cichy Posted October 31, 2015 Report Share Posted October 31, 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. "Old Story" - poradnik przejścia. Spoiler Zaczynamy w innym miejscu niż zazwyczaj. Mamy pomówić z profesorem Tukariewem. Osłaniamy go przed mutantami. Następnie w drodze na Jantar. Docieramy pierwsi w okolice pociągu - tam odnajdujemy ciała - nic nie zabieramy, w jednym z nich ukrywamy swoje rzeczy - za chwilę załatwi nas emisja i wszystko stracimy. W drodze na nasyp jest ciało z dokumentami. Trafiamy po emisji do bazy Czystego Nieba - tam na dzień dobry znalazłem koło lady handlarza PDA. http://thumbnails110.imagebam.com/30991/65a261309908866.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/30991/9de20b309908933.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30991/771aea309909022.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30991/4bb419309909109.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30991/5fe99b309909205.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30991/2d2c22309909319.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30991/b457be309909386.jpg Bagna możemy zajmować walcząc z Bandytami lub nie. Ja wybrałem drugą opcję. Mówimy z Mininem - ten daje nam zadanie zająć Spaloną wieś - na jej terenie szaleja Poltergeisty. Od Fomy na wierzy dostajemy zadanie na pozbycie się snajpera z Cerkwi. Mamy to zrobić nocą - w dzień nie da się tam podejść, miejsca broni anomalia. Poszedłem w międzyczasie po swoje graty. Zabrałem z ciał PDA i urządzenie. Zaszedłem do jaskini pod mostem kolejowym za siatką - tam spotkałem Topola i jego towarzysza. W zamian za informację o podziemiach Agropromu oddałem sprzęt elektroniczny jaki znalazłem. Przy okazji znalazłem kolejne ciało z dokumentami. http://thumbnails110.imagebam.com/30992/c31d6b309910554.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/30992/0a901d309910636.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/30992/b2bcf9309910750.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30992/6cb4c4309910866.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30992/e5fd72309910942.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/c11c7c309911042.jpg Załatwiamy Poltergeisty za pomocą butli z acetylenem jakie są w wiosce i beczki z benzyną. Nocą idziemy do Cerkwi. Tam snajper jest na czerwono ale nie strzela - można pogadać. Możemy go zabić albo przynieść dwie macki pijawek z przystani łodzi. Wykonujemy te zadanie dla Sławika. Ten po naszym powrocie z trofeum ulatnia się i miejsce zajmuje Czyste Niebo. Możemy pomówić z Lebiediewiem o przejściu na Jantar. Mamy dwie opcje - załatwić Bandytów, lub przejść na Kordon przy posterunku wojskowym. Jest też 3 możliwość - załatwić sprawę z dowódca bandytów - dostarczyć mu PDA z bazy CN na którym są dane ze schowkami. Przychodzi SMS od Sławika - ma dla nas kolejne zadanie. Idziemy z nim na grzyby. Zielonkawe są bardzo toksyczne, brązowe są dobre. Zbieramy mu pięć dobrych i zaliczamy zadanie. http://thumbnails112.imagebam.com/30992/a0876d309912005.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/aab2fe309912058.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30992/882ce5309912107.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30992/c32b49309912138.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/330922309912184.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/30992/f2fcac309912273.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/30992/8459dc309912325.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/30992/e8f427309912381.jpg Pogadałem z Gazastym - przywódcą Bandytów. W bazie CN znalazłem wiele PDA. Jedno - z pokoju Lebiediewa trzeba zabrać nocą gdy go tam nie ma - inaczej zaczyna się nawalanka na naszą osobę. Tego najważniejszego PDA ze schowkami nie znalazłem. Na Kordon poszedłem z przewodnikiem z południowego chutoru. - TO BYŁO MOŻLIWE PRZY WCZEŚNIEJSZYM PATCHU. Teraz nie wyjdziemy przez południowy chutor dopóki nie dogadamy się z bandytami albo ich nie zabijemy http://thumbnails112.imagebam.com/30992/bb6225309912808.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30992/f828d1309912862.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/30992/84401e309912897.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30992/0422b8309912945.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/431caf309912973.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/08177f309913017.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30992/be3c2e309913066.jpg Po ostatnim możemy dogadać się z bandytami lub zaatakować ich po rozmowie z Liebiediewem. Udajemy się z przewodnikiem do naszego oddziału i pacyfikujemy trzy punkty. Po tym udajemy się na Jantar. Na miejscu mówimy z Sacharowem na temat emisji - tę sprawę mamy rozwiązać idąc na Kordon do Sidorowicza. Przy okazji pobytu na Jantarze możemy się dozbroić - znalazłem fajne wdzianko i dobrą broń przy ciałach. Znalazłem też PDA naukowca - sprzedałem dla Sachara. Możemy też wyłączyć emiter z podstawki - tym razem przy pomocy wojska i śmigłowców. Na Kordonie mówimy z Sidorowiczem i idziemy na spotkanie z agentem Chalickiego - sam major siedzi na razie w pierdlu. http://thumbnails111.imagebam.com/31127/281715311260625.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31127/add92a311260666.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31127/88c9e4311260742.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31127/22b8eb311260844.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31127/a6abb0311260935.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31127/1818cf311260961.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31127/ca6546311260996.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31127/0c5bf1311261036.jpg Idziemy do sierżanta Repkina, od niego dostajemy pistolet dla majora. Następnie idziemy na bazę neutralnych i dajemy Chalickiemu broń. Wracamy do agenta i zdajemy relację. Major czeka na nas na posterunku. Wojsko od teraz jest już neutralne. Chalicki w rewanżu daje nam fleszkę z danymi emisji i ma dla nas zadanie na odnalezienie jego towarzysza na Kordonie - świetnego mechanika. http://thumbnails112.imagebam.com/31130/438593311296112.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/31130/7f98ee311296212.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31130/0d8d50311296289.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31130/1caefe311296370.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31130/db2e3d311296442.jpg Nasz poszukiwany to nikt inny jak wojskowy który siedzi pod mostem na przeciw ATP - dla niego odnalazłem PDA w anomalii. Doprowadzamy go na posterunek i mówimy z Chaleckim. Kolejne kroki skierowałem na Bagna do Lebiediewa. Pomówiłem z nim o fleszce - ten odesłał mnie do profesora Kołańczy. Ten z kolei doradził bym udał się na Kordon do Sidorowicza i zasięgnął języka czy nikt nie szukał części radiowych. Sidor dał namiar na Chandrę który udał się do Doliny Mroku do Wolności. http://thumbnails101.imagebam.com/31130/7ce051311297222.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31130/244e16311297283.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31130/ae4667311297367.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31130/6c592a311297458.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31130/e28115311297542.jpg W dolinie mroku na samym początku informuje nas o Chandrze. Udajemy się do bazy. Tam mówimy z Dziennikarzem o grupie NATOwskiej wysłanej do Zony. Jeżeli byśmy się natknęli na jakieś wieści mamy dać mu znać. Mówimy z jednym dowódcą, później po wykonaniu zadań z kolejnym - z Czechowem. Po szturmie na bazę najemników odnajdujemy Chandrę - opowiada nam o swoich układach z Powinnością. Teraz musimy odnaleźć Sońkę na bazie Powinności. http://thumbnails112.imagebam.com/31132/60085c311312546.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31132/690e23311312573.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31132/a94ab0311312595.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31132/edbacc311312733.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/31132/6616a6311312787.jpg Poszukiwanie Sońki jest powiązane z zadaniem zatopienia podziemia z podstawki. Spotykamy w końcu naszego zaginionego. Mamy z nim się później spotkać na terenie Magazynów. Ruszamy. Wykonujemy zmodyfikowane lekko zadania z podstawowej CS. Sońkę i Chandrę spotykamy na Magazynach. Przesłuchują Kła który mówi o NATO-wskiej ekspedycji. Pada strzał z oddali i Kieł ginie. Z dwoma towarzyszami jeszcze się będziemy widzieć. Poszedłem teraz do Reportera w Dolinie Mroku. Opowiedziałem o ekspedycji. Odesłał mnie do Leśnika a sam udał się na Magazyny Wojskowe. W tym modzie nie wyłączamy "bąbla" dosłownie - robi to Chog. Dalej standardowo - droga przez Limańsk, szpital i podziemie Prypeci do CEZAS. Tu pościg za Strzelcem - kończymy na Generatorach. Oglądamy scenkę jak dwóch ludzi razi go pistoletem Gaussa. Przenosi nas do Czerwonego Lasu na most. http://thumbnails109.imagebam.com/31147/51baf4311467881.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31147/d04d8b311467933.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/31147/812608311467997.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31147/03fb93311468058.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31147/88b3bc311468174.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31147/46df06311468248.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31147/057e48311468307.jpg We free play mamy jeszcze zadanie na oddanie prototypu - w bazie CN odbieramy nagrodę - swojego Wintara Szrama - ja swój na początku gry ukryłem przy trupie nim przeniosło mnie do bazy po emisji - teraz mam 2 ;D. Gauss dajemy mechanikowi. Reporter siedzi jak siedział w DM i nie ma nowego dialogu - czyli to koniec ;). http://thumbnails109.imagebam.com/31150/36d9ee311496511.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31150/f8a523311496638.jpg KONIEC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 "Old Story" - poradnik przejścia. Spoiler Zaczynamy w innym miejscu niż zazwyczaj. Mamy pomówić z profesorem Tukariewem. Osłaniamy go przed mutantami. Następnie w drodze na Jantar. Docieramy pierwsi w okolice pociągu - tam odnajdujemy ciała - nic nie zabieramy, w jednym z nich ukrywamy swoje rzeczy - za chwilę załatwi nas emisja i wszystko stracimy. W drodze na nasyp jest ciało z dokumentami. Trafiamy po emisji do bazy Czystego Nieba - tam na dzień dobry znalazłem koło lady handlarza PDA. Bagna możemy zajmować walcząc z Bandytami lub nie. Ja wybrałem drugą opcję. Mówimy z Mininem - ten daje nam zadanie zająć Spaloną wieś - na jej terenie szaleja Poltergeisty. Od Fomy na wierzy dostajemy zadanie na pozbycie się snajpera z Cerkwi. Mamy to zrobić nocą - w dzień nie da się tam podejść, miejsca broni anomalia. Poszedłem w międzyczasie po swoje graty. Zabrałem z ciał PDA i urządzenie. Zaszedłem do jaskini pod mostem kolejowym za siatką - tam spotkałem Topola i jego towarzysza. W zamian za informację o podziemiach Agropromu oddałem sprzęt elektroniczny jaki znalazłem. Przy okazji znalazłem kolejne ciało z dokumentami. Załatwiamy Poltergeisty za pomocą butli z acetylenem jakie są w wiosce i beczki z benzyną. Nocą idziemy do Cerkwi. Tam snajper jest na czerwono ale nie strzela - można pogadać. Możemy go zabić albo przynieść dwie macki pijawek z przystani łodzi. Wykonujemy te zadanie dla Sławika. Ten po naszym powrocie z trofeum ulatnia się i miejsce zajmuje Czyste Niebo. Możemy pomówić z Lebiediewiem o przejściu na Jantar. Mamy dwie opcje - załatwić Bandytów, lub przejść na Kordon przy posterunku wojskowym. Jest też 3 możliwość - załatwić sprawę z dowódca bandytów - dostarczyć mu PDA z bazy CN na którym są dane ze schowkami. Przychodzi SMS od Sławika - ma dla nas kolejne zadanie. Idziemy z nim na grzyby. Zielonkawe są bardzo toksyczne, brązowe są dobre. Zbieramy mu pięć dobrych i zaliczamy zadanie. Pogadałem z Gazastym - przywódcą Bandytów. W bazie CN znalazłem wiele PDA. Jedno - z pokoju Lebiediewa trzeba zabrać nocą gdy go tam nie ma - inaczej zaczyna się nawalanka na naszą osobę. Tego najważniejszego PDA ze schowkami nie znalazłem. Na Kordon poszedłem z przewodnikiem z południowego chutoru. - TO BYŁO MOŻLIWE PRZY WCZEŚNIEJSZYM PATCHU. Teraz nie wyjdziemy przez południowy chutor dopóki nie dogadamy się z bandytami albo ich nie zabijemy Po ostatnim możemy dogadać się z bandytami lub zaatakować ich po rozmowie z Liebiediewem. Udajemy się z przewodnikiem do naszego oddziału i pacyfikujemy trzy punkty. Po tym udajemy się na Jantar. Na miejscu mówimy z Sacharowem na temat emisji - tę sprawę mamy rozwiązać idąc na Kordon do Sidorowicza. Przy okazji pobytu na Jantarze możemy się dozbroić - znalazłem fajne wdzianko i dobrą broń przy ciałach. Znalazłem też PDA naukowca - sprzedałem dla Sachara. Możemy też wyłączyć emiter z podstawki - tym razem przy pomocy wojska i śmigłowców. Na Kordonie mówimy z Sidorowiczem i idziemy na spotkanie z agentem Chalickiego - sam major siedzi na razie w pierdlu Idziemy do sierżanta Repkina, od niego dostajemy pistolet dla majora. Następnie idziemy na bazę neutralnych i dajemy Chalickiemu broń. Wracamy do agenta i zdajemy relację. Major czeka na nas na posterunku. Wojsko od teraz jest już neutralne. Chalicki w rewanżu daje nam fleszkę z danymi emisji i ma dla nas zadanie na odnalezienie jego towarzysza na Kordonie - świetnego mechanika. Nasz poszukiwany to nikt inny jak wojskowy który siedzi pod mostem na przeciw ATP - dla niego odnalazłem PDA w anomalii. Doprowadzamy go na posterunek i mówimy z Chaleckim. Kolejne kroki skierowałem na Bagna do Lebiediewa. Pomówiłem z nim o fleszce - ten odesłał mnie do profesora Kołańczy. Ten z kolei doradził bym udał się na Kordon do Sidorowicza i zasięgnął języka czy nikt nie szukał części radiowych. Sidor dał namiar na Chandrę który udał się do Doliny Mroku do Wolności. W dolinie mroku na samym początku informuje nas o Chandrze. Udajemy się do bazy. Tam mówimy z Dziennikarzem o grupie NATOwskiej wysłanej do Zony. Jeżeli byśmy się natknęli na jakieś wieści mamy dać mu znać. Mówimy z jednym dowódcą, później po wykonaniu zadań z kolejnym - z Czechowem. Po szturmie na bazę najemników odnajdujemy Chandrę - opowiada nam o swoich układach z Powinnością. Teraz musimy odnaleźć Sońkę na bazie Powinności. Poszukiwanie Sońki jest powiązane z zadaniem zatopienia podziemia z podstawki. Spotykamy w końcu naszego zaginionego. Mamy z nim się później spotkać na terenie Magazynów. Ruszamy. Wykonujemy zmodyfikowane lekko zadania z podstawowej CS. Sońkę i Chandrę spotykamy na Magazynach. Przesłuchują Kła który mówi o NATO-wskiej ekspedycji. Pada strzał z oddali i Kieł ginie. Z dwoma towarzyszami jeszcze się będziemy widzieć. Poszedłem teraz do Reportera w Dolinie Mroku. Opowiedziałem o ekspedycji. Odesłał mnie do Leśnika a sam udał się na Magazyny Wojskowe. W tym modzie nie wyłączamy "bąbla" dosłownie - robi to Chog. Dalej standardowo - droga przez Limańsk, szpital i podziemie Prypeci do CEZAS. Tu pościg za Strzelcem - kończymy na Generatorach. Oglądamy scenkę jak dwóch ludzi razi go pistoletem Gaussa. Przenosi nas do Czerwonego Lasu na most. We free play mamy jeszcze zadanie na oddanie prototypu - w bazie CN odbieramy nagrodę - swojego Wintara Szrama - ja swój na początku gry ukryłem przy trupie nim przeniosło mnie do bazy po emisji - teraz mam 2 ;D. Gauss dajemy mechanikowi. Reporter siedzi jak siedział w DM i nie ma nowego dialogu - czyli to koniec ;). KONIEC Poradnik by cichy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.