się o śmierci Feodała. Teraz dostać się można do Prypeci przez Radar. Wcześniej wykańczamy mutantów w Barze i ruszamy. Na radarze standardowo- monolit i spore stado mutantów - jest ostro. Zostało nam ostatnie zadanie - wsiąść do śmigłowca. W Prypeci przechodzimy przez serię teleportów, by w finale znaleźć się we wnętrzu śmigłowca - widok z kabiny znany nam z Gladiatora II - zresztą podpisany ;). Rozwalamy pierwszy śmigłowiec (UWAGA: korzystamy z amunicji w inwentarzu) - ma on czerwony zakres życia w prawym górnym rogu ekranu - i to tyle. Są jeszcze kolejne helikoptery ale nie prowadzi to do niczego - czas poczekać na kolejną część moda. KONIEC CZĘŚCI I MODA. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Ja na Jantar dostałem się z Baru, przez Dzicz. Tam były otwarte przejścia. Dlatego wyprzedziłem trochę spotkanie z Glockiem w Labie. Mam nadzieje że nie wpłynie to na dalszą rozgrywkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.