cichy Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. "Czas Zmian 2.0" - poradnik przejścia. Spoiler Rozgrywkę rozpoczynamy na Bagnach. Tam po znanej z podstawowej wersji emisji mówimy z Liebiediewem. Wysyła nas na Jantar. Idziemy tam przez Agroprom. Po drodze kosimy Bandytów - wojna frakcji nie jest nam narzucona - zajmowanie przyczółków jest spontaniczne. Ale można zarobić - graty sprzedajemy u Zimnego - daje dobre ceny. Na Jantarze bierzemy od Sacharowa część zapisów z Emisji i wracamy do Lebiediewa. Teraz kieruje nas do Sidara. Mamy na zlecenie handlarza pomówić z Walerianem. U niego w niewoli jest major Haleckij. Jako, że stalkerzy zaatakowali i pojmali wojaka mamy z niego wyciągnąć kolejną część notatek. Walerian wysyła nas na pogawędkę. http://thumbnails108.imagebam.com/28572/1554a9285713095.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28572/d5f6e6285713196.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28572/8ab275285713646.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28572/0b762a285713785.jpg W modzie można kupując lub przypadkiem odnajdując schowki natknąć się na niezłe giwery i fleszki na ulepszenia. http://thumbnails107.imagebam.com/28572/d5332f285714530.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28572/70b855285714755.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28572/390800285715962.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28572/309300285716115.jpg Mówimy z majorem Haleckim. Miał ze sobą niezły sprzęt i w czasie ucieczki przed stalkerami schował go w rurach koło anomalii niedaleko bunkra Sidora. Za dokumenty na temat emisji chce pistolet - dajemy mu po cichu broń. Informacja o schowku była dowodem lojalności z jego strony. Po ucieczce majora Walerian jest wściekły. http://thumbnails103.imagebam.com/28572/13869d285717307.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28572/aa096a285717423.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28572/34bf58285717526.jpg Sidor daje nam dokumenty od majora i fleszki na ulepszenia. Papiery zanosimy do generała. Ale to mało. Mamy wrócić do handlarza po więcej informacji. Ten odsyła nas do Czarnego Kopacza na wysypisko - on widzieł Kła i może nam pomóc. http://thumbnails102.imagebam.com/28572/acae65285719085.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28572/b75301285719262.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28572/77a971285719595.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28572/210d65285719685.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28572/fe5459285719897.jpg Czarnego Kopacza znajdujemy za siedzibą bandytów - Kieł go postrzelił. Był w jego siedzibie - może tam zostawił jakieś ślady - idziemy szukać. Tu napotykamy nową lokację - w niej fajny schowek na kole traktora wiszącego na ścianie. Teraz czas do Doliny Mroku. http://thumbnails103.imagebam.com/28573/0b0ddb285721340.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28573/62e814285721516.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28573/07693d285721684.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28573/9f8b5e285721838.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28573/626ee7285721968.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28573/abc271285722104.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28573/8f5c05285722196.jpg W modzie poruszamy się pojazdami. W dolinie mroku standardowe zadania z CS. Kupujemy schowki - warto - ja mam na stanie 3 różne dobre snajperki. Za ostatnie zadanie dostajemy Barret M82 A1A. Na finiszu standardowo kupujemy masę sprzętru i ukrywamy - na wysypisku standardowo nas oskubują. Po rabunku dostajemy wiadomość od Liebiediewa - mamy spotkać się z informatorem w Barze. Za 10000 dostajemy namiar na schowek Strzelca (Striełoka). Warto przeszukać schowki na terenie Baru - można znaleźć fleszki i sprzęt. Po wejściu do Agropromu musimy najpierw zatopić jak w CS podziemia. http://thumbnails101.imagebam.com/28594/344645285936957.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28594/c8be74285937039.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28594/3474ad285937141.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28594/bc2560285937288.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28594/72094c285937388.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28594/533472285937455.jpghttp://thumbnails107.imagebam.com/28594/533472285937455.jpg Przy wychodzeniu z podziemi dostajemy wiadomość od Liebiediewa - mamy iść nad Jantar. Tam znany etap z CS - wyłączenie instalacji. Po niej zamiast biec do Czerwonego Lasu mówimy z Sacharowem. Mamy iść do X-16 odnaleźć grupę naukowców. Pamiętamy by obszukiwać wszystkie schowki - naprawdę warto ;). http://thumbnails103.imagebam.com/28601/2e8683286000415.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28601/7cc3c0286000512.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28601/2cb884286000605.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28601/cc1f70286000733.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28601/f40162286000824.jpg Do X-18 trzeba się dostać wchodząc do budynku od góry i schodami na sam dół. W labie snajperzy z Gaussami. Obszukujemy ciała grupy naukowców i Świadomości, Przy naukowcach znajdujemy PDA I dokumenty - przy Świadomości fleszkę. Nie zapominamy o schowkach - amunicja do Gaussa może się przydać. http://thumbnails102.imagebam.com/28603/983df1286025249.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28603/e40cd8286025322.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28603/51780f286025405.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28603/8cb096286025476.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28603/02c8ee286025586.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28603/f01a94286025707.jpg Meldujemy o wykonaniu zadania, nagroda jest świetna. Poza tym dostajemy kartę do X-8. Dajemy dokumenty i fleszkę. W zamian may psi - hełm i namiar na Radar. Do tego kartę dostępu do X-8 w Prypeci. http://thumbnails104.imagebam.com/28603/30c74b286026449.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28603/382f83286026557.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28603/7cadfa286026707.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28620/374bbe286193796.jpg Idziemy na Radar przez Magazyny Wojskowe. Po wejściu na lokację zabijamy Monolitowców - u jednego z nich znajdujemy namiar na kombinezon Świadomości. Po walce zabieramy fant i wyruszamy do Prypeci. http://thumbnails108.imagebam.com/28620/7e8d32286194201.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28620/6beb08286194272.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28620/ca5ea8286194335.jpg Na miejscu ruszamy do pralni. Tam mówimy z Egzorem - odsyła nas do szpitala na poszukiwanie schowka Striełoka. Po drodze znalazłem skrzynie z masą broni i kombinezonów. Może się przydać. http://thumbnails102.imagebam.com/28652/f141c2286515648.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28652/9fe667286515783.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28652/ec4f12286515932.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28652/7712f8286516042.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28652/caae9d286516165.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28652/fadac7286516286.jpg Schowek Strzelca jest w szpitalu na piętrze - ledwie go znalazłem. Po opróżnieniu schowka przychodzi wiadomość od Liebiediewa - mamy iść na Bagna po nagrodę. http://thumbnails103.imagebam.com/28652/f7c3f6286517478.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28652/942ae4286517621.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28652/37daad286517845.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28652/f938cd286517997.jpg Po odebraniu nagrody idziemy do Czerwonego Lasu - tam mieliśmy wcześniej szukać Striełoka. Na miejscu dostajemy wiadomość by pomóc grupie. Nie udaje nam się ich uratować - przychodzi wiadomość by odnaleźć anomalne przejście - wiemy gdzie to jest - czołg. http://thumbnails108.imagebam.com/28666/c3d1f6286652891.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28666/7e6968286653028.jpg W modzie, na wszystkich lokacjach są schowki frakcji - mnie udało się odnaleźć tę Monolitu - o tym wyżej była mowa, stalkerów - na nią daje namiar na początku gry uwięziony wojskowy, Wolności i Powinności też znalazłem. Według tego co pisze autor ma ich być 8. Części mutantów mają różne właściwości - warto na to zwrócić uwagę ;). http://thumbnails108.imagebam.com/28666/793e3b286654515.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28666/ea2571286654564.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28666/dab11a286654605.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28666/37c5db286654669.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28666/6d69fd286654769.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28666/aa100c286654843.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28666/bece24286654897.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28666/0fde30286654965.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28666/e740d6286655015.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28666/a15696286655082.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28666/a5447c286655144.jpg Mówimy z Leśnikiem - wykonujemy standardową wyprawę na MW i potem mamy odnaleźć kompas. Jest na innej lokacji. Mamy się tam dostać z szybu kopalni - ale nie z tego ze znanej nam z jaskini z poltergeistami ale z tej ze snorkami. Na lokacji jest tylko Cerkiew - zabieramy art i po odnalezieniu wyjścia lądujemy w Prypeci. http://thumbnails107.imagebam.com/28702/4cef7f287012172.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28702/7d3dc1287012267.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28702/da960a287012410.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28702/01ef0a287012738.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28702/d12b6e287012899.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28702/106b8d287013164.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28702/540e8e287013367.jpg Mając kartę dostępu do X-8 wszedłem tam korzystając z okazji pobytu w Prypeci. Odnalazłem tam trzy dokumenty w różnych miejscach laboratorium. Dokument Kajmanowa dotyczący projektu Apokalipsa, dokumentację anten na Radarze i dokument dotyczący przejścia Prypeć-1 i modelu 62. http://thumbnails101.imagebam.com/28729/e6c374287284991.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28729/12e08d287285056.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28729/3b900f287285149.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28729/016c74287285222.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28729/d1c272287285397.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28729/2d3abc287285473.jpg Sprzedajemy dokumenty Sacharowowi. Nic więcej nie mówi - pamiętamy, ze nie byliśmy w X-18. Zajrzałem do baru. Od Feniksa wziąłem zadanie na odnalezienie jego kolegi w Mrocznym Parowie. Od Informatora dowiedziałem się, ze dokumenty można znaleźć w labie w Dolinie Mroku. Po dotarciu tam przy ciałach odnajdujemy karty kodowe do drzwi w labie. Na samym dole są dokumenty dot modelu 62. http://thumbnails101.imagebam.com/28776/69584e287751815.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28776/a28d57287751885.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28776/289c1e287751944.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28776/196d6e287751992.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28776/95e518287752157.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28776/b1db56287752217.jpg Poszedłem od razu do Mrocznego Parowu - tam odnajdujemy ciało - zabieramy PDA - jest problem z odejściem od niego - trzyma nas anomalia, ale metoda prób i błędów udaje nam się odejść od ciała. Zadanie zalicza się dopiero po wejściu na Bar. Tam rozliczamy się z Feniksem. Poszedłem dalej na Jantar i oddałem dokumenty - w zamian otrzymałem podrasowanego Gaussa. Teraz czas do Leśnika oddać art. http://thumbnails106.imagebam.com/28776/77ccb9287752958.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28776/7aec81287753036.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28776/269cc6287753167.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28776/6ceb1d287753214.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28776/e0a90c287753239.jpg Oddajemy kompas - dalej standardowe wyłączenie pola i uwolnienie uwięzionych w nim ludzi. Szturmujemy most i pacyfikujemy Limańsk. Przechodzimy Szpital - tam w sejfie można znaleźć fajną pukawkę ;). Ze Szpitala trafiamy do tunelu Prypeć - 1. Tam radzę używać broni dystansowej - snajperką likwidujemy burery i kontrolerów. Wychodzimy w Prypeci - tam można naprawić broń i odnowić ekwipunek. Trafiamy na CEZAS - u mnie wejście będąc na lokacji się nie podświetlało - będąc na innej przejście widać - jest obok kina. Na elektrowni ścigamy Strzelca - doprowadzamy do likwidacji pola i trafiamy na Generatory. Mamy ścigać Striełoka. Następuje emisja - ja umarłem. Anabiotyku który mamy w inwentarzu nie da się użyć. Prawdopodobnie autor chciał byśmy pociągnęli grę do końca - tak nas zmotywował. Udało mi się nawet dogonić Strzelca - ale nie miał innych dialogów poza standardowymi - co słychać. To tyle na ten temat. http://thumbnails106.imagebam.com/28795/957b5a287942133.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28795/209021287942257.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28795/af2de4287942316.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28795/59067a287942484.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28795/2c7178287942624.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28795/69bf68287942738.jpg KONIEC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted July 9, 2016 Report Share Posted July 9, 2016 "Czas Zmian 2.0" - poradnik przejścia. Spoiler Rozgrywkę rozpoczynamy na Bagnach. Tam po znanej z podstawowej wersji emisji mówimy z Liebiediewem. Wysyła nas na Jantar. Idziemy tam przez Agroprom. Po drodze kosimy Bandytów - wojna frakcji nie jest nam narzucona - zajmowanie przyczółków jest spontaniczne. Ale można zarobić - graty sprzedajemy u Zimnego - daje dobre ceny. Na Jantarze bierzemy od Sacharowa część zapisów z Emisji i wracamy do Lebiediewa. Teraz kieruje nas do Sidara. Mamy na zlecenie handlarza pomówić z Walerianem. U niego w niewoli jest major Haleckij. Jako, że stalkerzy zaatakowali i pojmali wojaka mamy z niego wyciągnąć kolejną część notatek. Walerian wysyła nas na pogawędkę. W modzie można kupując lub przypadkiem odnajdując schowki natknąć się na niezłe giwery i fleszki na ulepszenia. Mówimy z majorem Haleckim. Miał ze sobą niezły sprzęt i w czasie ucieczki przed stalkerami schował go w rurach koło anomalii niedaleko bunkra Sidora. Za dokumenty na temat emisji chce pistolet - dajemy mu po cichu broń. Informacja o schowku była dowodem lojalności z jego strony. Po ucieczce majora Walerian jest wściekły. Sidor daje nam dokumenty od majora i fleszki na ulepszenia. Papiery zanosimy do generała. Ale to mało. Mamy wrócić do handlarza po więcej informacji. Ten odsyła nas do Czarnego Kopacza na wysypisko - on widzieł Kła i może nam pomóc. Czarnego Kopacza znajdujemy za siedzibą bandytów - Kieł go postrzelił. Był w jego siedzibie - może tam zostawił jakieś ślady - idziemy szukać. Tu napotykamy nową lokację - w niej fajny schowek na kole traktora wiszącego na ścianie. Teraz czas do Doliny Mroku. W modzie poruszamy się pojazdami. W dolinie mroku standardowe zadania z CS. Kupujemy schowki - warto - ja mam na stanie 3 różne dobre snajperki. Za ostatnie zadanie dostajemy Barret M82 A1A. Na finiszu standardowo kupujemy masę sprzętru i ukrywamy - na wysypisku standardowo nas oskubują. Po rabunku dostajemy wiadomość od Liebiediewa - mamy spotkać się z informatorem w Barze. Za 10000 dostajemy namiar na schowek Strzelca (Striełoka). Warto przeszukać schowki na terenie Baru - można znaleźć fleszki i sprzęt. Po wejściu do Agropromu musimy najpierw zatopić jak w CS podziemia. Przy wychodzeniu z podziemi dostajemy wiadomość od Liebiediewa - mamy iść nad Jantar. Tam znany etap z CS - wyłączenie instalacji. Po niej zamiast biec do Czerwonego Lasu mówimy z Sacharowem. Mamy iść do X-16 odnaleźć grupę naukowców. Pamiętamy by obszukiwać wszystkie schowki - naprawdę warto ;). Do X-18 trzeba się dostać wchodząc do budynku od góry i schodami na sam dół. W labie snajperzy z Gaussami. Obszukujemy ciała grupy naukowców i Świadomości, Przy naukowcach znajdujemy PDA I dokumenty - przy Świadomości fleszkę. Nie zapominamy o schowkach - amunicja do Gaussa może się przydać. Meldujemy o wykonaniu zadania, nagroda jest świetna. Poza tym dostajemy kartę do X-8. Dajemy dokumenty i fleszkę. W zamian may psi - hełm i namiar na Radar. Do tego kartę dostępu do X-8 w Prypeci. Idziemy na Radar przez Magazyny Wojskowe. Po wejściu na lokację zabijamy Monolitowców - u jednego z nich znajdujemy namiar na kombinezon Świadomości. Po walce zabieramy fant i wyruszamy do Prypeci. Na miejscu ruszamy do pralni. Tam mówimy z Egzorem - odsyła nas do szpitala na poszukiwanie schowka Striełoka. Po drodze znalazłem skrzynie z masą broni i kombinezonów. Może się przydać. Schowek Strzelca jest w szpitalu na piętrze - ledwie go znalazłem. Po opróżnieniu schowka przychodzi wiadomość od Liebiediewa - mamy iść na Bagna po nagrodę. Po odebraniu nagrody idziemy do Czerwonego Lasu - tam mieliśmy wcześniej szukać Striełoka. Na miejscu dostajemy wiadomość by pomóc grupie. Nie udaje nam się ich uratować - przychodzi wiadomość by odnaleźć anomalne przejście - wiemy gdzie to jest - czołg. W modzie, na wszystkich lokacjach są schowki frakcji - mnie udało się odnaleźć tę Monolitu - o tym wyżej była mowa, stalkerów - na nią daje namiar na początku gry uwięziony wojskowy, Wolności i Powinności też znalazłem. Według tego co pisze autor ma ich być 8. Części mutantów mają różne właściwości - warto na to zwrócić uwagę ;). Mówimy z Leśnikiem - wykonujemy standardową wyprawę na MW i potem mamy odnaleźć kompas. Jest na innej lokacji. Mamy się tam dostać z szybu kopalni - ale nie z tego ze znanej nam z jaskini z poltergeistami ale z tej ze snorkami. Na lokacji jest tylko Cerkiew - zabieramy art i po odnalezieniu wyjścia lądujemy w Prypeci. Mając kartę dostępu do X-8 wszedłem tam korzystając z okazji pobytu w Prypeci. Odnalazłem tam trzy dokumenty w różnych miejscach laboratorium. Dokument Kajmanowa dotyczący projektu Apokalipsa, dokumentację anten na Radarze i dokument dotyczący przejścia Prypeć-1 i modelu 62. Sprzedajemy dokumenty Sacharowowi. Nic więcej nie mówi - pamiętamy, ze nie byliśmy w X-18. Zajrzałem do baru. Od Feniksa wziąłem zadanie na odnalezienie jego kolegi w Mrocznym Parowie. Od Informatora dowiedziałem się, ze dokumenty można znaleźć w labie w Dolinie Mroku. Po dotarciu tam przy ciałach odnajdujemy karty kodowe do drzwi w labie. Na samym dole są dokumenty dot modelu 62. Poszedłem od razu do Mrocznego Parowu - tam odnajdujemy ciało - zabieramy PDA - jest problem z odejściem od niego - trzyma nas anomalia, ale metoda prób i błędów udaje nam się odejść od ciała. Zadanie zalicza się dopiero po wejściu na Bar. Tam rozliczamy się z Feniksem. Poszedłem dalej na Jantar i oddałem dokumenty - w zamian otrzymałem podrasowanego Gaussa. Teraz czas do Leśnika oddać art. Oddajemy kompas - dalej standardowe wyłączenie pola i uwolnienie uwięzionych w nim ludzi. Szturmujemy most i pacyfikujemy Limańsk. Przechodzimy Szpital - tam w sejfie można znaleźć fajną pukawkę ;). Ze Szpitala trafiamy do tunelu Prypeć - 1. Tam radzę używać broni dystansowej - snajperką likwidujemy burery i kontrolerów. Wychodzimy w Prypeci - tam można naprawić broń i odnowić ekwipunek. Trafiamy na CEZAS - u mnie wejście będąc na lokacji się nie podświetlało - będąc na innej przejście widać - jest obok kina. Na elektrowni ścigamy Strzelca - doprowadzamy do likwidacji pola i trafiamy na Generatory. Mamy ścigać Striełoka. Następuje emisja - ja umarłem. Anabiotyku który mamy w inwentarzu nie da się użyć. Prawdopodobnie autor chciał byśmy pociągnęli grę do końca - tak nas zmotywował. Udało mi się nawet dogonić Strzelca - ale nie miał innych dialogów poza standardowymi - co słychać. To tyle na ten temat. KONIEC Poradnik by cichy 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.