Skocz do zawartości

Pod osłoną śmierci - poradnik


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda,
stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu.


"Pod Osłoną Śmierci 1 (poprzednik Klondajka)" - poradnik przejścia.

Spoiler

Zaczynamy na kordonie na posterunku Wojskowych jako Arkan. W naszym inwentarzu mamy 2 PDA - możemy brac zadania z automatu typu zabić chimerę, znaleźć artefakt. Mówimy z dowódcą - naszym pierwszym zadaniem jest rozgromienie grupy Bandytów przy przejściu na Wysypisko. Nie jest łatwo - bandyci są bardzo sprawni - tak jak i mutanty w okolicy. Po pacyfikacji obozowiska wracamy do pułkownika Tarasowa. Rozliczamy zlecenie i dostajemy kolejne - na odnalezienie grupy lecącej śmigłowcem - w tym celu musimy zaczerpnąć informacji u generała na Agropromie.

ss_lp_10-06-13_13-53-29_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_13-55-09_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_14-00-27_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_14-05-36_(l01_escape_old).jpg

   Po drodze wdepnąłem do Sidorowicza na herbatkę. Ten daje zlecenie - odzyskać dokumenty od grupy bandytów którzy splądrowali schowek. Znajdziemy ich w okolicy nasypu kolejowego. Po rozwałce przy jednym z ciał znajdujemy dokumenty. Wracamy do handlarza. Ten daje nam namiar na kolejne papiery - powinny być we wraku jakim przywieziono na Kordon Striełoka.

ss_lp_10-06-13_14-10-17_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_14-25-15_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_14-25-21_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_14-25-26_(l01_escape_old).jpg

   Dokumenty są nie w samej Trupiarce ale obok - pod jodłą - w jej okolicy jest mocne promieniowanie. Zanosimy je do Sidora i dostajemy namiar na kolejne - na Wysypisku w anomalię wpadł stalker - miał przy sobie ogniotrwałą walizkę - mamy ją odnaleźć.

ss_lp_10-06-13_16-16-55_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_16-16-59_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_16-22-22_(l01_escape_old).jpg

   Zaczynamy również wykonywać zadanie na odnalezienie oddziału ze śmigłowca. Na ATP spotykamy Kapitana. Mamy wszystkich pozostałych odnalezionych informować o tym. Przy tunelu z elektrami pod nasypem kolejowym spotkałem rannego Nikolenko - mówi nam że z Tumanowem szli do zabudowań - dajemy gościowi apteczkę ale on i tak będzie leżał. Nieopodal przy elewatorze pomagamy Tumanowowi w walce z psami i przeprowadzamy rozmowę.

ss_lp_10-06-13_16-08-13_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_16-19-28_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_16-20-13_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_16-27-44_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-06-13_16-29-11_(l01_escape_old).jpg

   Po wejściu na Wysypisko spotykamy Krawczenkę - nie dajemy mu apteczki - mówi nam że więcej na temat śmigłowca dowiemy się na bazie Wolności. Walizkę znajdujemy koło kilku anomalii spalacz - koło śmigłowca i 2 ciężarówek - leży pod drzewem.

ss_lp_10-06-13_18-02-34_(l02_garbage_old).jpg  ss_lp_10-06-13_18-04-10_(l02_garbage_old).jpg  ss_lp_10-06-13_18-13-42_(l02_garbage_old).jpg  ss_lp_10-06-13_18-13-48_(l02_garbage_old).jpg

   Śmignąłem na Agroprom. Tam mówimy z generałem i dalej po walizkę. Walimy zombi. Wchodzimy na 2 piętro  - sprawdzamy walizkę - to ważne by zaliczyło się zadanie na odnalezienie walizki i weszło nowe na otwarcie . Zabijamy zombi i przy ciałach odnajdujemy klucze do skrzynki. Z niej zabieramy mapy.

ss_lp_10-06-13_20-26-30_(l03_agroprom).jpg  ss_lp_10-06-13_20-29-17_(l03_agroprom).jpg  ss_lp_10-06-13_20-42-55_(l03_agroprom).jpg  ss_lp_10-06-13_21-07-34_(l03_agroprom).jpgss_lp_10-06-13_21-08-26_(l03_agroprom).jpg  ss_lp_10-06-13_21-08-35_(l03_agroprom).jpg

   Rozliczamy zadanie z Sidorowiczem. Dostajemy kasę. Czas na Magazyny Wojskowe. Przed wejściem na Bar niespodzianka - wielu zombiaków - najlepiej skasować z odległości. Na MW odnajdujemy Lewczenko i Gromowa - są na placu. Cały oddział dołączy do nas w Ciemnej Dolinie - tam się spotkamy.

ss_lp_10-07-13_11-04-23_(l01_escape_old).jpg  ss_lp_10-07-13_11-13-15_(l02_garbage_old).jpg  ss_lp_10-07-13_11-30-54_(l07_military).jpg  ss_lp_10-07-13_11-31-36_(l07_military).jpg  ss_lp_10-07-13_11-31-42_(l07_military).jpg

   Po drodze mamy odnaleźć Powinnościowca w wiosce pijawek. Jest martwy. Idziemy do posterunku najemników - tam mówimy z Kobaltem - na Zatonie mamy zabić Holmsa. Jest to w naszym interesie jak przekonuje rozmówca - zobaczymy.

ss_lp_10-07-13_11-33-27_(l07_military).jpg  ss_lp_10-07-13_11-33-29_(l07_military).jpg  ss_lp_10-07-13_11-35-50_(l07_military).jpg

   W dolinie mroku mówimy z Kapitanem - robimy rekonesans i ponownie rozmawiamy z dowódcą. Ruszamy na prawdopodobne miejsce katastrofy. Następuje atak Monolitu. Po walce rozmawiamy z Kapitanem - mamy odnaleźć urządzenie zagłuszające i namierzające.

ss_lp_10-09-13_18-58-29_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-09-13_18-58-59_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-09-13_18-59-52_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-09-13_19-04-21_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-09-13_19-04-25_(l04_darkvalley_old).jpg

   Odnajdujemy nieopodal i rozmawiamy ponownie z Kapitanem - ruszamy na Zaton.

ss_lp_10-09-13_19-05-57_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-09-13_19-05-59_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-09-13_19-06-17_(l04_darkvalley_old).jpg

   Na Skadowsku odnajdujemy Holmsa - tajemnicę śmigłowca możemy rozwikłać dostając się na Jantar - ale tam ścieżka prowadzi tylko z Doliny Mroku. Aby tam się dostać musimy odnaleźć mapy przejścia i anomali. Są one w Podstacji. Po odnalezieniu ich wracamy do Holmsa.

ss_lp_10-10-13_09-27-56_(zaton).jpg  ss_lp_10-10-13_09-28-56_(zaton).jpg  ss_lp_10-10-13_09-36-42_(zaton).jpg  ss_lp_10-10-13_10-39-44_(zaton).jpg  ss_lp_10-10-13_10-42-29_(zaton).jpg

   Przejście do Doliny Mroku pojawia się w tym miejscu gdzie pojawiliśmy się na Skadowsku - w pokoju z sejfem. Po dotarciu na miejsce mówimy z Borowem - mamy strącić śmigłowiec - dostajemy RPG. Zadanie nie jest proste. Po wykonaniu zlecenia dostajemy kolejny namiar - odnaleźć i obszukać zwłoki uczonego.

ss_lp_10-10-13_11-04-33_(zaton).jpg  ss_lp_10-10-13_11-09-28_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-10-13_11-11-05_(l04_darkvalley_old).jpg

   Odnajdujemy ciało. Po powrocie do bazy spotykamy dwóch naukowców - nikogo więcej. Okazuje się, że zdarzenie z zestrzelonym śmigłowcem miało miejsce dwa lata wcześniej. Po tym nastąpiła pacyfikacja bazy. Od naukowca dostajemy mapę z planem gdzie jest przejście na Jantar. Na miejscu Sacharow nie ma nic ciekawego do powiedzenia.

ss_lp_10-10-13_11-23-01_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-10-13_11-25-00_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-10-13_11-28-03_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-10-13_11-28-40_(l04_darkvalley_old).jpg  ss_lp_10-10-13_11-32-41_(l08_yantar).jpg

   Poszedłem do laboratorium - trzeba mieć dobrą ochronę antyradiacyjną i leki w drodze do wejścia do podziemia - tam w labie na samym końcu stoi Glok. Wypytuje nas czy chcemy zniszczyć jego pracę. Na poparcie jego słów mamy pomówić z Sacharowem. Ten potwierdza, że maja ochronę i w razie braku współpracy zostali by zlikwidowani. Mamy odnaleźć przewodnika do Prypeci gdzie na dachu jest śmigłowiec. Mamy tez odnaleźć anomalię na Jantarze.

ss_lp_10-10-13_11-58-26_(l08u_brainlab).jpg  ss_lp_10-10-13_11-59-44_(l08u_brainlab).jpg  ss_lp_10-10-13_12-02-58_(l08_yantar).jpg

   Anomalie znalazłem koło starego autobusu. Pognałem do Baru i tam porozmawiałem z Kwantem. Dowiadujemy się o śmierci Feodała. Teraz dostać się można do Prypeci przez Radar. Wcześniej wykańczamy mutantów w Barze i ruszamy. Na radarze standardowo- monolit i spore stado mutantów - jest ostro. Zostało nam ostatnie zadanie - wsiąść do śmigłowca.

ss_lp_10-11-13_09-28-57_(l08_yantar).jpg  ss_lp_10-11-13_09-36-18_(l05_bar).jpg  ss_lp_10-11-13_09-36-20_(l05_bar).jpg  ss_lp_10-11-13_09-40-13_(l05_bar).jpg

   W Prypeci przechodzimy przez serię teleportów, by w finale znaleźć się we wnętrzu śmigłowca - widok z kabiny znany nam z Gladiatora II - zresztą podpisany  ;). Rozwalamy pierwszy śmigłowiec (UWAGA: korzystamy z amunicji w inwentarzu) - ma on czerwony zakres życia w prawym górnym rogu ekranu - i to tyle. Są jeszcze kolejne helikoptery ale nie prowadzi to do niczego - czas poczekać na kolejną część moda.

ss_lp_10-12-13_12-26-50_(l11_pripyat).jpg  ss_lp_10-12-13_12-27-01_(l11_pripyat).jpg  ss_lp_10-12-13_12-27-30_(l11_pripyat).jpg  ss_lp_10-12-13_12-27-58_(l11_pripyat).jpg  ss_lp_10-12-13_12-28-52_(l11_pripyat).jpg  ss_lp_10-12-13_12-29-23_(l11_pripyat).jpg


       KONIEC CZĘŚCI I MODA.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Meta zmienił(a) tytuł na Pod osłoną śmierci - poradnik

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.